2020-03-20, 15:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Mergim kan inte räddas pga regelbrott. Jon räddar Lennie
Exakt så är det och han försod det själv när han vägrade att utföra tävlingen.
2020-03-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det var vi som röstade som missförstod tävlingen. Amelia hade flest röster för nästan ingen förstod att det gällde immunitet utan en bestraffning och röstade på Amelia. Men nu är det som det är. Men ingen kommer åka mot Mergim så det är lugnt ändå.
jag menar inte det. Jag menar att team rainbow är ju död. I huset är det ingen som gillar dom och inte utanför lika mycket.
2020-03-20, 15:42
Medlem
lillaflippens avatar
Jag älskar True Crime, men helvete vad trött jag är på att höra dom berätta dessa historier i soffan hela tiden. Amilia pratar på och resten ser halvdöda ut.
2020-03-20, 15:42
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det vore intressant om Mergim inte kan räddas, notera OM han inte kan räddas (ni som har svårt med läsförståelsen), det är fortfarande ingenting vi vet.

Men OM han inte kan räddas, och säg att Lennie blir räddad av tittarna i morgon eller i en immunitetstävling, då kommer Vickan tvingas välja att rädda Julia eller Glasman, som får sitta mot Mergim. DET valet skulle jag vilja se henne göra!

Vann Vickan makttävlingen? Ja då kommer det bli kul.
2020-03-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag älskar True Crime, men helvete vad trött jag är på att höra dom berätta dessa historier i soffan hela tiden. Amilia pratar på och resten ser halvdöda ut.

Och jag kan alla dessa fallen utantill och läst alla förundersökningar så sitter bara och stör mig på alla fel
2020-03-20, 15:44
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
jag menar inte det. Jag menar att team rainbow är ju död. I huset är det ingen som gillar dom och inte utanför lika mycket.

Det finns tre grupper i huset just nu. Många stör sig på varandra mellan grupperna. Dock vill två av grupperna splittra Rainbow just nu.
2020-03-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det finns tre grupper i huset just nu. Många stör sig på varandra mellan grupperna. Dock vill två av grupperna splittra Rainbow just nu.
Ja, precis. Men innan var ju inte rainbow så hotad i huset. Känns som om dom blev mycket mer så när dom försökte rösta ut Jas och hon rekryterades av pinkroom.
2020-03-20, 15:46
Medlem
sodars avatar
Skriker Jassa igen så bränner jag hela BB huset!
2020-03-20, 15:46
Medlem
FarbrorAgges avatar
Jag räddar givetvis Glasman på måndag. Den enda intelligenta personen kan inte ryka redan nu, då blir det olidligt för oss att titta vidare.
2020-03-20, 15:47
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, precis. Men innan var ju inte rainbow så hotad i huset. Känns som om dom blev mycket mer så när dom försökte rösta ut Jas och hon rekryterades av pinkroom.

Absolut. Men Jassa tillhör inte pinkroom. De har en egen pakt med Martin, Alex och Vickan.
2020-03-20, 15:47
Medlem
Emozlynas avatar
Kan inte förstå att så många vill ha kvar mergim i huset när jag kollar bb tråden på Facebook t.ex. Missar jag något eller? Han ska ut fortast möjligast enligt mig.
2020-03-20, 15:48
Medlem
Zingo2s avatar
Löjligt att Lennie som blivit snobb hjälper till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in