2020-03-20, 23:06
Medlem
landbandys avatar
Man blir förvirrad /undrandes/ frågandes vad som gjorde att det blev såhär ?

Antar att de inblandade kände av mycket ilska , besvikelse och kränkthet som blev för mycket helt enkelt .
Antagligen var den känslan stor hos alla parter ....?
Ingen lätt situation att handskas med.

(Spekulation)

PS. Det brukar ju heta att livet är 95% blod, svett och tårar och 5% glädje . DS.

??
Senast redigerad av landbandy 2020-03-20 kl. 23:21.
Citera
2020-03-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Filen heter ju 2017_01_10_00_07_53 våld i bil.mp3, bara att ladda ned och lyssna

Ja precis, det låter helt odramatiskt en stund ...tills det blir oväsen.
Båda låter känslokalla ... hon säger väl "Hej då" ganska lugnt efter att mötet är avslutat också?

Man kan tydligen orsaka visst våld på ett lågmält och oberört sätt ... före och efter ...

(Just denna händelse kan jag dock i och för sig inte kalla grovt våld, därhän dessutom provocerat fram det avsiktligt. I så fall beter LW sig lika grovt som iscensätter detta "våld". Beror på hur man värderar
verbalt och fysiskt våld.)

Du glömmer kanske att SD tog ett nackgrepp på LW och drog ner hennes huvud mot växelspaken och gnuggade sina knogar mot hennes huvud? Det kallar jag våld.
(Vet själv hur det känns med hårda knogar mot bröstbenet - och det gör jävligt ont!)
Citera
2020-03-20, 23:19
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Med tanke på hur dysfunktionella både SD och HD verkar vara, samt att även deras föräldrar verkar lika underliga - om än på olika sätt, så är jag högst osäker på om HD bara är ett oskyldig offer i det hela. Inte ens från början.

SD och HD upplevs som enäggstvillingar. HD´s mamma sitter och kollar uppmuntrande på SD i Tingsrätten. SD ler, lägger handen på hjärtat.

SD väljer en kvinna (HD) som både ser ut och uppför sig som hans egen mor. Det berättar hans syskon. Och sin mor pussar han på munnen. Absolut allt med dessa familjer verkar underligt. Allt.
Och svärmor smälter av gossens fina gest i Tingsrätten.

Påståendet om LWs blödningar är så klart svammel deluxe. I de sista förhören är HD osäker på om hon överhuvudtaget befunnit sig i LWs lägenhet. Drabbad av partiell minnesförlust?

15 maj: HD stämplar in kl 06.41. Arbetspasset börjar kl 06.45. HD uppger 20 minuters cykeltid till arbetet. När hon runt kl 06.15 cyklar hemifrån vet ännu ingen om att LW är försvunnen.
Dottern W*lma tar emot samtalet av N*a strax innan kl 06.59. N nämner ingenting om att hans mamma är borta utan ringer upp SD direkt. Kl är nu 07.00.

Aktbil. 149 s 515, 516, 527:
På morgonen den 14:e eller 15:e maj, morgonen då Lena försvunnit, kom Hanna och sa till Maria, "vet du, hon är borta! Hon är försvunnen, hon som Stefan haft en relation med". /.../ Hon berättade vidare att det fanns barn i huset och att ett av barnen "fyller år men att Lena inte är hemma". Maria frågade, "vad tror du har hänt?". Hanna sa, "det är något konstigt, för barnen är allt för henne, att Lena inte skulle vara där när barnet fyller år är helt otänkbart".

Kommentar: Redan kl 07.30-08.00 på morgonen vet HD att LW är försvunnen och att yngsta barnet fyller år.

/.../ "Maria och Hanna pratade om att det var konstigt att Lena var förvunnen och Hanna sa, "någonting måste ha hänt". Hanna hade fått informationen direkt från Lenas pappa eller via Stefan, Maria minns inte vem av dem som pappan hade ringt till."

Kommentar: Även om LWs pappa skulle ha kontaktat HD tidigt på morgonen mellan kl 07.00-08.00 så är det något lurt med HDs tidiga vetskap om försvinnandet. För när hon får ett sms av SD vid 11-tiden på f m är det avsett att informera HD om att N ringt honom på morgonen och att LW är borta. HD replikerar med ett förvånande - Oj!
Därför återstår bara att SD har berättat om försvinnandet och samtalet efter kl 07.00, men innan kl 08.00. Antagligen över telefon. SD vet inte, när han skickar iväg sitt sms, om att HD redan har hunnit skvallra runt och t.o.m uttryckt att hon hoppas att LW är död.

