2020-01-19, 23:32
Medlem
Går igång sjukt mycket på att få spruta ner ansiktet på tjejen med henne liggandes på golvet, i sängen, stående på knä framför mig. Gärna ska hon slicka upp det efteråt. Grymt sexigt. Tyvärr inte träffat någon tjej som vill det (och då har jag ändå legat med runt 10-15 tjejer, varav ett antal förhållanden, bara två som jag enstaka ggr fick spruta i ansiktet men det skulle tvättas bort typ direkt) och som inte tycker att det är förnedrande/opassande/oskönt/whatever. Och då handlar det om sexuellt erfarna tjejer som jag haft ganska långvariga förhållanden med. Ganska avtändande.

Ni som har tjejer som går igång på detta, vad är det för typ av tjejer?
Vad ska man leta efter?
Frågar ni innan eller kör ni bara på? Ni som föreslår eller tjejen?

Om det finns några tjejer som läser får ni gärna skriva vad ni tycker om ansiktssprut. Skulle ni låta ons, ett kk eller pojkvännen göra detta?
Senast redigerad av bazire 2020-01-19 kl. 23:42.
Citera
2020-01-19, 23:47
Medlem
Cornflakesfasoners avatar
Jag tycker det är superporrigt! Vill dock minnas att alla partners frågat innan om det är ok.

Min man nu är nog lite ”blyg”. Kommer gärna i min mun men kan inte slappna av nog för att spruta mig över ansiktet. Men det kommer nog snart 😁
Citera
2020-01-19, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornflakesfasoner
Jag tycker det är superporrigt! Vill dock minnas att alla partners frågat innan om det är ok.

Min man nu är nog lite ”blyg”. Kommer gärna i min mun men kan inte slappna av nog för att spruta mig över ansiktet. Men det kommer nog snart 😁

Trist. Har träffat alla varianter från de som får orgasm av att suga och få äta cum till de som bara vill köra doggy. Över ansiktet blir lite kladdigt. Inte rekommendera om man gör det innan man ska ha en utekväll. Förstör sminket. Svälja mer praktiskt då.
Citera
2020-01-20, 00:29
Bannlyst
Dagens unga tjejer som är uppvuxna med porr har inga problem med att bli sprutade i varken ansikte lr mun, dom vet att killar kräver det.

Vi är tyvärr födda i fel generation säger jag som medelålders man.
Citera
2020-01-20, 00:37
Medlem
alesisdoss avatar
I munnen ska det va.
Citera
2020-01-20, 01:17
Avslutad
Nackdelen med ansiktssprut är risken att få det i ögonen, det är inte skönt (och jag är masochist...).
I övrigt är det inget som gör varken till eller från för mig.
Citera
2020-01-20, 02:10
Medlem
saurkrauts avatar
Gjorde det med en tjej bara för någon timme sedan. Sprutade över hennes kind och upp mot ögat och stoppade sedan in den i hennes mun. Mysigt!

Beroende på hur öppen hon är till olika grejer under sexet tror jag det är ganska lätt att avgöra om hon välkomnar en sats i ansiktet, i alla fall i min erfarenhet. Om du haft svenssonsex lär det kanske inte passa att helt plötsligt skjuta av en salva i ansiktet, men om du däremot haft passionerat och mer vågat sex så är det väl en öppen dörr, så att säga. Sats i ansiktet går väl generellt in i "gör först, fråga sen" kategorin.

Som någon annan påpekade är det inte att rekommendera om dem är sminkade och sedan planerar att gå ut.
Citera
2020-01-20, 08:02
Medlem
Sedan jag började sälja mig har jag kommit att uppskatta ansiktssprut, det är så tillfredsställande att se hur mannen njuter av att kladda ner mitt face,

extra fint att slicka i sig resterna när man står där på knä som den hora jag är
Citera
2020-02-05, 17:22
Medlem
Föredrar i munnen eller rumpan, men ansiktet går bra om tillfället är rätt. Men då får han hålla ordentligt så han inte missar. Hatar att städa, torka, byta sängkläder etc. efter sex.
Men en väl vald ansiktsbehandling ibland är riktigt sexigt, särskilt när han ber mig sitta kvar på knä eller ligga still efteråt för att visa upp mig eller han ska ta kort eller nått. Eller om han matar mig med sperman efteråt med sitt finger, men föredrar ändå att gapa och få det varmt i munnen direkt. Mindre kladd och jobb.
Citera
2020-02-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bazire
Grymt sexigt. Tyvärr inte träffat någon tjej som vill det (och då har jag ändå legat med runt 10-15 tjejer, varav ett antal förhållanden, bara två som jag enstaka ggr fick spruta i ansiktet men det skulle tvättas bort typ direkt) och som inte tycker att det är förnedrande/opassande/oskönt/whatever.

Ni som har tjejer som går igång på detta, vad är det för typ av tjejer?
Vad ska man leta efter?
Frågar ni innan eller kör ni bara på? Ni som föreslår eller tjejen?

Du har bara haft lite otur. Beror ju på hur du träffar tjejerna. Tar du slumpmässig brud så lär chansen vara som du märkt ganska liten. Är detta något viktigt för dig får du ju försöka hitta en lite porrigare tjej på ett eller annat vis (typ nätet eller någon app). Bland mina tidigare är det nog 30-50% som det var ok med. Att de vill tvätta ansiktet ganska snart är för att det är ett helvete när det torkar. Och detta är en anledning till att många inte vill få sprut i ansiktet, det är rätt opraktiskt helt enkelt. Många tycker även att det känns förnedrande.

Det finns inte en speciell typ av tjej som gillar detta, de finns bland alla sorter från nörd till duckface. Men de är väl oftast allmänt porriga i sängen och villiga och öppna för det mesta. Men att de rent av skulle gå igång på det är nog inte det vanligaste.

Olika tillvägagång beroende på relationen och situation. Har man pratat sex med tjejen tidigare så bör man ju redan tagit reda på vad hon gillar. Med andra som man träffat på naturliga vägar så ger det sig själv ibland och det sker naturligt. Några tjejer föreslår, du kan testa att fråga vart du ska komma. Så kommer hon ju föreslå något, kanske ansiktet.
Citera
2020-02-05, 19:55
Medlem
Jag har också fått lära mig av porren att heterosexuella kvinnor har några slags sexuella känslospröt i ansiktet som gör att de "gillar" att få sperma i ansiktet. Jag har också fått lära mig att heterosexuella kvinnor har prostata i rumpan precis som män, vilket gör att heterokvinnor "gillar" analsex. OBS - dock inte heteromän. De gillar inte detta. Heterosexuella kvinnor är fantastiska. Helt annorlunda anatomi än alla andra kvinnor. (och män)
Citera
2020-02-05, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Jag har också fått lära mig av porren att heterosexuella kvinnor har några slags sexuella känslospröt i ansiktet som gör att de "gillar" att få sperma i ansiktet. Jag har också fått lära mig att heterosexuella kvinnor har prostata i rumpan precis som män, vilket gör att heterokvinnor "gillar" analsex. OBS - dock inte heteromän. De gillar inte detta. Heterosexuella kvinnor är fantastiska. Helt annorlunda anatomi än alla andra kvinnor. (och män)

Poängen var att oddsen på att en heterosexuell kille skulle ta det i ansiktet från en annan kille än en heterosexuell tjej är bra lägre än din tanke att det är 50/50 skäm inte ut dig nu 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in