2020-03-19, 18:53
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Jag är glas att Jasmine blev räddad. Måste dock ifrågasätta hur jävla korkade ni på flashback är, ni har chansen att gå ihop och rösta på en men ni väljer att dela upp era röster på TVÅ stycken. Det är för mig otroligt skrämmande att det finns så korkade människor.

Du har alldeles rätt i det här läget. Hade vi samlat oss hade vi tagit det. Men vi har tappat det helt. Vi delar upp oss hela tiden.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Julia har bara stöd på Flashback. Det stod mellan Jasmine, Glasman och Lennie.

Glasman har inget stöd alls typ, stod mellan mergim och jassa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Tänk om Mergim och Alex sitter på måndag.

Vi kör ut Alex då. Mot alla jävla odds. Vet ni varför? Mergim i huset är ett måste för alla jävla bråk!

Mergim måste stanna så man kan få iaf 1% damp
Ja alex ut. även om mergin är en dramaqueen. och total idiot
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Jassa: "hade inte förväntat mig detta!!"

Nähe det var inte därför du satt med ett smile från öra till öra redan innan man fick veta vem som var räddad då?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Jag är glas att Jasmine blev räddad. Måste dock ifrågasätta hur jävla korkade ni på flashback är, ni har chansen att gå ihop och rösta på en men ni väljer att dela upp era röster på TVÅ stycken. Det är för mig otroligt skrämmande att det finns så korkade människor.

Vi är inte eniga här. Är det något du har missat så är det nog du som är korkad.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Glasman hänger löst och kunde få tittarnas röst

Glasman hänger bara löst mot Jassa. Tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Du är förvisad härifrån.
Du är förvisad till bee bar patzy boy
2020-03-19, 18:54
Medlem
foxieroxies avatar
Nu ska vi se hur många som kommer smöra för henne för att de tror hon är så stark. Vilket hon är. Men en tendens jag tycker mig ha sett tidigare säsonger är att (åtminstone när det är tjejer som röstas kvar hela tiden) blir dryga och onödigt självsäkra. Alltså odrägliga. (Förutom Gynning). Jass börjar nu gå in på det spåret och där tappar hon hos mig. Nu lutar det åt att jag vill ha Lennie som vinnare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Lol Team Fakebow sa inte ens grattis

Och de störde sig över att Jasmine hejade på Amilia igår😂😂😂

Krismöte i Rainbow nu HAHAHAHAHA
Medlem
denemos avatar
Problemet är att Jasmin säkert fick runt 20% av rösterna men eftersom alla som inte gillar Jasmin inte lägger sina röster på en och samma kandidat utan sprider dem på de övriga 5 så vinner per automatik Jasmin på grund av sin lilla fanbase. Riktigt jävla störande att hon är säker den här veckan också.

Men å andra sidan så är Merghim autonominerad som jag förstod det så kul att det finns möjlighet att rösta ut honom. Inte för att jag direkt ogillar Merghim men jag vill jävlas med Amilia och eftersom Amilia gillar Merghim och Lenny så vill jag ha ut dem.

Rangordning på de jag mest vill ha ut:

Amilia > Jasmin > Merghim > Lenny
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Fan, vill att Sami och det engelska benranglet ska sitta löst mot varandra då kommer du få ett bryskt uppvaknade din skrikiga jobbiga jävel.

Nåväl, det enda jag verkligen bryr mig om är att Amilia ryker snart. Allt annat är oviktigt!
TV4 vill inte ha en f.d. nazist som vinnare. Om Jasmine och Sami sitter mot varandra så skulle det vara guldläge att skicka ut Sami då hon blivit räddad 3 gånger.
Medlem
brajzillas avatar
men nu är det väl 4st som hänger löst och en blir räddad av makten får vi välja mellan 3st på måndag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in