2020-03-19, 19:23
Medlem
brajzillas avatar
nu tar vi ut juden på måndag vill aldrig se att det går bra ekonomiskt för den satans jävla dagdrivaren fy fan usch!
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Posta detta på Facebook ni som kan! Hennes syster försöker låtsas som Jassa röstar grönt men det inlägget talar emot det. Tror hon kommer tappa en del stöd!

Tusan, jag skulle ha printat hennes svar...
för den kommentaren som systern svarade på blev anmäld och borttagen.
Medlem
likebananass avatar
Fasen det är ju ett helt gäng som hänger löst. Tävling imorgon. När är maktkampen och vilka tävlar i den?
Medlem
Asså Martins hår Stackars grabb
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dnarts9130
tror jag slutar kolla nu..
Nej gör inte det! Ska bli kul att se ludret skämma ut sig mer och mer. Dom efterblivna Fjortisarna som röstar på henne nu kommer också inse vilket vidrigt luder hon är till slut, något som vi smarta räknat ut för längesen.
Medlem
När fettot grinar får hon allt serverat och slipper göra något. biggan går på det hela tiden och ska censurera o ha sig hahaahahaa
2020-03-19, 19:24
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Jag sa upp Cmore igår för att jag blev så förbannad över daltandet med Amilia. Förstår inte heller varför jag blir så uppretad av ett tv-program
Jag fortsätter dock kolla tills min tid är ute, men stänger ner i protest vissa gånger. Som att nån på cmore bryr sig
Det är lätt att bli lite för engagerad om man kollar liven hyfsat mycket. Jag har p g a sjukdom kollat liven mer senaste veckan. Innan har jag bara kollat lite kvällar och helger. Kör lite detox nu och följer via era kommentarer ett tag så blir det bra. Kommer kolla liven under uppsägningstiden om det är nån extra kul grej, men att ha på i bakgrunden och höra folks gnäll och skrik är nog bäst att skippa ett tag. Haha
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Märkligt när det står svart på vitt på Jasmines egna Facebook. Men men, allt för att försvara syrran. :P

Stod här tidigare att det rensats inlägg på Jass facebook idag?i veckan? (Minns ej)

Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Man kan följa vem som helst utan att man röstar på dem. Jag följer flera politiker utan att jag delar deras politik bara för att se vad de har för sig och vad de säger. Inget konstigt med det.

www.bilddump.se/bilder/20200319185413-213.115.244.254.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vickan nu ska vi kriga: Jassa och Martiin.
Vickan bästis med Jassa för att rida på vågen.

Haha så jävla genomskinligt

Citat:
Varit censur JÄTTELÄNGE i S2! Där Analia är (med Lennie?) och lipar. Har hon bett sina vänner i produktionen stänga av kamerorna för hon skäms över sitt ansikte när hon gråter?! Vafan gråter hon för ens? De i huset säger det var efter Lennies brev. Så nu ska alltså Lennie trösta HENNE för hon blev ledsen över hans brev? Snacka om att ta allt och göra till sitt eget. Jävla offerkofta ut med dig för fan!
Fortfarande ingen kamera i S2...

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Hur fan kan de tillåta Victoria att berätta för Jasse vad hon vet om vad folket här ute tyckte om de andra innan hon kom in? För helvete

Tydligen inget straff för det. Martin o Frida har väl sagt saker också.

Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Hon borde ligga och skämmas i sovrum 2 och inget annat.

Det vet vi inte eftersom kameran vart avstängd sen hon gick in
Senast redigerad av burialhex 2020-03-19 kl. 19:27.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Vad har snorisen nu sagt?

Hon sa att hon visste att Julia inte var populär och då frågade Jasmine hur hon vet det, Victoria svarade att hon varit på utsidan också. Sämst jävla produktion som tillåter sånt snack
Medlem
riskns avatar
Citat:
Posta detta på Facebook ni som kan! Hennes syster försöker låtsas som Jassa röstar grönt men det inlägget talar emot det. Tror hon kommer tappa en del stöd!
Om det är massa SD:are som har bestämt sig för att ogilla Jasmine så kan hon vinna över dem tids nog om de ser detta. Det kanske misslyckas.
Medlem
xrlpyts avatar
Sami sitter på en flamingo och tänker över saker och ting. Han undrar nog vad han gör i huset om Jassa ändå ska vinna allt. Kanske överväger att lämna han med.
Bannlyst
Ni kan ju inte bara ge upp. Vi kommer vinna till slut. Vänta tills Jasse sitter i en riktig utröstning, då ryker halsduken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in