Citat:
Ursprungligen postat av
rudboi
Det enda jag har att sätta emot är att 98% av stolpskotten som röstat kvar Jasmine är sådana som inte kollar 24/7-liven.
Dom resterande två procenten står väl du för och en, säkerligen blekfet 36-årig SD:are som har sitt pojkrum nere i källaren hos morsan, någonstans i Borlänge och tycker Jassa är döläcker.
Missförstå mig rätt. Jag gilla(DE) Jasmine innan, men allt hon gör nu är att skådespela inför kamerorna, skrika och mellan varven slicka Martins hudavlagringar - medan Jullan är sitt tvättäkta jag och kör racet rakryggat 100% hela vägen.
Mycket möjligt att hon vinklas lite favoriserande nu. Men det är ju produktionen som avgör det. Så någonstans förtjänar man väl det?
Att någon är fejk? Att någon är äkta?
Vem kan egentligen avgöra hur en person därinne är utanför/därinne? Eftersom vi inte vet hur deras energier är utanför så blir det svårt tycker jag.
Missförstå mig rätt nu med, jag tror Jullans stränghet i hennes kroppsspråk och framfart (om man kan kalla det så?) Det verkar inte alls ha gått hem hos tittarna.
Sen att gå ut och snacka massa, som alla gör, det går nog inte hem alls. Den som gör det mest ligger garanterat illa till. Så håller man sig ifrån sånt så går de nog kanon.