2020-03-19, 19:11
Medlem
icons avatar
Haha, sa upp Cmore nu när Jassa blev vald av tittarna. Blev förvånad över hur irriterad jag blev och då får det vara nog med BB på ett tag. BB ska vara underhållande och inget annat. Tycker Jassa är den tråkigaste och falskaste därinne just nu men fattar att det är svårt för många att se. Om hon åker ut kommer jag kolla igen.
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
På Instagram:

oinkydoinkyy
Undrar om hon hade blivit räddad såhär många gånger om folk visste att hon är Sverigedemokrat... folk är ju ganska lättkränkta.

Jasmines syster har svarat:
fistyarmstrong
@oinkydoinkyy hej hej jag vet vad hon röstade 💚 Men kul att ni spekulerar utan att ha en aning. Ni är fett off. Puss!

Hennes systers kommentar har hittills fått 13 likes.

Märkligt när det står svart på vitt på Jasmines egna Facebook. Men men, allt för att försvara syrran. :P
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
tjockisen grinar.

Hon är som ett barn. lämna huset, så blir alla glada
Medlem
Flaxifluxs avatar
Fast facebook används väl bara av boomers och inte fjortisar?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
tjockisen grinar.
Vad fan grinar hon för nu då?
2020-03-19, 19:12
Avslutad
Grejen är att glasman är svag och inte alls samma hot som vissa andra är när det gäller att behålla de vi gillar. Chilla lite med att rösta ut glasman och släng ut någon starkare istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Glasman är populär och kan lätt vinna. Glasman har massa fans som låtsas vara fans av Sami för att rida på hans räkmacka. Tro mig, om Glasman tar sig till finalveckan så kommer han vinna över Sami.
Har du svårt att bestämma dig eller?
Medlem
Om nån i rainbow åker mot mergim på måndag då flyttar jag åker jag ner till spanien och låter folk hosta på mig. Eftersom jazz blev räddad har jag tappat hoppet för svenska folket och litar inte på en jäävel
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa röstade kanske Vänstern men håller på SD. hehehe

Man kan följa vem som helst utan att man röstar på dem. Jag följer flera politiker utan att jag delar deras politik bara för att se vad de har för sig och vad de säger. Inget konstigt med det.
2020-03-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vad fan grinar hon för nu då?
Saknar familj/vänner samt lennie blev ej räddad
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Hon är som ett barn. lämna huset, så blir alla glada
Ja det ska alltid daltas och hon är så extremt känslig det feta fanskapet, den dagen hon sitter i en omröstning på en måndag ryker hon direkt.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Det börjar bli så sjukt frustrerande!!! Hur fan tänker folk??? Kan inte va många som tittar live som röstar på Jasmine!! Och det verkar ju vara omöjligt att få ut Amilia...Börjar få högt blodtryck av det här..tror jag måste ta en paus....i alla fall ngn timme

Spelar ingen roll hur folk tänker och röstar. Fyran bestämde långt innan första avsnittet ens skulle sändas att Amilia och Jasmine ska till final.
Hur populära andra deltagare än är kommer de myglas ut av skit-fyran som behåller sina tittare genom att lura dem att de har någonslags makt att påverka programmet.
Alla deras dokusåpor är fejkade och riggade, så även BB.
Bannlyst
Vad fan är det med lill-slinkan? Vi vill bli bjudna på en historia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in