2020-03-20, 16:23
Medlem
Gud vad jag hatar när Amilia ska försöka övertyga alla andra att hon kan allt om något som hon uppenbarligen inte har en susning om (och det händer typ hela tiden)
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Mergim måste ut på måndag! När han lämnar kommer många fjortisar tappa intresset för BB och då tappar också Jas mycket av sitt stöd, då blir det lättare att få ut henne också sen.

Åhh, där sa du något!
Så långt hade jag inte tänkt, men du har en mycket viktig poäng där.
Självklart röstar ju alla med mer än en hjärncell för att rädda Julia, men där kom du med ännu ett gott skäl till att rösta ut den lille tre gånger om dagen rövhålsborstande Albanen.

Ett mycket klokt inlägg, kudos till dig min käre vän.
Senast redigerad av Gnomegirl 2020-03-20 kl. 16:35.
Medlem
royalqualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Tål inte Amilia. Sitter och försöker sätta dit Sami, för att se smart ut. Hon är inte ens smart, tjockskallen.

Håller med, jag har aldrig stört mig på en människa så mkt som på fettot. Så fort hon öppnar käften så blir man irriterad och äcklad. Hon tror sig veta om allt men hälften hon säger är helt fel.

Hon lär inte ha många vänner på utsidan, möjligtvis bekanta som undviker henne på alla möjliga sätt. Amalia är nog som en blodigel på hennes "kompisar". Det kan ju inte vara någon som orkar lyssna på hennes ständiga skit snack om sig själv d.v.s. Jag jag jag jag.
2020-03-20, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Hoppas på att Mergim o Amilia sitter löst på Måndag och att vi skickar ut Mergim.
stäng ner tråden o klipp internetkabeln direkt.
2020-03-20, 16:24
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
viccan

Fyfan så vidrigt.. tror han jag skiter i att titta på måndag. Räcker att logga in i appen 21.35 och rösta.
2020-03-20, 16:26
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Alltså Amilia herregud hon har pratat oavbrutet hur länge som helst SKJUT MIG

Hennes mediciner är helt uppenbart totalt verkningslösa. En svårt psykiskt sjuk människa.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Våga stå för dem har hon ju uppenbarligen gjort om hon har lagt ut dedär inlägget?
Eller har jag missat något mer?
Ja till exempel att hennes syster har fått kalla fötter och just nu försöker dementera varenda inlägg där detta uppdagats!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Sami är en tvättäkta tjackis på utsidan.

Isåfall stiger han ytterligare i min aktning. Tjackis och ölmagad raggare, det bästa av två världar.
Medlem
137MGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Håller med, jag har aldrig stört mig på en människa så mkt som på fettot. Så fort hon öppnar käften så blir man irriterad och äcklad. Hon tror sig veta om allt men hälften hon säger är helt fel.

Hon lär inte ha många vänner på utsidan, möjligtvis bekanta som undviker henne på alla möjliga sätt. Amalia är nog som en blodigel på hennes "kompisar". Det kan ju inte vara någon som orkar lyssna på hennes ständiga skit snack om sig själv d.v.s. Jag jag jag jag.

Det är så synd att ingen annan i huset är speciellt ”smart” så de kan sätta henne på plats när hon kommer med felaktiga fakta konstant.

Om jag varit där inne skulle jag bara rest mig upp, hämtat en jävla tennisboll som hon älskar så mycket, och stoppat den i käften på henne.

Haha vore det inte kul om de fick en utmaning, precis som när de inte fick köra 20 frågor, att Amilia måste vara tyst i 24h. Tror alla i huset hade uppskattat det!
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ta det lugnt och andas djupt lille bror. Drottningen av flashback skall inte åka någonstans, det skall du, jag, Boonk, grodgubben och alla andra vettiga, pålitliga, bildsköna och empatiska människor se till.
ELLER HUR FLASHBACK?
Heja Julia/Julia 4-ever!

Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fucking hell yeah!

Det kan ni hoppa upp och klappa er i arslet på! Vi kommer alltid att segra, så är det med det.
2020-03-20, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Det är så synd att ingen annan i huset är speciellt ”smart” så de kan sätta henne på plats när hon kommer med felaktiga fakta konstant.

Om jag varit där inne skulle jag bara rest mig upp, hämtat en jävla tennisboll som hon älskar så mycket, och stoppat den i käften på henne.

Haha vore det inte kul om de fick en utmaning, precis som när de inte fick köra 20 frågor, att Amilia måste vara tyst i 24h. Tror alla i huset hade uppskattat det!
Glasman är väl ändå välutbildad och borde göra det.
2020-03-20, 16:28
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Isåfall stiger han ytterligare i min aktning. Tjackis och ölmagad raggare, det bästa av två världar.
Ja, tjackisar kan vara rätt roliga ibland faktiskt! Så länge dom inte har varit uppe 5+dygn is sträck och är allmänt aggressiva

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in