2020-03-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Drog i sig alldeles för mycket alldeles för fort. Han kom ju knappt in i sängen. Snurrade och jiddrade som fan. Ögonen gick i kors helt plötsligt.

Hahahha ok tack
2020-03-20, 23:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Jag älskar dig du är min favorit i denna tråd

Det enda som oroar mig är att du är potentiellt en framtida stalker för Julia
Ja, men det är ju ett framtida problem
Medlem
foxieroxies avatar
Nu börjar Jass söka bekräftelse av Martin igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Nej

Nej

Nej

Med killar tar man delat på 3 o det ska man SANNERLIGEN göra med amilia

Hon tror hon är cool när hon pratar om sex o hur många hon har haft, dvs hon beter sig exakt som en trettonårig pojke som det närmsta sexet han har kommit är när hans katt råkade sova mellan benen på honom

Tror inte heller på henne. Hon är sugen på sex men tror knappt hon lyckats få 56 killar i sängen. Inte ens folk som inte haft sex på 6 veckor i ett instängt hus där de knappast kan runka vill ha henne. Så varför skulle folk vilja på utsidan? Dessutom har hon verkligen ingen känsla för hur man raggar upp en kille snyggt, hon slänger sig över och klänger fast på killarna hon gillar, så att de blir avskräckta och flyr. Riktigt osmidigt och extremt osexigt.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tycker det är fel att Mergim kan räddas via makten. Har man failat så har man.

Vem har sagt att han kan ändras via makten. Tro inte på töntar här inne. Vi vet inte vad som gäller.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
varenda fest är likadan. Julia skriker och gapar och ska göra till sig. Jasmine och martin ska hångla och hålla på. Frida ska visa upp sin kropp. Sami och glasman ligger och sover. Victoria springer runt och snackar skit. Lennie, mergim, alex, stela och tråkiga.

Att titta på när färg torkar är roligare. Fan va less de borde va på varandra.

grejen är att JULLAN inte gör sig till, hon bara är! problemet är att det inte finns någon annan som bara är o släpper loss lite. det är bara hon som har roligt under festerna. ge dom vatten istället om det ska fortsätta så, är slöseri på alkohol.
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Såg när hon sa antalet, men inte det andra. Men åh. Känns ju som ännu en osäkerhetsgrej, att tro att hur många man legat med spelar roll. Tycker nästan lite synd om henne... sådär höll man ju på när man var 17.

Precis så! Jag vet för att jag gjorde det också i tonåren dock. Trodde jag var cool för att jag var erfaren (fast det var lögner)

Påminner oss lite om Vickan också kanske, hon som ska spela att hon är så erfaren
2020-03-20, 23:07
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha nu börjas det mellan slemproppen & Fjortisen smaskas på varandra och fnittras LESS!½
2020-03-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skulle verkligen vilja veta vad de sa till henne. Hon är ju STÖRTledsen?

Tror dom sa typ, kan du sluta prata så mycket om konstiga sexhistorier och tagga ner lite?

Och då rasade hennes verklighetsbild av att alla tycker hon är cool, häftig och erfaren.
2020-03-20, 23:08
Medlem
Lunatics avatar
fan nu sabba heffaklumpen. jag lyssnade på frida och Jullan. fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Tror dom sa typ, kan du sluta prata så mycket om konstiga sexhistorier och tagga ner lite?

Och då rasade hennes verklighetsbild av att alla tycker hon är cool, häftig och erfaren.

Hur vet du detta?
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Vem har sagt att han kan ändras via makten. Tro inte på töntar här inne. Vi vet inte vad som gäller.
Det är bekräftat på Facebook/Instagram. Snälla läs inläggen där BB meddelade att vi ska rädda en av tre deltagare imorgon. Att inte denna diskussion är död än...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in