Jag är glas att Jasmine blev räddad. Måste dock ifrågasätta hur jävla korkade ni på flashback är, ni har chansen att gå ihop och rösta på en men ni väljer att dela upp era röster på TVÅ stycken. Det är för mig otroligt skrämmande att det finns så korkade människor.
Du har alldeles rätt i det här läget. Hade vi samlat oss hade vi tagit det. Men vi har tappat det helt. Vi delar upp oss hela tiden.
Jag är glas att Jasmine blev räddad. Måste dock ifrågasätta hur jävla korkade ni på flashback är, ni har chansen att gå ihop och rösta på en men ni väljer att dela upp era röster på TVÅ stycken. Det är för mig otroligt skrämmande att det finns så korkade människor.
Vi är inte eniga här. Är det något du har missat så är det nog du som är korkad.
Nu ska vi se hur många som kommer smöra för henne för att de tror hon är så stark. Vilket hon är. Men en tendens jag tycker mig ha sett tidigare säsonger är att (åtminstone när det är tjejer som röstas kvar hela tiden) blir dryga och onödigt självsäkra. Alltså odrägliga. (Förutom Gynning). Jass börjar nu gå in på det spåret och där tappar hon hos mig. Nu lutar det åt att jag vill ha Lennie som vinnare.
Problemet är att Jasmin säkert fick runt 20% av rösterna men eftersom alla som inte gillar Jasmin inte lägger sina röster på en och samma kandidat utan sprider dem på de övriga 5 så vinner per automatik Jasmin på grund av sin lilla fanbase. Riktigt jävla störande att hon är säker den här veckan också.
Men å andra sidan så är Merghim autonominerad som jag förstod det så kul att det finns möjlighet att rösta ut honom. Inte för att jag direkt ogillar Merghim men jag vill jävlas med Amilia och eftersom Amilia gillar Merghim och Lenny så vill jag ha ut dem.
Fan, vill att Sami och det engelska benranglet ska sitta löst mot varandra då kommer du få ett bryskt uppvaknade din skrikiga jobbiga jävel.
Nåväl, det enda jag verkligen bryr mig om är att Amilia ryker snart. Allt annat är oviktigt!
TV4 vill inte ha en f.d. nazist som vinnare. Om Jasmine och Sami sitter mot varandra så skulle det vara guldläge att skicka ut Sami då hon blivit räddad 3 gånger.