2020-03-19, 23:37
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
bara alex.

Lennie trodde jag på förhand, verkar vara en lugn och snäll kille. snart 40 år. Men tycker han är tråkig i bb
Lennie är väl en Fikon Krokus.
Snopp mot snopp gör inga barn
2020-03-19, 23:38
Medlem
xrlpyts avatar
Stackars Lennie, varje gång (på sistone) som Amilia kramar honom så tar han tag i hennes armar och liksom håller henne på avstånd under kramen. Han både kramar henne och trycker henne i från sig på samma gång.
2020-03-19, 23:39
Medlem
Lunatics avatar
Jullans hår ser ut som en gammal saggig hårig matta
2020-03-19, 23:39
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vi har efterfrågat folk som träffat denna människa i verkligheten, du är den första som har gjort det! Men ja, jag kan tänka mig hennes narcissistiska personlighet och stora ego inte går ihop med många personer. De var säkert glada när hon sa upp sig från sitt jobb för nu får de arbetsro. Kan tänka mig hon pratar sönder alla vart hon än går.

Det var mycket irriterande då hon alltid skulle hålla på med sina dialekter och politiska snack. Översittarstil typ. Det med dialekterna är jag dock förvånad över att hon inte hållt på med lika mycket i huset som utanför (nu var det ju iofs x antal år sen vi arbetade). Det jag dock lagt märke till är när Malin i livesändningarna på måndagar frågat henne saker så byter hon till en mer normal Stockholmsdialekt (som jag då antar är hennes riktiga). Sen är hennes alibi att den ändrats till nuvarande pga ett år i Lund för typ 7 år sen!? Vem fan ändrar dialekt resten av livet när man bott ett år någonstans. Identitetskris.

Någon frågade vilket arbete, det kommer jag tyvärr inte nämna, hoppas det är ok.
2020-03-19, 23:41
Medlem
Lunatics avatar
Jassa lämna rummet genast förfan.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Särbehandling annars...
helt rätt anser jag att han bara fick vila upp sig där.
Hur menar du särbehandling. Mergim får specialbehandling med att slippa äta gris, trots att han käkar godis som innehåller gris. Alex tjatar om laktos men äter produkter som innehåller laktos. Är själv laktosintolerant.
Jassa får melatonin för sin sömn. Jullan får sin specialkost. Jag kan ta upp massvis med tillfällen om specialbehandling. Dessa jag nämnde ovan är inga livshotande tillfällen. Det som kan vara livshotande är brist på sömn och är ingen specialbehandling. Då borde ingen få specialbehandling utom vid livsfara såsom medicin osv.
Senast redigerad av likebananas 2020-03-19 kl. 23:45.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Glasis gör det garanterat.
Han tar sin tomma portfölj och skymmer lite
sen pillar han fram prinskorven.
Portföljen har han endast för han skäms för sin lilla kuk.

Spot on!
Och i portföljen har han svettiga ostmackor han sprutar på och sedan delar ut till intet ont anande ungar i sandlådan med ett sadistiskt flin på sina flottiga läppar...
2020-03-19, 23:42
Medlem
Lunatics avatar
jassas spandex byxor. står det NIKE med mega stora bokstäver.
2020-03-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Det var mycket irriterande då hon alltid skulle hålla på med sina dialekter och politiska snack. Översittarstil typ. Det med dialekterna är jag dock förvånad över att hon inte hållt på med lika mycket i huset som utanför (nu var det ju iofs x antal år sen vi arbetade). Det jag dock lagt märke till är när Malin i livesändningarna på måndagar frågat henne saker så byter hon till en mer normal Stockholmsdialekt (som jag då antar är hennes riktiga). Sen är hennes alibi att den ändrats till nuvarande pga ett år i Lund för typ 7 år sen!? Vem fan ändrar dialekt resten av livet när man bott ett år någonstans. Identitetskris.

Någon frågade vilket arbete, det kommer jag tyvärr inte nämna, hoppas det är ok.

Hela hon är ju ett förlorat fall. Hur hon beter sig på livesändning med Malin jämfört med resten av dygnet är så stor skillnad att det är pinsamt. Hade aldrig orkat med en sådan översittare som tror sig vara överlägsen alla och tror att hon är så sjukt smart. Hon kunde knappt svara på frågor när de gick på löpbandet
Tror hennes politiker dagar är över.
2020-03-19, 23:43
Medlem
csfs avatar
Eva från bromma?! Vad har jag missat
2020-03-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ja de hade rest sig från sofforna och stod framför S1, på väg in till S2. Det konstiga var jag inte hade tittat på flera timmar och när jag satte på så hände det någon minut efter. Härinne var det ingen som reagerade så jag trodde det var känt sen innan Det är ju inte konstigt att produktionen säger till dem. Vi har klagat mycket på att de bara latar sig och somnar supertidigt. Fast samtidigt missar de lite vår poäng. Jag bryr mig inte om att de lägger sig kl 22 på vardagar när man går upp tidigt. Men de får se till att det bjuds på ordentliga mängder alkohol och massa musik när det väl är festdags.

Ordentliga mängder alkohol bör bjudas på håller jag med om. Samtidigt, hur kul är det när de tar in nykterister/tråkigt folk?Fan, ta in folk som gillar att supa till när tillfälle ges och ställa till med en scen. Win-win för både produktionen (mer views/synas i media) och vi tittare. Känns som att det var mer drag i BB back in the day.
2020-03-19, 23:44
Medlem
Analia har inte haft på sig sin kavaj på hela kvällen. Alla andra ska ha på sig sina kläder. Kommer hon få något straff? Nej såklart inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in