2020-03-20, 17:26
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
På måndag kan man ju rädda Mergim ditt sär. Han är nominerad tillsammans med tre andra. TRE personer är nominerade tills måndag.

Sen vad som händer efter det är en annan story.
Man kan inte räddas nån som begått regelbrott. Är du helt dum i huvudet?? Tror du på allvar att det är en fjäder i hatten för ptoduktionen om deltagarna får rädda en som bryter mot deras gemensamma regler som alla skrivit under när dom gick med i programmet! Suck!!
2020-03-20, 17:26
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Gillar Martin mer och mer faktiskt. Men tror ni han tar några mediciner där inne? Han pratar så otroligt långsamt och flummigt

Efterbliven.
2020-03-20, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Gillar Martin mer och mer faktiskt. Men tror ni han tar några mediciner där inne? Han pratar så otroligt långsamt och flummigt
Nej, han har storkukslugnet.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Gissa vem jag röstade på

Den är sjukt svår om jag ska vara ärlig. Lämnas med 2 alternativ och jag tror jag vet vem det landade på, blir lite besviken men samtidigt så klandrar jag dig inte
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Frågan nu är bara vem viccan kommer att rädda? Makes no sense ifall hon räddar Glasman eller Julia dock. Så lär väl bli Mergim?
hon kommer rädda lennie/mergim oavsett
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Chansen finns ju fortfarande att hon kan rädda Mergim på måndag och där är båda gullgossar räddade! Kastar inte bort en röst på glas eller julia. Sitter de två mot varandra på måndag så räddar jag Julia.
Så du vill att Glas ska åka av alla de fyra?
Medlem
Lunatics avatar
Röster hörs i Sov1 kameran
2020-03-20, 17:28
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Först och främst, jag HÅLLER på min röst till ikväll och det borde ni också göra.

Det råder fortfarande oklart om Mergim får räddas av en makt på måndag. Produktionen spelar återigen med oss tittare för att kunna bestämma utgången på måndag. Detta är viktigt att alla förstår.

Om tittarna räddar Julia/Lennie i den här röstningen så är chansen väldigt stor att Glasman åker på måndag, och även Sami vandrar ut.

Om Julia räddas av oss så återstår Glas/Mergim/Lennie på måndag. Lennie skulle vinna i en röstning mot båda, och det kommer Blåvalen och Victoria räkna ut. Victoria med makten kommer att rädda Mergim och då ställs Lennie vs Glasman. =Glasman ryker

Det finns en andra utgång och det är att Mergim INTE får bli räddad av makten på måndag. Vinner då Julia omröstningen idag, så blir Lennie räddad av Victoria - och utröstningen kommer bli Mergim vs Glasman. Här har Glasman ok chans.

Tredje utgången är att Lennie lyckas bli räddad av folket, i beroende på vad produktionen vill återigen - så riskerar vi att se Julia vs Glasman tyvärr - om Lennie vinner tittarnas röstning och Mergim får bli räddad av Victoria.

Som sagt - hade produktionen spelat fair med oss tittare så hade vi vetat vid det laget dem lade ut röstningen idag om Mergim får bli räddad av makten på måndag eller inte.

Slutsats: Vi blir rövknullade av produktionen

COACH! vilket lysande inlägg. men du vet om att jag inte kan hålla i min röst, jag tryckte på JULLAN direkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Notera hur oengagerad Amilia är när hon svarar på när andra pratar.

Amilia lyssnar inte på andra, hon väntar bara tills det är hennes tur att prata. Jag förstår verkligen inte hur hon kan ha kompisar på utsidan, vem i hela friden vill umgås frivilligt med den här självcentrerade pratkvarnen? Otroligt jobbig människa. Blir bara stressad av att höra på henne.
I hennes huvud sitter hon och smider ihop monologer som hon ska redovisa så snart den som pratar då blir tyst. Riktigt egoistisk människa som fullständigt skiter i andra.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Tycker han har växt på sistone. Han är skön, jag gillar honom.

Glasman och Julia däremot bidrar mest med bitterhet och skitsnack.
Skön? Han sitter ju bara och lyssnar på Amolia och vågar inte öppna käften.. Lyckad casting av produktionen..
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Så du vill att Glas ska åka av alla de fyra?

Utav de fyra ja!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
hon kommer rädda lennie/mergim oavsett
Lennie kommer att bli räddad av tittarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in