/.../ "Sjuksköterskorna på avdelningen börjar dela medicin ca kl. 07:30 vilket gör att Maria tänker att klockan måste ha varit mellan 07:30 till 08:00 då de hade samtalet som pågick i ca 5 minuter. Hanna befann sig vid tid för samtalet utanför Marias kontor, hon hade ställt medicinvagnen där och delade mediciner då de möttes."
/.../ "Maria ringer förhörsledare och uppger att hon har något som hon vill tillägga som gnagt i henne.
Kompletterande information gällande samtalet mellan Maria och Hanna på morgonen efter Lenas försvinnande.
Mot slutet av samtalet tittade Hanna på Maria och sa, "jag hoppas att hon är död". Då hon sa det var hennes ansiktsuttryck inte särskilt allvarligt. Ofta då Hanna pratar om även allvarliga och svåra saker har hon ett leende i mungipan."

Kommentar: Hörs inte riktigt friskt att uttala de orden med ett leende i mungipan.

Citat:
Den starka och smarta dottern T KAN ju vara resultatet av det som HD sa om att hon har haft sex med andra män "före, under och efter" sin relation med SD? Kanske är hon inte ens SD´s dotter? Det kanske därför hon verkar smartare och mer normal än någon i släkterna.

Kanske är det därför inte heller HD försvarar sitt barn (stackars T), när hon får genomgå tredje gradens förhör och våld? För detta är bara det vi VET om. Verkligheten är sannolikt mycket, mycket värre än så här. Och det liknar inget man någonsin har hört förr.

Spekulation, såklart, men hon verkar helt olik resten av dessa två underliga släkter. Om W har jag inte kunnat bilda mig någon åsikt ännu.

HD har också försökt att påverka denna trådens innehåll, samt få den stängd. Det viktigaste i det initiala skedet är inte att umgås med barnen, men hon skuttar överlyckligt och energiskt runt med SD. Det tyder på att hon, liksom SD, har en grandios självbild. Och är helt empatilös.

Ingenstans i förhören med både SD och HD, så säger de något som påvisar att de överhuvudtaget bekymrar sig för sina döttrar. Eller för detta "okända mördarmonster" som härjar i området. Inget.

Hade jag varit på förhör och varit oskyldig, så hade det varit barnens, min egen och grannars trygghet som hade löpt som en röd tråd genom mina svar. Men det bekymrar visst ingen av dem.

#TeamÅsaHiding
Eller så har hon bara begåvats med ett självständigt tänkande. De är ändå rätt lika utseendemässigt.
Citera
2020-03-20, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Man blir förvirrad /undrandes/ frågandes vad som gjorde att det blev såhär ?

Antar att de inblandade kände av mycket ilska , besvikelse och kränkthet som blev för mycket helt enkelt .
Antagligen var den känslan stor hos alla parter ....?

(Spekulation)

PS. Det brukar ju heta att livet är 95% blod, svett och tårar och 5% glädje . DS.

??

Låter som ett mycket deprimerande liv. Ett förhållande som lutar åt det hållet gör man nog klokast i att lämna, såvida man inte är en inbiten machochist med extremt lågt egenvärde. T.o.m självhat.
Senast redigerad av zilvereko 2020-03-20 kl. 23:53.
Citera
2020-03-20, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
Och svärmor smälter av gossens fina gest i Tingsrätten.

Påståendet om LWs blödningar är så klart svammel deluxe. I de sista förhören är HD osäker på om hon överhuvudtaget befunnit sig i LWs lägenhet. Drabbad av partiell minnesförlust?

15 maj: HD stämplar in kl 06.41. Arbetspasset börjar kl 06.45. HD uppger 20 minuters cykeltid till arbetet. När hon runt kl 06.15 cyklar hemifrån vet ännu ingen om att LW är försvunnen.
Dottern W*lma tar emot samtalet av N*a strax innan kl 06.59. N nämner ingenting om att hans mamma är borta utan ringer upp SD direkt. Kl är nu 07.00.

