2020-03-19, 14:48
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Varför ska blå nålar användas tycker du ?
Har kört med först grön sedan blå men har helt gått över till gula.
Jag kör ändå trögflytande Galenika och de funkar ändå

Det med nål val är individuellt tycker jag, jag har som du testat allt ifrån spjut stora nålar till micro insulin, själv kör jag antingen blåa eller orangea nålar
Citera
2020-03-19, 16:25
Medlem
Trenbologneses avatar
En kväll så körde jag som vanligt på gymmet efter jobbet och helt plötsligt kommer en uppkäftig liten parasit och avbryter mig mitt i ett set och insisterar på att jag ska lämna ett urinprov.
Denna gubbe, en pensionerad brandman som volontärjobbar åt nåt jävla anti-dopingsförbund började kasta anklagelser och hot mot mig.
Jag gick där ifrån utan att lämna UP och jag skrev verkligen inte under något papper.
Detta resulterade i en 2 års avstängning från ALLA gym i hela kommunen, eftersom att de satsar stort på häxjakten av AAS-brukare. Pendlar nu ca 80km per dag för att kunna träna.

Jag behövde nog skriva av mig lite, är så jävla less på Sveriges lagstiftning som enbart trakasserar individer som väljer att använda testosteron och må bra medans terrorister och våldtäktsmän blir beskyddade. Jävla parasiter.

Någon som råkat ut för något liknande?
Citera
2020-03-19, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
En kväll så körde jag som vanligt på gymmet efter jobbet och helt plötsligt kommer en uppkäftig liten parasit och avbryter mig mitt i ett set och insisterar på att jag ska lämna ett urinprov.
Denna gubbe, en pensionerad brandman som volontärjobbar åt nåt jävla anti-dopingsförbund började kasta anklagelser och hot mot mig.
Jag gick där ifrån utan att lämna UP och jag skrev verkligen inte under något papper.
Detta resulterade i en 2 års avstängning från ALLA gym i hela kommunen, eftersom att de satsar stort på häxjakten av AAS-brukare. Pendlar nu ca 80km per dag för att kunna träna.

Jag behövde nog skriva av mig lite, är så jävla less på Sveriges lagstiftning som enbart trakasserar individer som väljer att använda testosteron och må bra medans terrorister och våldtäktsmän blir beskyddade. Jävla parasiter.

Många kommuner har sådana samarbeten, är likadant här där jag bor, har 2 vänner som blivit avstängda från alla gym i kommunen i 2 år precis som du blev.
Dessa 2 var iförsig riktigt jävla stora och tryckte sjuka mängder steroider så dom stack ut.
Citera
2020-03-19, 17:26
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:

Den måste suga getpung!
Skulle i ditt fall ordna ett falsklegg och betala kontant under 2 års tid på något annat gym.

Måste finnas något källargym eller gym som inte är anslutet till RF?
Citera
2020-03-19, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Den måste suga getpung!
Skulle i ditt fall ordna ett falsklegg och betala kontant under 2 års tid på något annat gym.

Måste finnas något källargym eller gym som inte är anslutet till RF?

ja det eller ta nån väns personnummer, gymmen leggar väl inte när man tecknar kort utan frågar endast om personnummer?
Citera
2020-03-19, 17:31
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
ja det eller ta nån väns personnummer, gymmen leggar väl inte när man tecknar kort utan frågar endast om personnummer?

Alla gym, bibliotek whatever leggar idag.
Se till att du INTE kör autogiro bara haha då kan det bli en jävla härva

Falsklegg idag kostar mellan 2-4k tid är ändå pengar skulle aldrig orka pendla 80km 4-5 dagar i veckan för att enbart träna. Visst skillnad på 80km i sthlm och 80km i norrland menmen.

Sjukt renträning eller vad dem heter får bedriva sånhär "polisverksamhet" vore som att man såg någon dricka rose i någon park en varm sommardag så blir dessa portade från systembolaget i 2 års tid.

