2020-03-20, 16:30
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Isåfall stiger han ytterligare i min aktning. Tjackis och ölmagad raggare, det bästa av två världar.

Du har pm
2020-03-20, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Fyfan så vidrigt.. tror han jag skiter i att titta på måndag. Räcker att logga in i appen 21.35 och rösta.

Cockblocker stalkerviccan, äckligaste människan stört mig på henne sen dag 1.

Lovar att hon är en sån där som bjuder in sig själv hos folk.
2020-03-20, 16:31
Medlem
Bbbloopers avatar
Hoppas innerligt det blir riktigt ned alkohol ikväll så att det spårar ut och några blir utslängda. Kan väl inte vara så svårt att provocera Mergim som redan har 2 individuella varningar. Frida kan väl köra upp ett finger i röven på honom som hon gjorde på Sami igår. Då blir det garanterat livat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
stäng ner tråden o klipp internetkabeln direkt.

Exakt vad du själv borde göra. För att sedan skaffa dig ett liv och lära dig behandla folk på ett vettigt sätt.
Medlem
Har Frida fått nån varning för sina sexuella övergrepp?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Skulle vilja ha en Vem vet Mest tävling, men bara mellan Glasman och Fläsket. Glasman skulle äga sönder Ursulas dotter där då produktionen FÖRHOPPNINGSVIS har de rätta svaren. Nu kan hon ju sitta och babbla lögner utan att någon ifrågasätter henne. Hon har ju fan fel i hälften av ämnena hon tar upp.
2020-03-20, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Skulle vilja ha en Vem vet Mest tävling, men bara mellan Glasman och Fläsket. Glasman skulle äga sönder Ursulas dotter där då produktionen FÖRHOPPNINGSVIS har de rätta svaren. Nu kan hon ju sitta och babbla lögner utan att någon ifrågasätter henne. Hon har ju fan fel i hälften av ämnena hon tar upp.
Vem är ursula?
2020-03-20, 16:33
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tror ni att Julia är attraherad till Glasman på riktigt???

Vilken normal kvinna blir INTE attraherad av Glasish härskna gonorréskägg, solvarma utedassandedräkt, schankersvullna penis samt rövsvettdoftande fingrar?

Det är bara hans tråkiga snack som är avtändande.
2020-03-20, 16:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
"Det är ju batteriprogram... men det är ju batterier.. vad kan man säga... eller batterier.. vad ska man säga alltså batterier har ju en livslängd... det har ju olika celler... och man kan byta ut batterier"
- Amilia, batteripr-.. battericellsexpert.. eller stryk det, expert inom allt.
hehehe..
Jäkla pajjas hon är.

Jag är inte bra på mycket. Men är det något jag kan så är det Skruva med Hemelektronik, Och jobbar med det. Amilia är ute på hal is.
2020-03-20, 16:35
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Amilias mamma. Har du aldrig sett Lilla Sjöjungfrun?
HAHAHAHA Det var hon jag tyckt blåvalen var lik ända sedan första dagen! Har bara inte satt fingret på vilket program hon va med i! Ursula från lilla sjöjungfrun var det ju såklart!

Blåvalens mamma är grov i språket:
https://www.youtube.com/watch?v=gxaK2yIqyxQ

Senast redigerad av Bulletz 2020-03-20 kl. 16:38.
2020-03-20, 16:38
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Håller med, jag har aldrig stört mig på en människa så mkt som på fettot. Så fort hon öppnar käften så blir man irriterad och äcklad. Hon tror sig veta om allt men hälften hon säger är helt fel.

Hon lär inte ha många vänner på utsidan, möjligtvis bekanta som undviker henne på alla möjliga sätt. Amalia är nog som en blodigel på hennes "kompisar". Det kan ju inte vara någon som orkar lyssna på hennes ständiga skit snack om sig själv d.v.s. Jag jag jag jag.

Och just det där med "grejen är det" som hon så ofta börjar sina oändliga monologer med, typiskt bessewissersnack som får folk att vilja se henne fastklämd i en brinnande bil.
2020-03-20, 16:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
HAHAHAHA Det var hon jag tyckt blåvalen var lik ända sedan första dagen! Har bara inte satt fingret på vilket program hon va med i! Ursula från lilla sjöjungfrun var det ju såklart!
Ja, det behövs ju inte ens ett DNA test, likheterna talar för sig själv. Att hon sen också försöker dialekthärma Ola Lindholm från Wild kids hela tiden fast hon är från Stockholm gör henne bara ännu mera pinsam. Vem fan bryter på på en annan dialekt bara för man bodde på en annan ort i något år för flera år sedan?

Svar: Amilia Af Stapelfeldt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in