2020-03-19, 23:21
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Visa dom allt Amilia höll på med? När hon grät, vänta utanför bikten i typ 30 minuter och tjata om att få komma in för att klaga på styrkan?

Bara att hon grät och sprang till bikten efter typ 3e stöten och sen nämnde hon för Mergim att man ”typ kan dö” om de ligger fel på kroppen (halsen sa hon), samt att hon normalt ALDRIG gråter när nått gör ont. Nej för hon har inte lyft ett finger i sitt liv antagligen
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det vill du inte veta, jag lovar.
Aha. har du inside info, Snuskhummer, hehe
Avslutad
Har BB NÅGONSIN tagit in någon som redan åkt ut? Via omröstning dvs på söndag/måndagar?

Rodney gills inte, två säsonger. MEnar i samma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
De visade när hon grät. Men inte så mycket mer. Mest hur Martin jävlades

Klart dom inte gjorde, hon klagade och hade sina dödsblickar på folk hon antog gjorde så hon fick stöten hela tiden.

Detta BB har aldrig varit mer underhållande.
2020-03-19, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
WTF är det sant?
Han ville lägga sig igår för han var ”fett trött” så frågade han vad klockan var. Den var runt 22. Då sa han något i stil med ”Ja men de vill ju inte vi ska lägga oss för tidigt.. de sa ju till. Men jag är fett trött” han sa det lågmäld till Analia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag känner mig väldigt bipolär angående henne. Ogillar henne - gillar henne - ogillar henne. Hon har garanterad legat och onanerat i sängen när Martin och Jassa hånglat. Hon är ju van kollektivtrafiks-onanerare. Snart kommer hon ligga öppet och onanera i soffan när ingen av killarna i huset vill ligga. Hon höll ju på igår med Analia, gick in och hoppade på henne i sängen. Kanske blir lebb-sex mellan de två, då ingen annan verkar vilja ligga i huset. Fyfan

Hon har samma aura som RFSL-tanterna. Man får bara hoppas att hon också älskar kondomer och slicklappar...
Medlem
Vad händer, dem senaste dagarna har ju varit sjukt tråkiga. Sämsta säsongen ever
Bannlyst
Citat:
Jag känner mig väldigt bipolär angående henne. Ogillar henne - gillar henne - ogillar henne. Hon har garanterad legat och onanerat i sängen när Martin och Jassa hånglat. Hon är ju van kollektivtrafiks-onanerare. Snart kommer hon ligga öppet och onanera i soffan när ingen av killarna i huset vill ligga. Hon höll ju på igår med Analia, gick in och hoppade på henne i sängen. Kanske blir lebb-sex mellan de två, då ingen annan verkar vilja ligga i huset. Fyfan

Jag gillar hennes oblyga stil och hoppas verkligen hon ställer till med någon sjuk scen så hon blir utkastad.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Bara inte hon överraskar Sami i annexet. Finns ju ingen utväg där inne
2020-03-19, 23:23
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Tänk om en 30årig man går ut i BB att han sitter och runkar på Bussar och tåg och bland folk i övrigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Vad händer, dem senaste dagarna har ju varit sjukt tråkiga. Sämsta säsongen ever

Dom tror att dom är inne i robinson veckan fortfarande och har låg energi pga matbrist.. Men egentligen är det bara Amilia.
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Bara inte hon överraskar Sami i annexet. Finns ju ingen utväg där inne

Lät dock på honom som att han inte får sova där mer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem