2020-03-19, 23:44
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Spot on!
Och i portföljen har han svettiga ostmackor han sprutar på och sedan delar ut till intet ont anande ungar i sandlådan med ett sadistiskt flin på sina flottiga läppar...
hehehe
2020-03-19, 23:45
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Eva från bromma?! Vad har jag missat

Eva som var med i Robinson.

https://www.instagram.com/ptbyeva/?hl=sv
2020-03-19, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Det var mycket irriterande då hon alltid skulle hålla på med sina dialekter och politiska snack. Översittarstil typ. Det med dialekterna är jag dock förvånad över att hon inte hållt på med lika mycket i huset som utanför (nu var det ju iofs x antal år sen vi arbetade). Det jag dock lagt märke till är när Malin i livesändningarna på måndagar frågat henne saker så byter hon till en mer normal Stockholmsdialekt (som jag då antar är hennes riktiga). Sen är hennes alibi att den ändrats till nuvarande pga ett år i Lund för typ 7 år sen!? Vem fan ändrar dialekt resten av livet när man bott ett år någonstans. Identitetskris.

Någon frågade vilket arbete, det kommer jag tyvärr inte nämna, hoppas det är ok.

Ca 7000 sidor senare, får vi äntligen in någon med en vettig input.

Tack o bock
2020-03-19, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hela hon är ju ett förlorat fall. Hur hon beter sig på livesändning med Malin jämfört med resten av dygnet är så stor skillnad att det är pinsamt. Hade aldrig orkat med en sådan översittare som tror sig vara överlägsen alla och tror att hon är så sjukt smart. Hon kunde knappt svara på frågor när de gick på löpbandet
Tror hennes politiker dagar är över.

Detta var nog rena julafton för oss
2020-03-19, 23:47
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Eva som var med i Robinson.

https://www.instagram.com/ptbyeva/?hl=sv
Varför snackar dom om henne!?
2020-03-19, 23:47
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hur menar du särbehandling.

Gott om folk tycker att det är upprörande om en person får sova avskilt i ett eget rum... BB har fått flera klagomål om särbehandling.
2020-03-19, 23:48
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Varför snackar dom om henne!?

De fick se premiäravsnittet och han tycker att hon är fin.
2020-03-19, 23:48
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Analia har inte haft på sig sin kavaj på hela kvällen. Alla andra ska ha på sig sina kläder. Kommer hon få något straff? Nej såklart inte.
Har hon haft pyjamasöverdelen eller leopardblusen? Finns inte så mycket annat att välja på.
2020-03-19, 23:49
Medlem
Lunatics avatar
Förut vart det anmält för sexuellt trakasseri när en kille lyfte på troskanten och släppte ner en chili innanför trosan på en tjej.

Nu får tjejer köra upp fingrar 20tal gånger på en kille i röven trotts ett nej varje gång..
Hoppas det gills när det är omvänt också.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Gott om folk tycker att det är upprörande om en person får sova avskilt i ett eget rum... BB har fått flera klagomål om särbehandling.

Jag nämnde just att minst fem andra får särbehandling. Dålig sömn är livsfarligt.
Medlem
Jullan du skrämmer fan mig nu
2020-03-19, 23:50
Medlem
csfs avatar
Citat:
De fick se premiäravsnittet och han tycker att hon är fin.
Jaha tack! Missade när dom fick se det därför jag inte förstod. Vad det i början av robisonveckan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in