2020-03-19, 19:24
Medlem
Extremt tydligt att hon har folk hon känner i produktionen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
nu tar vi ut juden på måndag vill aldrig se att det går bra ekonomiskt för den satans jävla dagdrivaren fy fan usch!

har vi chansen så borde vi klippa juden tror sami blir starkare av det drar sami samtidigt är det hans jävla problem
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Har inte tjockisen köksvecka?
Jajjemänsan!
Enbart sett hennes närvaro i köket när hon tryckt ner mat genom kakluckan Annars lyser valen med sin frånvaro.
2020-03-19, 19:25
Medlem
Bulletzs avatar
Stackars mesiga snickaren dock. Nu kommer han känna sig tvungen att vara med ludret, då han tror hon är poppis bland tittarna.
Medlem
Citat:
nu tar vi ut juden på måndag vill aldrig se att det går bra ekonomiskt för den satans jävla dagdrivaren fy fan usch!
Tyvärr tror jag han har för stort stöd i omröstningar så han kommer klara sig.
Medlem
Citat:

Läget på Riche är nog ganska dött. Han får ställa sig och peka någon annan stans.
Medlem
Analia ska alltid hitta på allt möjligt skit för att slippa köksveckan. Hon borde få ha det veckan som kommer igen! Först var det ryggont, sen var det jobbigt pga hon haft elstötsmaskin på sig i 2 minuter, nu kan hon inte hjälpa till för Lennie fick fint brev hemifrån?! Hon är så äcklig. Hon gör mig arg, brukar inte bli arg när jag ser personer på TV
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Sami sitter på en flamingo och tänker över saker och ting. Han undrar nog vad han gör i huset om Jassa ändå ska vinna allt. Kanske överväger att lämna han med.
Lugn. Har aldrig varit Sami vs Jassa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Det enda jag har att sätta emot är att 98% av stolpskotten som röstat kvar Jasmine är sådana som inte kollar 24/7-liven.
Dom resterande två procenten står väl du för och en, säkerligen blekfet 36-årig SD:are som har sitt pojkrum nere i källaren hos morsan, någonstans i Borlänge och tycker Jassa är döläcker.

Missförstå mig rätt. Jag gilla(DE) Jasmine innan, men allt hon gör nu är att skådespela inför kamerorna, skrika och mellan varven slicka Martins hudavlagringar - medan Jullan är sitt tvättäkta jag och kör racet rakryggat 100% hela vägen.

Mycket möjligt att hon vinklas lite favoriserande nu. Men det är ju produktionen som avgör det. Så någonstans förtjänar man väl det?

Att någon är fejk? Att någon är äkta?
Vem kan egentligen avgöra hur en person därinne är utanför/därinne? Eftersom vi inte vet hur deras energier är utanför så blir det svårt tycker jag.

Missförstå mig rätt nu med, jag tror Jullans stränghet i hennes kroppsspråk och framfart (om man kan kalla det så?) Det verkar inte alls ha gått hem hos tittarna.

Sen att gå ut och snacka massa, som alla gör, det går nog inte hem alls. Den som gör det mest ligger garanterat illa till. Så håller man sig ifrån sånt så går de nog kanon.
2020-03-19, 19:26
Medlem
Bästa Sami badar alldeles själv 😍
Medlem
burialhexs avatar
Sett folk på facebook sprida denna länk men samtliga har plockats bort?

www.bilddump.se/bilder/20200319185413-213.115.244.254.jpg
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hon sa att hon visste att Julia inte var populär och då frågade Jasmine hur hon vet det, Victoria svarade att hon varit på utsidan också. Sämst jävla produktion som tillåter sånt snack

I så fall borde Jass fråga sig varför Vickan vill vara BFF med henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in