2020-03-19, 23:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybish
tjena, missat liven några dagar men kollar kvällens avsnitt av bb.. varför gav ni valen den positionen som staty???
Ingen visste att tävlingen skulle gå ut på att hålla positionen längst, tvärtom utgick nog majoriteten i från att BB aldrig skulle lägga upp tävlingen så eftersom det skulle bli för orättvist. Men det gjorde BB!

(Jag röstade dock på Jasmine som Sjöjungfru, men jag hade inte ens sett att det fanns andra statyer att rösta på då. Ganska fail-omröstning överlag skulle jag säga.)
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han ville lägga sig igår för han var ”fett trött” så frågade han vad klockan var. Den var runt 22. Då sa han något i stil med ”Ja men de vill ju inte vi ska lägga oss för tidigt.. de sa ju till. Men jag är fett trött” han sa det lågmäld till Analia.

Tack för info. Man börjar förstå hur mycket de egentligen bestämmer. Undrar hur mycket de påverkar tävlingar och omröstningar i det här fallet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Bara att hon grät och sprang till bikten efter typ 3e stöten och sen nämnde hon för Mergim att man ”typ kan dö” om de ligger fel på kroppen (halsen sa hon), samt att hon normalt ALDRIG gråter när nått gör ont. Nej för hon har inte lyft ett finger i sitt liv antagligen
Det roligaste var när Doktor Analia sa att cigg sänker blodtrycket. Ja, det är därför alla rökare har högt blodtryck och risk för hjärt- och kärlsjukdomar.
2020-03-19, 23:26
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tack för lite input. Min magkänsla säger mig också att det är mellan 3500 och 7000 tops.
Så få röster och vi kan inte komma överens om hur och vem vi skall rösta på. Vi skulle kunna vara kings om vi kom överens. Fasen alltså.

Ja, jag har slackat med dagtittandet, idag missade jag röstningen med 10 minuter. Ber om ursäkt för det, men jag börjar känna att allt är uppgjort av sionist-fyran på förhand och känner mig lite desillusionerad.
Men ditt och en del andras kämpaglöd ger mig nya krafter.
Vi måste dock snacka ihop oss bättre, det har varit för många stridiga viljor på senaste tiden. Jag är villig att ge med mig, skippa min egentliga vilja och följa kamratandan om det innebär att vi kan jävlas med Amilia så mycket som möjligt.
Medlem
bobbybishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ingen visste att tävlingen skulle gå ut på att hålla positionen längst, tvärtom utgick nog majoriteten i från att BB aldrig skulle lägga upp tävlingen så eftersom det skulle bli för orättvist. Men det gjorde BB!

(Jag röstade dock på Jasmine som Sjöjungfru, men jag hade inte ens sett att det fanns andra statyer att rösta på då. Ganska fail-omröstning överlag skulle jag säga.)

aa ok!!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Lät dock på honom som att han inte får sova där mer
Jasså, varför inte? Han får ju sin sömn och mår bra av det. Varför vill de stoppa det?
Medlem
Citat:
Hörde ni förresten när Mergima råkade avslöja igår att produktionen sagt till dem de inte ska gå och lägga sig för tidigt?

Är det sant? Någon mer som hörde?
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Vad händer, dem senaste dagarna har ju varit sjukt tråkiga. Sämsta säsongen ever

För att folk röstar kvar sådana som Lennie och Jasse.
2020-03-19, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tänk om en 30årig man går ut i BB att han sitter och runkar på Bussar och tåg och bland folk i övrigt.
Mysigt!
Tänker på Fridas älskade mormor som var jätteglad över hon skulle vara med i Big Brother och som säkert följer henne noga nu på liven. Undrar om hon är stolt över alla sexhistorier Frida öppet berättat för hela nationen?
2020-03-19, 23:27
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Det roligaste var när Doktor Analia sa att cigg sänker blodtrycket. Ja, det är därför alla rökare har högt blodtryck och risk för hjärt- och kärlsjukdomar.

😂 Det missade jag helt. Jag har arbetat med henne en gång i tiden och hon var inte populär och sa upp sig efter 5 månader. Ingen individ jag vill ha kvar i huset eller umgås med. Hon är exakt likadant på utsidan som hon framstår i huset. Det vill säga FÖR MYCKET.
2020-03-19, 23:28
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jasså, varför inte? Han får ju sin sömn och mår bra av det. Varför vill de stoppa det?

Särbehandling annars...
helt rätt anser jag att han bara fick vila upp sig där.
2020-03-19, 23:28
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tänk om en 30årig man går ut i BB att han sitter och runkar på Bussar och tåg och bland folk i övrigt.
Skulle bli med i efterlyst om någon vart utsatt av han då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in