Aktbil. 149 s 515, 516, 527:
På morgonen den 14:e eller 15:e maj, morgonen då Lena försvunnit, kom Hanna och sa till Maria, "vet du, hon är borta! Hon är försvunnen, hon som Stefan haft en relation med". /.../ Hon berättade vidare att det fanns barn i huset och att ett av barnen "fyller år men att Lena inte är hemma". Maria frågade, "vad tror du har hänt?". Hanna sa, "det är något konstigt, för barnen är allt för henne, att Lena inte skulle vara där när barnet fyller år är helt otänkbart".

Kommentar: Redan kl 07.30-08.00 på morgonen vet HD att LW är försvunnen och att yngsta barnet fyller år.

/.../ "Maria och Hanna pratade om att det var konstigt att Lena var förvunnen och Hanna sa, "någonting måste ha hänt". Hanna hade fått informationen direkt från Lenas pappa eller via Stefan, Maria minns inte vem av dem som pappan hade ringt till."

Kommentar: Även om LWs pappa skulle ha kontaktat HD tidigt på morgonen mellan kl 07.00-08.00 så är det något lurt med HDs tidiga vetskap om försvinnandet. För när hon får ett sms av SD vid 11-tiden på f m är det avsett att informera HD om att N ringt honom på morgonen och att LW är borta. HD replikerar med ett förvånande - Oj!
Därför återstår bara att SD har berättat om försvinnandet och samtalet efter kl 07.00, men innan kl 08.00. Antagligen över telefon. SD vet inte, när han skickar iväg sitt sms, om att HD redan har hunnit skvallra runt och t.o.m uttryckt att hon hoppas att LW är död.

/.../ "Sjuksköterskorna på avdelningen börjar dela medicin ca kl. 07:30 vilket gör att Maria tänker att klockan måste ha varit mellan 07:30 till 08:00 då de hade samtalet som pågick i ca 5 minuter. Hanna befann sig vid tid för samtalet utanför Marias kontor, hon hade ställt medicinvagnen där och delade mediciner då de möttes."
/.../ "Maria ringer förhörsledare och uppger att hon har något som hon vill tillägga som gnagt i henne.
Kompletterande information gällande samtalet mellan Maria och Hanna på morgonen efter Lenas försvinnande.
Mot slutet av samtalet tittade Hanna på Maria och sa, "jag hoppas att hon är död". Då hon sa det var hennes ansiktsuttryck inte särskilt allvarligt. Ofta då Hanna pratar om även allvarliga och svåra saker har hon ett leende i mungipan."

Kommentar: Hörs inte riktigt friskt att uttala de orden med ett leende i mungipan.

Eller så har hon bara begåvats med ett självständigt tänkande. De är ändå rätt lika utseendemässigt.

Kan detta handla om att SD kom hem till HD på natten efter mordet och kanske råkat droppa av sig lite DNA från LW...?
Citera
2020-03-20, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
HD har ju tidigare blivit så hjärntvättad så att hon acceptetar att de diskuterar hur hon själv ska dödas, och om barnen ska dödas före eller efter...
Jag kan förstå om HD inte såg något annat sätt att få bort LW ur sitt äktenskap. Jag kan tänka mig att SD styr så att HD tror att hon är anstiftaren, hon skulle hela sitt liv fått leva med: jag gjorde det för din skull Hanna, för att göra dig lycklig mördade jag ditt hatobjekt fast jag älskade henne och det får jag leva med, sorgen och skulden - för din skull.
-ungefär så gissar jag att SD hade tänkt att hans pjäs skulle fortsatt. För han är inte verklighetsanknuten. Han leker låtsaslekar men IR.

Undra om HD i dagsläget tror att så är fallet, att SD verkligen gjort det för HENNES skull... Eller har hon fått lite distans till sin exman nu och faktiskt insett hur patologiskt de alla betett sig?

Vad var HD sjukskriven för förr? Har läst både utbrändhet och psykos. Kan man tänka sig att den (nästan) psykotiska verkighetsuppfattningen återkommit, i takt med att LW triggade paret D. Inte bara med sex med SD, utan också om cache- och ekonomiskt fiffel. Kan "psykos HD" då kommit tillbaks och distanserat sig till verkligheten och i o med betraktat mordet "utifrån", som ett avsnitt i en TV-deckare?

