2020-03-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Ni kan ju inte bara ge upp. Vi kommer vinna till slut. Vänta tills Jasse sitter i en riktig utröstning, då ryker halsduken.

exakt jag har alltid sagt det å kommer alltid vara övertygad sitter jassa mot sami så åker hon all världens väg så det skriker om det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Analia ska alltid hitta på allt möjligt skit för att slippa köksveckan. Hon borde få ha det veckan som kommer igen! Först var det ryggont, sen var det jobbigt pga hon haft elstötsmaskin på sig i 2 minuter, nu kan hon inte hjälpa till för Lennie fick fint brev hemifrån?! Hon är så äcklig. Hon gör mig arg, brukar inte bli arg när jag ser personer på TV

Det är helt jävla otroligt.
Medlem
Jassa äcklar mig så sjukt mycket. Vidriga falska as.
2020-03-19, 19:27
Medlem
Största frågan är ändå varför Jassa sitter och sminkar sig klockan halv åtta på kvällen? Helt bissart!
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har vi chansen så borde vi klippa juden tror sami blir starkare av det drar sami samtidigt är det hans jävla problem

+1
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobajjas
Om nån i rainbow åker mot mergim på måndag då flyttar jag åker jag ner till spanien och låter folk hosta på mig. Eftersom jazz blev räddad har jag tappat hoppet för svenska folket och litar inte på en jäävel

Hahahahaa! Skrattar så tårarna rinner. Funderar i liknande banor själv. Sitta någonstans i Rioja-distriktet med ett gott glas vin och låta folk hosta så slemmet stänker medans jag njutningsfullt suger i mig vin och virus.
2020-03-19, 19:28
Medlem
Glasman ligger ju också och latar sig? Varför står andra och kör i köket?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det är helt jävla otroligt.
Hur fan kunde hon få sovrummet censurerat i 20 min typ? Vad leder till censur så pass länge? Är säker på hon sagt till sina vänner hon vill lipa i fred så inte folk ser hur ful hon är när hon lipar.

Nu är hon nöjd när hon lyckats få Lennies uppmärksamhet efter han har ignorerat henne i en vecka.
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tyvärr tror jag han har för stort stöd i omröstningar så han kommer klara sig.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
har vi chansen så borde vi klippa juden tror sami blir starkare av det drar sami samtidigt är det hans jävla problem

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Läget på Riche är nog ganska dött. Han får ställa sig och peka någon annan stans.

vi måste ändå våga tro!!! tror ju själv att Mergim ligger sämst till av dom men man måste ju hoppas!
2020-03-19, 19:29
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Analia ska alltid hitta på allt möjligt skit för att slippa köksveckan. Hon borde få ha det veckan som kommer igen! Först var det ryggont, sen var det jobbigt pga hon haft elstötsmaskin på sig i 2 minuter, nu kan hon inte hjälpa till för Lennie fick fint brev hemifrån?! Hon är så äcklig. Hon gör mig arg, brukar inte bli arg när jag ser personer på TV
Vad bölade sjöodjuret åt nyss egentligen? Eller ville inte produktionen att vi skulle se hennes rödgråtna åker till ansikte?

Men det är klart, det är ju en fullgod anledning att slippa kökstjänst om man heter Stapelfeldt!
Undrar om hennes partikamrater i hennes krets tycker att hon gör bra reklam för Moderaterna förresten?
Medlem
riskns avatar
Amilia hade gjort en nummerordning om vem som ska komma in av hennes vänner på t.ex. freeze in till BB

Det kan inte ha varit en bekväm diskussion med Amilia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Bästa Sami badar alldeles själv 😍

Ja Glasman är ju upptagen med att sura.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in