2020-03-19, 19:13
Medlem
Lunatics avatar
Vickan nu ska vi kriga: Jassa och Martiin.
Vickan bästis med Jassa för att rida på vågen.
2020-03-19, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Saknar familj/vänner samt lennie blev ej räddad

Ja det ska alltid daltas och hon är så extremt känslig det feta fanskapet, den dagen hon sitter i en omröstning på en måndag ryker hon direkt.

hoppas verkligen du har rätt. För går hon vinnande i en duell. svär jag på att sluta kolla bb
2020-03-19, 19:14
Avslutad
Sluta bodyshamea
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Man kan följa vem som helst utan att man röstar på dem. Jag följer flera politiker utan att jag delar deras politik bara för att se vad de har för sig och vad de säger. Inget konstigt med det.

Känns märkligt att skriva såhär men rösta på annat http://www.bilddump.se/bilder/20200319185413-213.115.244.254.jpg

Men vem vet.
Medlem
Chandler Bings avatar
Heja Jasmine, det lönar sig att vara diplomatisk o snäll!
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Märkligt när det står svart på vitt på Jasmines egna Facebook. Men men, allt för att försvara syrran. :P

Och nu har den kommentaren blivit borttagen... kränkt syster?!
2020-03-19, 19:15
Medlem
Victoria, vilken kappvändare.
Medlem
Varit censur JÄTTELÄNGE i S2! Där Analia är (med Lennie?) och lipar. Har hon bett sina vänner i produktionen stänga av kamerorna för hon skäms över sitt ansikte när hon gråter?! Vafan gråter hon för ens? De i huset säger det var efter Lennies brev. Så nu ska alltså Lennie trösta HENNE för hon blev ledsen över hans brev? Snacka om att ta allt och göra till sitt eget. Jävla offerkofta ut med dig för fan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Ärligt nu, Julia har inte direkt fått så mycket röster/fördelar av folket. Läser man på flashback så tror man nåt helt annat.

Jasmine är helt enkelt en tittarfavorit. Rätt svårt att säga emot det nu va?

Det enda jag har att sätta emot är att 98% av stolpskotten som röstat kvar Jasmine är sådana som inte kollar 24/7-liven.
Dom resterande två procenten står väl du för och en, säkerligen blekfet 36-årig SD:are som har sitt pojkrum nere i källaren hos morsan, någonstans i Borlänge och tycker Jassa är döläcker.

Missförstå mig rätt. Jag gilla(DE) Jasmine innan, men allt hon gör nu är att skådespela inför kamerorna, skrika och mellan varven slicka Martins hudavlagringar - medan Jullan är sitt tvättäkta jag och kör racet rakryggat 100% hela vägen.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Haha, sa upp Cmore nu när Jassa blev vald av tittarna. Blev förvånad över hur irriterad jag blev och då får det vara nog med BB på ett tag. BB ska vara underhållande och inget annat. Tycker Jassa är den tråkigaste och falskaste därinne just nu men fattar att det är svårt för många att se. Om hon åker ut kommer jag kolla igen.
Jag sa upp Cmore igår för att jag blev så förbannad över daltandet med Amilia. Förstår inte heller varför jag blir så uppretad av ett tv-program
Jag fortsätter dock kolla tills min tid är ute, men stänger ner i protest vissa gånger. Som att nån på cmore bryr sig
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa röstade kanske Vänstern men håller på SD. hehehe
Vafan, är hon vänsterpartist! Då jävlar är det klart, Lennie är min ohotade etta!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Spelar ingen roll hur folk tänker och röstar. Fyran bestämde långt innan första avsnittet ens skulle sändas att Amilia och Jasmine ska till final.
Hur populära andra deltagare än är kommer de myglas ut av skit-fyran som behåller sina tittare genom att lura dem att de har någonslags makt att påverka programmet.
Alla deras dokusåpor är fejkade och riggade, så även BB.
Amilia för hon känner dom bakom BB.
jassa för hon ser bra ut.

Vickan. :Mergim är fett rolig. eehh när var hur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in