Kan HD vara sjukare än vad vi hittills förstått? Kan det i själva verket vara så som ngn redan tidigare argumentat för, att det är HD som styr SD? I många förhållande är faktiskt kvinnan ledaren / hjärnan, kan det ha varit så även här. SD som tänkte med fel huvud för länge, och HD som tröttnade på att älskarinnan helt enkelt blev för jobbig och obekväm.
Citera
2020-03-20, 23:39
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Med tanke på hur dysfunktionella både SD och HD verkar vara, samt att även deras föräldrar verkar lika underliga - om än på olika sätt, så är jag högst osäker på om HD bara är ett oskyldig offer i det hela. Inte ens från början.

SD och HD upplevs som enäggstvillingar. HD´s mamma sitter och kollar uppmuntrande på SD i Tingsrätten. SD ler, lägger handen på hjärtat.

SD väljer en kvinna (HD) som både ser ut och uppför sig som hans egen mor. Det berättar hans syskon. Och sin mor pussar han på munnen. Absolut allt med dessa familjer verkar underligt. Allt.

Den starka och smarta dottern T KAN ju vara resultatet av det som HD sa om att hon har haft sex med andra män "före, under och efter" sin relation med SD? Kanske är hon inte ens SD´s dotter? Det kanske därför hon verkar smartare och mer normal än någon i släkterna.

Kanske är det därför inte heller HD försvarar sitt barn (stackars T), när hon får genomgå tredje gradens förhör och våld? För detta är bara det vi VET om. Verkligheten är sannolikt mycket, mycket värre än så här. Och det liknar inget man någonsin har hört förr.

Spekulation, såklart, men hon verkar helt olik resten av dessa två underliga släkter. Om W har jag inte kunnat bilda mig någon åsikt ännu.

HD har också försökt att påverka denna trådens innehåll, samt få den stängd. Det viktigaste i det initiala skedet är inte att umgås med barnen, men hon skuttar överlyckligt och energiskt runt med SD. Det tyder på att hon, liksom SD, har en grandios självbild. Och är helt empatilös.

Ingenstans i förhören med både SD och HD, så säger de något som påvisar att de överhuvudtaget bekymrar sig för sina döttrar. Eller för detta "okända mördarmonster" som härjar i området. Inget.

Hade jag varit på förhör och varit oskyldig, så hade det varit barnens, min egen och grannars trygghet som hade löpt som en röd tråd genom mina svar. Men det bekymrar visst ingen av dem.

#TeamÅsaHiding

Vilken av döttrarna var det nu som hade glutenintolerans?

Minns att L*ena sa vid en polisanmälan att Davidssons hade lämnat sina barnen ensamma (10-åring och 12-åring) sjukt länge, från tidiga morgon till mitt i natten (nu tar jag fritt från minnet).

Konstigt nog verkar polisen inte ta detta som ett varningssignal och gör inte en orosanmälan? L*ena berättar ju om att SD är både otäck med fotande utanför hennes fönster och att hon upplever det som hotfullt!

Och minns också att L*ena sa någonstans att båda hade svårt med anknytning till barnen.

Nu tycker jag iofs att båda tjejerna är väldigt lika föräldrarna.

Man ska inte heller glömma att det är fruktansvärt jobbigt med kolikbarn. Om du aldrig får sova och aldrig kan trösta ditt barn, kan det kännas övermäktigt för vilken människa som helst.
Citera
2020-03-20, 23:48
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
När jag läste om fynden i beslagsprotokollet så reagerade jag mest över mobilen och det trasiga mobilskalet.

Ok, det har jag missat.
Det är väl så det är när man söker efter något, så finns det en massa skräp överallt. Och mitt i det kan det finnas det viktiga beviset.
Citera
2020-03-20, 23:54
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ok, det har jag missat.
Det är väl så det är när man söker efter något, så finns det en massa skräp överallt. Och mitt i det kan det finnas det viktiga beviset.
Det framkommer dock ingenstans (inte vad jag har läst, hittills) att det skulle vara LW:s mobil. Men man undrar ju ändå hur många mobiler som ligger och skräpar utomhus, i just det tämligen begränsade området.
Jag tror aldrig jag sett en mobil ligga ute, varken tappad eller slängd.
Citera
2020-03-21, 00:04
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Lena berättar hur hon går hos en terapeut på sjukhuset. Hur hon slutat hos kuratorn på centrum för våld i nära relationer. Går hos psykolog på regionhälsan samt avslutat samtala med en präst.
Det är många som lyssat på Lena..

Aktbilaga 168 Facebook Messenger del D Sid 16-18 Obs! Läses nerifrån och upp.

Lena Wesström
hehe
11 apr 2017 20:39

Lena Wesström
Satt i nästan 90 min
11 apr 2017 20:38

Kristin Jacobson
Låter bra! Det ska nog bli ordning på dig @

Lena Wesström
Tog inte så lång stund förrän jag började berätta om S

Lena Wesström
Jag hade berättat rätt mycket redan i telefon för Roger, så det var kort startstråcka

Lena Wesström
Kommer ha kvar psykologen på regionhälsan ett tag, för hon hjälper mig så konkret med jobbet och
det andra, plus att hon är min länk till doktorn

Kristin Jacobson
Bra! Du ser att det finns flera saker att hänga upp ditt bra mående på
11 apr 2017 20:37

Lena Wesström
Och idag avslutade jag med en präst jag gått hos, berättade om Roger och hon var supernöjd,
tyckte det var det bästa och önskade lycka till

Lena Wesström
Har ju avslutat med kuratorn på Centrum mot våld

Lena Wesström
Vekrligen, kändes redan då som att jag fått en livboj, och nu känns det ännu mera så

Kristin Jacobson
Ah vad skönt. Vad bra att du hörde av dig!
11 apr 2017 20:36

Lena Wesström
Han hade ju redan fattat att det var nåt jag hade svårt att berätta, men att jag ville

Lena Wesström
Nu gråter jag lite igen, varma tårar

Kristin Jacobson
Ja du skrev det. Kunde du berätta då?

Lena Wesström
När vi kom in i samtalsrummet fick jag världens goaste kram, en superlång. Jag bara grät och han
sa inte ett ord

Lena Wesström
Vi känner varandra, kollegor, pastor
11 apr 2017 20:35

Kristin Jacobson
Skönt©�

Lena Wesström
Han är asbra

Kristin Jacobson
Hur kändes det

Lena Wesström
Det var så otroligt skönt!

Lena Wesström
Var på sjukhuset idag, hos terapeuten

Lena Wesström
Mm

Lena Wesström
Jag har vattentätt: Jag var på event, bland vänner, betedde mig exakt som vanligt. Det är inte JAG
som nu bestämt att allt ska vara annorlunda. Vill de göra annorlunda blir det deras ansvar, de som
får bete sig knäppt
11 apr 2017 20:34

Kristin Jacobson
När du är FRI!!

Kristin Jacobson
Om du bara tar den känslan du har nu till det som hände ikväll och gångar den med 1000. Så
kommer din känsla vara när du besegrat den här "situationen".

Så då fick hon alltså hjälp av samhället.

Antagligen så bytte hon terapeut när de började
ifrågasätta varför hon inte bröt med SD.

Misshandeln och hoten var ju ganska gamla
så det kunde hon ju inte skylla på hur länge som
helst.

Terapeutens uppgift måste ju ha varit att hjälpa
henne att komma vidare från SD och det ville hon
ju inte.
Citera
2020-03-21, 00:30
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Aprill 2017. Trakasserierna och förföljelsen har nu pågått i flera månader.
Har någon någonsing hört att en pastor som sålt sin själ till djävlulen?
Ondska är omedvetenhet.

Aktbilaga 168 Facebook Messenger del D Sid 18 -32 Obs! Läses nerifrån och upp.

Lena Wesström
Hahaha, och han kan inte säga NÅGOT som håller!
11 apr 2017 20:33

Lena Wesström
Han KOMMER att vara bister

Lena Wesström
Steg ett kanske får vara att i alla fall inte vara den som hör av mig

Kristin Jacobson
Du leder ju nul

Lena Wesström
Ja, jag leder!

Lena Wesström
Men ohyggligt svårt att stå emot

Lena Wesström
Jag vet att det kommer döda mig

Kristin Jacobson
Har ni hörts mer ikväll? För han kommer ju höra av sig. Du leder ju nu!!!

