2020-02-05, 20:26
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Jag har också fått lära mig av porren att heterosexuella kvinnor har några slags sexuella känslospröt i ansiktet som gör att de "gillar" att få sperma i ansiktet. Jag har också fått lära mig att heterosexuella kvinnor har prostata i rumpan precis som män, vilket gör att heterokvinnor "gillar" analsex. OBS - dock inte heteromän. De gillar inte detta. Heterosexuella kvinnor är fantastiska. Helt annorlunda anatomi än alla andra kvinnor. (och män)
Ja, visst är det jobbigt att vara homokvinna, du kanske skulle gå till psykolog och omvända dig.
Citera
2020-02-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60050
Poängen var att oddsen på att en heterosexuell kille skulle ta det i ansiktet från en annan kille än en heterosexuell tjej är bra lägre än din tanke att det är 50/50 skäm inte ut dig nu 😂

Klart att heterosexuella killar sällan tar andra killars sperma i ansiktet. Och att det finns fler heterosexuella tjejer som utsätts för det. Det innebär inte att heterosexuella tjejer "gillar" det. Det innebär bara att heterosexuella killar gillar att göra det mot tjejer. Skäm inte ut dig nu, Porrskadan.
Citera
2020-02-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Ja, visst är det jobbigt att vara homokvinna, du kanske skulle gå till psykolog och omvända dig.

Kan inte vara lätt inte.
Citera
2020-02-06, 11:11
Medlem
Bret-Harts avatar
Grejen är väl den att även om en kvinna föredrar att ta satsen i munnen så kan det ju komma i ansiktet också man har inte alltid den koll när det går för en så att säga
Citera
2020-02-06, 14:35
Medlem
Autumnals avatar
Går nog inte svara på den frågan, tror ju liksom att vem som helst kan gilla det. Men jag föredrar att få det antingen i munnen, fittan eller rumpan helt enkelt för att jag tycker om att ha det i mig.
Citera
2020-02-06, 19:12
Medlem
IbizaPizzas avatar
Du låter porrskadad.
Citera
2020-03-04, 14:38
Medlem
Mundurs avatar
Du ska nog inte bara fråga rakt ut. Under ett bra sex och efter tjejen kommit har det varit lättast för mig, sexigast tycker jag det är när tjejen själv föreslår ett ansiktssprut!
Citera
2020-03-04, 14:47
Medlem
De flesta kvinnor jag mött/känner har problem med sperma i ögonen eller håret. I ögonen svider det rejält. Därför gillar dom inte ansiktssprut. Sen kan det vara att dom inte gillar förnedringsaspekten i det heller. Precis som throatfuck finns det en luder-aspekt på det som många kvinnor inte gillar - med all rätt.

Prova själva att spruta er själva i ögonen, ni porrskadade tomtar - hur kul är det? :-)
Citera
2020-03-05, 08:11
Medlem
Mundurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FZappa
De flesta kvinnor jag mött/känner har problem med sperma i ögonen eller håret. I ögonen svider det rejält. Därför gillar dom inte ansiktssprut. Sen kan det vara att dom inte gillar förnedringsaspekten i det heller. Precis som throatfuck finns det en luder-aspekt på det som många kvinnor inte gillar - med all rätt.

Prova själva att spruta er själva i ögonen, ni porrskadade tomtar - hur kul är det? :-)

Man siktar ju på munnen så brukar ju gå bra i de flesta fall! Har faktiskt lyckats spruta mig i ögat (ofrivilligt) när jag låg ner så vet vad du menar
Citera
2020-03-05, 08:27
Medlem
Min fru gillar det skarpt.
Hon har så länge jag kan minnas gillat att få den i ansiktet och sen kladda in det i munnen för att svälja.
Vi träffar andra och jag har haft turen att få spruta 2 st i ansiktet ett flertal ggr, det är fan top notch att se 2 kvinnor cumswappa med min sperma i nyllena.
Citera
2020-03-05, 12:33
Medlem
Autumnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FZappa

Ingen höjdare att få det i ögonen eller håret. Känner inte att det är förnedrande med ansiktssprut, tycker bara det är lite slöseri eftersom att jag personligen vill ha det i mig istället. Det är en väldigt speciell känsla att svälja, få det i vaginan eller i rumpan. Det känns liksom mysigt att ha det i sig bara
Citera
2020-03-05, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autumnal
Går nog inte svara på den frågan, tror ju liksom att vem som helst kan gilla det. Men jag föredrar att få det antingen i munnen, fittan eller rumpan helt enkelt för att jag tycker om att ha det i mig.

Sakta i backarna! Du gillar på allvar att bli sprutad i rumpan? Jag är lite förvånad då de flesta jag träffat inte uppskattat konsekvenserna av det. Spelar det någon roll om man kommer mycket eller lite?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in