Påminner om ett angivarsamhälle, men brandmannen tycker nog att sånt här är viktigare än att släcka bränder. Sorgligt.
Senast redigerad av -Gustavsson 2020-03-19 kl. 17:40.
Citera
2020-03-20, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Alla gym, bibliotek whatever leggar idag.
Se till att du INTE kör autogiro bara haha då kan det bli en jävla härva

Falsklegg idag kostar mellan 2-4k tid är ändå pengar skulle aldrig orka pendla 80km 4-5 dagar i veckan för att enbart träna. Visst skillnad på 80km i sthlm och 80km i norrland menmen.

Sjukt renträning eller vad dem heter får bedriva sånhär "polisverksamhet" vore som att man såg någon dricka rose i någon park en varm sommardag så blir dessa portade från systembolaget i 2 års tid.

Påminner om ett angivarsamhälle, men brandmannen tycker nog att sånt här är viktigare än att släcka bränder. Sorgligt.

Bara kommunens bolag i så fall. Rose,t är väl köpt lagligt dessutom?
Du är nog mer än välkommen att tjalla på en pundare i parken annars
Citera
2020-03-20, 12:43
Medlem
Citat:

Den som ger sej in i leken. Skyddar Sverige terrorister och väldtäcksmän?’ Den va ny
Hade det bara varit testosteron o fått det på recept hade det varit cool. Du har uppenbarligen köpt det på nätet o sponsrat nåt kriminellt nätverk och detta enbart för att bli större. Då får man ta konsekvenserna oxå
Senast redigerad av Lemongin 2020-03-20 kl. 12:47.
Citera
2020-03-20, 13:40
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemongin
Bara kommunens bolag i så fall. Rose,t är väl köpt lagligt dessutom?
Du är nog mer än välkommen att tjalla på en pundare i parken annars

Polisen eller myndigheterna gör inte skit åt pundarna i parken. Rättväsendet handlar om att dra in pengar och sen kommer brottsligheten i andra hand. Tro inte något annat.

Citat:
Den som ger sej in i leken. Skyddar Sverige terrorister och väldtäcksmän?’ Den va ny
Hade det bara varit testosteron o fått det på recept hade det varit cool. Du har uppenbarligen köpt det på nätet o sponsrat nåt kriminellt nätverk och detta enbart för att bli större. Då får man ta konsekvenserna oxå

Han kanske har fått det utskrivet i Egypten och då är det en gråzon?
Snälla försvinn härifrån och kommentera i femnisttrådarna som den whiteknight du är.
Citera
2020-03-20, 13:56
Medlem
Trenbologneses avatar
Jag har testosteron på recept nu. Men för ett år sen hade jag inte det. Så du tycker det är helt okej för mig att ha förhöjda testosteronnivåer på gymmet så länge jag har fått det utav staten?

Gå och lägg dig.

Citat:
Citera
2020-03-20, 15:22
Avstängd
flowerpower900s avatar
Ber om ursäkt om jag läst på för dåligt eller är helt enkelt blind, men hittar inte svaren på min fråga. Ska ta första sticket snart av Testo E 150mg, ska köra ett stick 1 gång/vecka i 4-6v som prov, mest för min mentala hälsa då jag har naturligt lågt testosteron, men i viss mån för muskelbygge också.

Nu till min fråga:

Behöver man oroa sig för biverkningar som gyno eller annat under en såpass kort period och en såpass "låg" dos? Behöver man börja direkt med t.ex. nolva eller något annat preparat i förebyggande syfte för eventuella bieffekter eller är man relativt safe?
Citera
2020-03-20, 15:44
Medlem
Citat:
Jag har testosteron på recept nu. Men för ett år sen hade jag inte det. Så du tycker det är helt okej för mig att ha förhöjda testosteronnivåer på gymmet så länge jag har fått det utav staten?

Gå och lägg dig.
Är du på riktigt?! Hade du haft det på recept hade du inte blivit avstängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in