Citat:
Ursprungligen postat av
Grumpyoldfart
Vad är det med fiskoljan då, har missat det, att asiater äter mycket fisk eller?
Nej jag äter det normalt. Har inte läst mycket om hur de gjort men jag har utan att känna minsta skam nu tagit fram vaser och fyllt med vatten och ställt här och där i lägenheten. Kan inte höja temperaturen men vill ha det varmare med fuktigare luft. Menar folk äter c-vitamin och vitpeppar som dårar när det är förkylningstider så att jag kör ett eget möjligt stolpskott skäms jag inte för. Så har vi människor alltid gjort.
Vet någon om luftfuktigheten är annorlunda i Kina mot Italien? Jag tippar på att det handlar om kinesernas immunförsvar och eventuell genvariant jämfört mot oss andra. Jag tänker bort statistik på antalet obduktioner i jämförelse då, eftersom de ändå uppger siffror kring annat gällande viruset.
Män blir sjukare och dör lättare, jag tänker att vi kan få autoimmuna utslag via flickor sedan eftersom de bär barn. Tror gravida och barn ska exponeras så lite som möjligt ändå även om vi inte kan skydda oss.
Edit. Luftfuktigheten är mycket högre för Italien än Kina!!! Nu åker vattnet ut igen!