Lena Wesström
Det är som knark
11 apr 2017 20:32

Lena Wesström
"Vill" är ett svårt ord

Kristin Jacobson
Men vill du träffa honom eller hur är läget nu?
11 apr201720:32
Lena Wesström
i
Kristin Jacobson

Lena Wesström
Och när jag grinar nästa gång, då vill jag komma ihåg att det här, som hände i kväll, det kan och
kommer att hända igen, att jag går stark och stolt
11 apr 2017 20:31

Kristin Jacobson
Det kommer ju kunna bli en "motivationsfaktor" för dig att tänka "rätt" i situationer. Var vill du inte
hamna igen?
11 apr201720:31

Lena Wesström
Som sagt, det lär inte vara den allenarådande känslan för resten av mitt liv. Men ikväll tröstar den
och stärker!
11 apr 2017 20:30

Kristin Jacobson
Helt rätt Lena! Skönt att det gick så bra och att det känns så bra! Hoppas det håller i sig för det
kommer ju hjälpa dig framåt!
11 apr 2017 20:30

Lena Wesström
11 apr 2017 20:29

Lena Wesström
DE får vara de som går undan om de är obekväma
11 apr 2017 20:28

Lena Wesström
Jag behöver inte åka på varenda event framöver för att markera nåt. Jag har visat redan för mig
själv att jag kan åka fast de är där. Och för dem att jag inte tänker gå undan och ge spelplanen till
dem

11 apr 2017 20:28

Lena Wesström
Bara så skönt att glädja mig åt denna sköna framgång. Ha!
11 apr 2017 20:27

Lena Wesström
Jag FATTAR, det kommer nya tråkigheter

Lena Wesström
Men skönt att berätta

Lena Wesström
Inte intressant för dig såklart

Lena Wesström
Sry
11 apr 2017 20:26

Lena Wesström
phew, så, nu fick du den, haha ...

Lena Wesström
en sån mental seger! Jag vek inte ned mig, satt inte hemma och var ledsen, gick dit och ÄGDE!

Lena Wesström
Flinade hela vägen hem

Lena Wesström
Hahaha, de gick ganska tidigt. Jag var kvar och pratade vidare med våra vänner

Lena Wesström
Men jag kan inte skita mera högaktningsfullt i det!
11 apr 2017 20:25

Lena Wesström
Han kommer säkert kritisera för att jag "gick på", att jag borde varit diskretare, att jag borde legat
lågt av mig själv, typ kanske "med hänsyn till omständigheterna"
11 apr 2017 20:25

Lena Wesström
så han var definitivt obekvämast, var säkert livrädd at hon skulle vara obekväm
11 apr 2017 20:24

Lena Wesström
Men jag gjorde ju inget brott, jag kunde ju inte gärna förväntas inte prata, hade jag visat att jag
visste de inte ville prata hade jag ju avslöjat att han skvallrat!
11 apr 2017 20:24

Lena Wesström
Han visste ju att han inte fick prata
11 apr 2017 20:23

Lena Wesström
Men herregud, han såg ut som om han ville försvinna!

Lena Wesström
Hon svarade rätt trevligt och tog även upp nåt själv

Lena Wesström
Nån kom och frågade nåt om en grej som jag och han varit på, men den tonade jag ned lite

Lena Wesström
Var så trevlig som aldrig förr, pratade med alla som satt nära, med dem också, vände mig direkt till
henne ibland och direkt till honom, de var tvungna att svara

11 apr 2017 20:22

Lena Wesström
Jag hade svårt att hålla mig för skratt

Lena Wesström
HAHAHA, de var tvungna att sätta sig mitt emot mig!I!

Lena Wesström
När jag kom till bordet hade alla satt sig från ena änden och fyllt på uppåt, så alla platser som fanns
kvar var längst upp
11 apr 2017 20:21

Lena Wesström
Jag var klar först i kassan, hade först stått och pratat med dem om ditt och datt och de kunde inte
gärna inte svara, var ju andra där också
, HAHAHA
11 apr 2017 20:21

Lena Wesström
Sen hade folk dragit ihop bord (var på ett fik), precis lagom till alla som var där
11 apr 2017 20:20

Lena Wesström
De kramade de andra som stod i närheten ,men jag krånglade inte med dem om kram, det kändes
toa much

Lena Wesström
Så att jag hälsade, det var ju helt i sin ordning, de var tvungna att hälsa tillbaka, och det gjorde de

