2020-03-19, 15:14
  #82777
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Tävlade inte glasman?
Tävlingen var bara för arbetare, priset är att uppgraderas till en snobb.
2020-03-19, 15:15
  #82778
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Amilia skulle bajsa på sig av Stungun stöt.
Stöt från 230v i väggen skulle hon baja ut en korv ur munnen.


Jag tror snarare att brända fläskkotletter skulle spruta ut hennes röv
2020-03-19, 15:15
  #82779
Medlem
Makt tävlingen imorgon (om de blir någon) kommer ju bli väldigt intressant, då håller vi inte på Lennie och Amilia iaf
2020-03-19, 15:16
  #82780
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Tur att han fick fel på den. Bara att hoppas på att någon får fler rätt än Lennie. Fast jag gillar nog ändå Lennie litegrann.. Han kan få vinna.

Edit: Om det inte är makt de vinner förstås. Men det är oklart vad en "supersnobb" innebär förutom att slippa arbeta.

Håller verkligen med dig! Skönt att se honom glad igen - han mådde inte bra när timon&pumba hade deras krig. Genuin och fin kille, ser dessutom ut som att han har the time of his life i huset

Har skrivit det förut, Sami är vinnare av BB20. Men Lennie kommer bli en farlig underdog.
2020-03-19, 15:16
  #82781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Suck. Räddar Lennie Mergim igen.

Beror på vem som vinner makt tävlingen imorgon
2020-03-19, 15:16
  #82782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Suck. Räddar Lennie Mergim igen.

Hoppas han inte får rädda Rimmet. Allt annat vore oetiskt
2020-03-19, 15:16
  #82783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Suck. Räddar Lennie Mergim igen.

Om Mergim ens får räddas eftersom han vägrade uppdraget
2020-03-19, 15:16
  #82784
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag tror snarare att brända fläskkotletter skulle spruta ut hennes röv
Hehehe
2020-03-19, 15:16
  #82785
Medlem
Vem har ni röstat kvar?!?
2020-03-19, 15:17
  #82786
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vem har ni röstat kvar?!?

Jullan vår drottning
2020-03-19, 15:17
  #82787
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Mergim visste att han skulle ha 9 fel och ville inte bli hånad.
Och naturligtvis så hävdar Amilia att hennes stötar var värst av alla.

Ogillar Mergim väldigt mycket. Men den här typen av tävlingar bör hållas inom rummet och sedan presenterar man bara vinnaren. Nu blir han ju utpekad som Sveriges idiot nummer 1 under lång framtid då detta kommer att finnas på Youtube och man kommer länka exempel på en imbecill.
2020-03-19, 15:17
  #82788
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Håller verkligen med dig! Skönt att se honom glad igen - han mådde inte bra när timon&pumba hade deras krig. Genuin och fin kille, ser dessutom ut som att han har the time of his life i huset

Har skrivit det förut, Sami är vinnare av BB20. Men Lennie kommer bli en farlig underdog.

COACH! JAG MÅR INTE SÅ BRA O FÖRSÖKER BLICKA ENBART FRAMÅT MEN DET GÅR INTE HUR SKA JAG HITTA TILLBAKA TILL JULLAN 100% IGEN?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in