Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
De ljuger inte. De säger bara att han kan bli räddad. Men vägrar att svara människor om det är via makten eller tittare. Inget annat har sagts. Inlägg tas bort på Instagram på folk som påstår att han inte kan räddas via makten. Vi vet helt enkelt inte. Ingen vet, inte du heller.
BB svarade ja på min fråga om mergim kan bli räddad av makt. makt är i detta fall victoria. fattar inte vad du inte fattar men du får se på måndag.
Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Vi vet inte det. Lika mycket som att de skulle ske en omröstning idag. Normalt kommer den på lördagen.
Förra lördagen lade de en räddning kl. 09.30 och man fick en halvtimme att rösta. Det blev hårt kritiserat och nu har de lagt den på eftermiddagen och den varar till 10.00 imorgon då folk är hemma. Så vi vet inget om måndagen. Vi kan bara spekulera. Vid första tilfället fick ju inte ens Lennie rösta förrän en vecka senare. Då kunde han inte rädda Anty. Allt är bara spekulationer just nu. Vi vet inte ens om någon överhuvudtaget åker.
Jag vet, dubbelkollat med en som är nära produktionen. så jag kan bekräfta det för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Boonk
Malmens1 är lika efterbliven som vanligt, en tvättäkta autist med dyslexi som sin största merit. Röstade dessutom på Jasse i gårdagens röstning när han fick reda på att hon är SD.
Äh hoppas nästan Glasman ryker på måndag så man kan lägga säsongens BB med tråd på hyllan.
Sluta ljug dude, jag röstade på jasse innan jag ens fick vetskapen om att hon är sdare, guess what jag är oxå lagd åt sd men jag röstade på jasse för att jag visste redan innan att hon skulle räddas, jag visste redan innan tal till nationen att alex skulle räddas. tänker man med hjärnan så vet man sånt