2020-03-20, 15:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Har jag sagt att jag gillar rosa rummet? Jag sa att jag gillar Lennie, men rainbow är fortfarande en värre sekt än pink room. Jassa kunde inte vara tillsamans med Martin för att då blir sektledaren och sektqueen arga.
Ja du gillar inte Sovrum1 med Team Rainbow iallafall. hehehe
Medlem
Lennie markerar avstånd 💪🏼 Det gillas!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror vi får rädda en till precis som igår då ska vi rösta på julia tycker jag

JAAA!!!!
JULIA, JULIA, JULIA!!!
*står på skrivbordsstolen och hoppar jämfota

Heja Julia!
2020-03-20, 15:35
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Då är de bekräftat att Lennie eller mergim räddas. Bye bye teamrainbow
Mergim kan inte räddas pga regelbrott. Jon räddar Lennie
2020-03-20, 15:35
Medlem
Så var det Glasman eller Julia som förstörde deras chanser som grupp att komma till final?? Känns som om det var Julia ändå?
2020-03-20, 15:38
Medlem
xrlpyts avatar
Det vore intressant om Mergim inte kan räddas, notera OM han inte kan räddas (ni som har svårt med läsförståelsen), det är fortfarande ingenting vi vet.

Men OM han inte kan räddas, och säg att Lennie blir räddad av tittarna i morgon eller i en immunitetstävling, då kommer Vickan tvingas välja att rädda Julia eller Glasman, som får sitta mot Mergim. DET valet skulle jag vilja se henne göra!
Medlem
Boonks avatar
Jahapp.

Loggar "äntligen" in i big brother-världen för dagen. Möts i appen av att Manzizila vunnit ytterligare ett tal till nationen och sitter säkert, ouch!

Går in i tråden och läser att Blomman leder makttävlingen överlägset, gött!

SEN SLÅR MAN PÅ STREAMEN OCH VICTORIA FLYGER FÖRBI BLOMMANS TID, FITTA!

Vi måste enas igen för att stoppa detta, flashback!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Mergim kan inte räddas pga regelbrott. Jon räddar Lennie

Tror inte hon skulle rädd Mergim ändå. Hon lär tro att Mergim är mer populär bland tittarna och vi har ju sett att hon försöker spela taktiskt och göra allt för att få ut honom från BB
2020-03-20, 15:39
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Men snälla varför tror du det heter "veckoFINAL" på måndag? Jo för att det är slutet på veckan = en vecka är mån-mån
Men han får ju inte ens tävla för att rädda sitt eget skinn? Och då ska han inte kunna bli räddad av folk i huset heller?
Känns lite fuckat att vägrar Mergim få stötar så ska han sitta på måndag helt plötsligt, det stod inte i brevet. Hade det stämt borde det stått. Håller tummarna att det bara är nån halvvåt dröm för dig.
En vecka är Mån-Sön.
2020-03-20, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Men han får ju inte ens tävla för att rädda sitt eget skinn? Och då ska han inte kunna bli räddad av folk i huset heller?
Känns lite fuckat att vägrar Mergim få stötar så ska han sitta på måndag helt plötsligt, det stod inte i brevet. Hade det stämt borde det stått. Håller tummarna att det bara är nån halvvåt dröm för dig.
En vecka är Mån-Sön.

Även tisdag-måndag är en vecka
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så var det Glasman eller Julia som förstörde deras chanser som grupp att komma till final?? Känns som om det var Julia ändå?

Det var vi som röstade som missförstod tävlingen. Amelia hade flest röster för nästan ingen förstod att det gällde immunitet utan en bestraffning och röstade på Amelia. Men nu är det som det är. Men ingen kommer åka mot Mergim så det är lugnt ändå.
Medlem
Jag tror deltagarna. får en röst om vem der skal räddas

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in