2020-03-19, 16:09
Medlem
Gruppen kommer rädda Alex om Jasmine blir immun idag , Martin jasse victoria kommer rösta på Alex
Sami frida på glasman eller julia
Och då faller avgörandet på Amilia som kommer välja Alex
Medlem
Alla Rainbow-sympatisörer (inkl jag) röstar på Glasman ikv. Julia kirrar immunitet genom att vinna tävling.

Överens?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Redan förstått att bananens ankomst hade något med det att göra det som fick mig att tveka var att bananen är lite råare än den mer lowkey-aggro grodan. Du gör det bra med andra ord

Tack Boonk. Varma ord från en av mina favorit OG's!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Vore högst märkligt med så få deltagare.

Dom är väl 11st ? På måndag blir dom 10.
Jag vet inte riktigt hur dom kommer lösa de.
Korta ner säsongen isf
2020-03-19, 16:10
Medlem
Victoria och Lennie pratade om att Mergim ville lämna och att de som grupp sagt till honom när han gjort något som var över gränsen och att han bättrat sig. Då sa Victoria att de iofs inte gjort så mot Glasman som har betett sig som en skit i en vecka, men att de låtit honom vara eftersom han är 38 år.
Medlem
När man tänker efter så är det fan sant.

Skulle Mergim styra upp en pakt under en hel dag, i syfte att få ut Julia. Sen skulle alla få reda på det och Julia blir skitledsen och nere. Vad hade hänt då tro? JUSTE!!! 2 timmars möte där man verkligen nöter ner honom med allt moralsnack man kan tänka sig.

Men nu var det inte Mergim, då är det såklart andra bullar.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Alla Rainbow-sympatisörer (inkl jag) röstar på Glasman ikv. Julia kirrar immunitet genom att vinna tävling.

Överens?
Från min sida JA!
Medlem
Citat:

Överens?
Rösta på Julia. Det är hon eller Jasmine som vinner immuniteten, glasman är en bortkastad röst.
2020-03-19, 16:11
Medlem
FB vi måste stå enade o få ut Mergim på Måndag
2020-03-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Victoria och Lennie pratade om att Mergim ville lämna och att de som grupp sagt till honom när han gjort något som var över gränsen och att han bättrat sig. Då sa Victoria att de iofs inte gjort så mot Glasman som har betett sig som en skit i en vecka, men att de låtit honom vara eftersom han är 38 år.
Hon har dragit det kortet 7428829 gånger nu. Fortfarande högst oklart vad "betett sig som skit" innebär för henne. Av det jag sett och hört (det är i princip alla vakna timmar) har jag inte lagt märke till NÅGOT.
Varför snackar hon skit och vilseleder folk?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
åhhhh ditt svar gör mig så glad. du vet precis vad du ska skriva och nu känner jag mig glad igen.

#NUBLICKARVIENBARTFRAMÅT #COACHBOONK #RAINBOWGLOW #JULLAN100%

Sen vet både du och jag, min son, att Anastasia - hon hade minsann sopat banan med hela huset i den här tävlingen.

#MensaRingdeJullanGavLurenTillAnastasia #Jagtardittkiss #TeamRainbow
Medlem
Citat:

Överens?
Glasman ligger bättre till i dessa omröstningar. Julia är bättre på tävlingar, så låt henne få en möjlighet där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in