Citat:
Ursprungligen postat av
ursula45
Jas är inte direkt snygg hon heller. Dålig utbud av tjejer denna gång på bb.
Hon är tillräckligt snygg för att man ska kunna få känslor för henne och då är det inte hela världen sen om hon är en 7 poängare eller 10 a. Utseendet är inte allt däremot krävs en viss grundnivå för att man ska kunna få känslor öht.
Viccan befinner sig inte på den nivån.