Lena Wesström
Det är ju han som har skvallrat att de inte ska kramas, inte prata - jag "vet" ju inget, haha
11apr201720:19

Lena Wesström
När jag kom tillbaka hade de precis kommit och jag hälsade glatt på dem
11 apr201720:19

Lena Wesström
Åkte dit i god tid, knappt några där en kvart innan, gick en liten sväng
11 apr201720:19

Lena Wesström
Och när jag åkte iväg, då kände jag mig stark! Stark och stolt
11apr201720:19

Lena Wesström
Fixade i ordning mig, tog på mig örhängena jag fått av honom (hon vet inte om dem, snart köper han
väl likadana till henne)
11 apr 2017 20:18

Lena Wesström
Stålsatte mig, var beredd på att OM det skulle bli riktigt fult, då skulle jag inte dra mig för att säga
skälet till den det behövde sägas till
11apr201720:18

Lena Wesström
Valde att åka jag med, trots risken att de skulle vara extra "gulliga" tillsammans
11apr201720:17

Lena Wesström
Jag visste de skulle åka
11apr201720:17

Lena Wesström
Ikväll var det första eventet sen allting brakade samman
11 apr201720:17

Lena Wesström
Hatar att de ska visa upp sitt låtsasäktenskap och att han säljer ut mig så billigt
11 apr201720:17

Lena Wesström
Och jag har varit förtvivlad och förbannad, tycker de hänger ut mig på det sättet, ALLA vet att vi
umgås astajt, att vi oftast kommer tillsammans, att vi väljer varandras sällskap osv
11 apr 2017 20: 16

Lena Wesström
Hälsa, så det inte ser alltför markerat ut, men ingen kram, inget prat, ingenting
11 apr201720:15

Lena Wesström
Han har förklarat att de ALDRIG kommer prata med mig på event eller närhelst vi träffar på varandra
11 apr201720:15

Lena Wesström
HAHAHAHA
11 apr 2017 20:15

Lena Wesström
Och jag hade INGENTING gjort!
11apr201720:15

Lena Wesström
Och han fetförlorade, jädrar vad obekväm han var!
11 apr 2017 20:15

Lena Wesström
Men just ikväll, då var det jag som vann!
11apr201720:14

Lena Wesström
Jag kommer vara ledsen, förbannad, sårad, allt
11 apr 2017 20:14

Lena Wesström
Det kommer svida

Lena Wesström
De kommer låtsas en massa, markera en massa, exkludera mig och jag vet inte allt
11apr201720:14

Lena Wesström
hahaha

Lena Wesström
Eller, nä, det är jag inte, haha, bara njuter av att reta dem

Lena Wesström
Jag är elak!!!
11apr201720:13

Lena Wesström
Flinar rejält här nu
11 apr201720:13

Lena Wesström
HAHAHA
11 apr 2017 20 13 :

Kristin Jacobson
���·
11 apr201718:32

Lena Wesström
Vinglig t, men står på ben en. Kan skriva lite sen, på väg ut
11 apr 2017 18:31

Kristin Jacobson
Är ute med barnen så jag kan inte chatta ord entligt, men v ill gärna beta hur d et känns efter idag?
11 apr201718:28

Var allt en tävling för henne?

Vad hade hon att vara stolt över?

Så otroligt elakt och oempatiskt mot HD.
Ingen förståelse för hur fruktansvärt det måste
ha varit för henne.
Allt för att fasaden skulle bevaras och inte deras
vänner skulle få veta något?

En riktig liten skådespelare som satt och pratade med
och var trevlig mot alla så att ingen skulle märka
någon förändring. Usch!

Istället för att ta sitt ansvar för vad hon gjort och
sedan gå vidare och göra om och göra rätt.
Men för att göra det så måste hon först ångra vad
hon gjort och det gjorde hon ju inte.
Senast redigerad av gloriouslife 2020-03-21 kl. 00:35.
Citera
2020-03-21, 00:41
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Bra svar av Thea till sin sjuka pappa:Thea: Alltså du förstår verkligen inte nånting va? Du verkar .. på riktigt som ett litet litet barn.

SD har noll empati för ngn, sina barn värderar han inte, sin fru likaså, så länge vännerna håller med han så smilar han och erbjuder sina tjänster för att få kontroll.
Thea ger många bra svar.
Hon verkar normal och smart i all annan galenskap i den familjen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in