2020-03-05, 18:45
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Sakta i backarna! Du gillar på allvar att bli sprutad i rumpan? Jag är lite förvånad då de flesta jag träffat inte uppskattat konsekvenserna av det. Spelar det någon roll om man kommer mycket eller lite?

Du kan svara i den andra tråden istället. Och ja, tydligen gillar jag det, står ju svart på vitt där... eller..?
Citera
2020-03-08, 17:24
Medlem
För att det svider som eld om hon skulle få såsen i ögonen..
Citera
2020-03-10, 13:36
Medlem
AnnaLes avatar
I rätt sammanhang och situation är det oerhört sexigt och upphetsande, framförallt om man är med en man som tar för sig sexuellt.
Citera
2020-03-10, 13:42
Medlem
alla gillar...om det är rätt man som sprutar
Citera
2020-03-10, 14:46
Medlem
Undrar om det inte är mer åldersinriktat, i 30-årsåldern stötte jag på flera tjejer som vill e ha både i ansiktet och i munnen. kanske blir för mycket i unga år:-)
Citera
2020-03-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazire
Går igång sjukt mycket på att få spruta ner ansiktet på tjejen med henne liggandes på golvet, i sängen, stående på knä framför mig. Gärna ska hon slicka upp det efteråt. Grymt sexigt. Tyvärr inte träffat någon tjej som vill det (och då har jag ändå legat med runt 10-15 tjejer, varav ett antal förhållanden, bara två som jag enstaka ggr fick spruta i ansiktet men det skulle tvättas bort typ direkt) och som inte tycker att det är förnedrande/opassande/oskönt/whatever. Och då handlar det om sexuellt erfarna tjejer som jag haft ganska långvariga förhållanden med. Ganska avtändande.

Ni som har tjejer som går igång på detta, vad är det för typ av tjejer?
Vad ska man leta efter?
Frågar ni innan eller kör ni bara på? Ni som föreslår eller tjejen?

Om det finns några tjejer som läser får ni gärna skriva vad ni tycker om ansiktssprut. Skulle ni låta ons, ett kk eller pojkvännen göra detta?
ALLA tjejer gillar det
Citera
2020-03-18, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amnesia5150
ALLA tjejer gillar det

Precis. I rätt sinnesstämning: ALLA. I fel sinnesstämning: INGEN.
Det som är är så fantastiskt och samtidigt så förskräckande med kvinnligheten.
Citera
2020-03-18, 23:36
Medlem
Citat:
ALLA tjejer gillar det

Nej, ALLA gillar det inte

Däremot kan jag tänka mig att ställa upp på det för mannens skull om det är en grej som är väldigt upphetsande för honom. Tycker inte att det är förnedrande eller så, är bara inget jag tilltalas av personligen, men som sagt för mannens skull kan jag tänka mig det.
Citera
2020-03-18, 23:39
Medlem
Min tjej mer eller mindre ber om att jag ska lägga satsen i munnen/ansiktet på henne. Mest för att hon älskar sperma.
Ju mer desto bättre.
Vi brukar arrangera mindre gangbangs och då är kravet att all sperma ska hamna i hennes ansikte och då helst i munnen. Brukar vara sjukt upphetsande att se på när killarna släpper sina satser och hon slickar i sig.
Citera
2020-03-19, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nej, ALLA gillar det inte

Däremot kan jag tänka mig att ställa upp på det för mannens skull om det är en grej som är väldigt upphetsande för honom. Tycker inte att det är förnedrande eller så, är bara inget jag tilltalas av personligen, men som sagt för mannens skull kan jag tänka mig det.
Alla som jag varit med iaf
Citera
2020-03-19, 10:50
Medlem
Citat:
Alla som jag varit med iaf

Då blir det skillnad, om det gäller alla som du varit med ☺
Citera
2020-03-19, 19:05
Medlem
Vidrigt tycker jag, folk har sett för många porrfilmer. Vet inte om sånt har att göra med att jag blev sexuellt utnyttjad av min far som liten, men är väl en utav få saker jag gillar med mig själv, att jag inte är åt luder-hållet.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-03-19 kl. 19:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in