2020-03-20, 23:09
Medlem
DjPuttes avatar
Fjortisen har en fjortisfylla dvs DYNGRAK!
Medlem
ligger glasen å drar en runk i sovrum?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tror inte heller på henne. Hon är sugen på sex men tror knappt hon lyckats få 56 killar i sängen. Inte ens folk som inte haft sex på 6 veckor i ett instängt hus där de knappast kan runka vill ha henne. Så varför skulle folk vilja på utsidan? Dessutom har hon verkligen ingen känsla för hur man raggar upp en kille snyggt, hon slänger sig över och klänger fast på killarna hon gillar, så att de blir avskräckta och flyr. Riktigt osmidigt och extremt osexigt.

Det hände i USA och hon hälsade på ett basketboll lag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Precis så! Jag vet för att jag gjorde det också i tonåren dock. Trodde jag var cool för att jag var erfaren (fast det var lögner)

Påminner oss lite om Vickan också kanske, hon som ska spela att hon är så erfaren
Men samma här!! Det var ju det absolut ballaste man kunde tänka sig - att vara erfaren i sängen. Så många fester man har suttit på som varit en enda stor kukmätartävling, fast hälften var oskulder resten haft missionären i två minuter med en person hahah. Det var tider det.

Ja, har tänkt på det flera gånger! Hon ska ju spela erfaren när det kommer till allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hur vet du detta?

Hon nämnde att dom sagt åt henne ifrån produktion, i bikten tror ja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skulle verkligen vilja veta vad de sa till henne. Hon är ju STÖRTledsen?
Om man har läst på Instagram har folk attackerat med att det är sexuellt övergrepp från Fridas sida när hon springer runt till folk och ofrivilligt stoppar in fingrarna i analen på dem. Så tror hon har fått en grov varning.
2020-03-20, 23:10
Medlem
Lunatics avatar
bff Big Fat Fuck.
Eller vad står det för
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
grejen är att JULLAN inte gör sig till, hon bara är! problemet är att det inte finns någon annan som bara är o släpper loss lite. det är bara hon som har roligt under festerna. ge dom vatten istället om det ska fortsätta så, är slöseri på alkohol.
Ja, årets version är verkligen tråkigt. Tom BB säger till frida att tagga ner. Folk är riktigt tråkiga. Vad är det man egentligen skall titta på?
Medlem
Bbbloopers avatar
Men SD-Jassa är ju stupfull. Ramlar av stolen och lägger in smutsdisk när Sami plockar ut rent från diskmaskinen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det hände i USA och hon hälsade på ett basketboll lag.
Inte ens de hade velat röra henne med en tång

Är det någon kille som tycker hon är sexig? Och hade velat ligga med henne?
2020-03-20, 23:11
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Riskn. Han kallade mig hora också. Jag och HeligModer är BFF's. Nu får du skydda oss!

Detta är flashback. Extremt många söndriga människor är här.
Lyssna inte på dynga och töntar.
2020-03-20, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
WTF. Skit i honom. Alla vet att han är en tönt och störig jävel.
Haha det gör jag, tro mig. Den enda som har varit på väg att bräcka mig i den här tråden är grodjäveln, men till mitt försvar hade jag en riktigt jävla kass dag, så han ska inte känna sig alltför överlägsen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in