2020-03-19, 17:41
  #83077
Medlem
Zingo2s avatar
HÅLL KÄFTEN Amilia!!!!
2020-03-19, 17:41
  #83078
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Redan svarat på din fråga.

Okej SD är rasister. Sen då?

Har du problem med det?
2020-03-19, 17:42
  #83079
Medlem
Bulletzs avatar
Ditt vidriga fetto till blåval, nu får du fan ta och hålla käften.

Edit: Du också jASS ditt fula viderluder.
2020-03-19, 17:42
  #83080
Medlem
Det är helt sjukt ändå hur Alex sa att Daniel är gasman
2020-03-19, 17:42
  #83081
Medlem
Slog nyss på live.

Såklart är det tjockisen som håller igång med monologer.

Otippat.
2020-03-19, 17:44
  #83082
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Okej SD är rasister. Sen då?

Har du problem med det?
Sen dom bildades. Har svårt för populistiska partier, som bara driver en fråga dvs invandring.
2020-03-19, 17:46
  #83083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Slog nyss på live.

Såklart är det tjockisen som håller igång med monologer.

Otippat.

Det är det enda som knappt får plats i kameran
Dom andra får snällt vänta på sin tur
2020-03-19, 17:47
  #83084
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Hahah Martins panik.
Jassa vill veta varför han tog lån på 40 lax..
"Mycket som hände .. eh.. behövde komma bort ett tag" ..

Han vill inte berätta om sin bakgrund som pundare med knarkskulder? Eller vad tror ni det handlar om?
Ja han vet lite väl mycket om Drog slang. som få vet som inte Bränner på .m.m
Nämns Tradd så reagerar och svarar martin på sekunden.
Han nämner Hotbox, som normal Svensson inte har en aning om vad det är.
2020-03-19, 17:48
  #83085
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Tack kungen för att du tog dig tid att skriva lite. Trött på Mergim, vägrar göra mycket. Va hans skäl att han inte ”ville se dum ut i tv? ”

De va elstötarna - "hänt grejer hemma med el" sa han typ.. han är väl bara rädd för ministötar
2020-03-19, 17:49
  #83086
Medlem
Varför fick inte Alex varning om hur han sa gasman????
2020-03-19, 17:49
  #83087
Medlem
Nu är alla kameror avstängda
2020-03-19, 17:49
  #83088
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det är helt sjukt ändå hur Alex sa att Daniel är gasman
hehe aa. tänker direkt på snubbarna som släpper in Gas i gaskammare i koncentrations lägren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in