2020-03-19, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Att man kan digga ett skrikande sprutluder som jASS är för mig en gåta. Men det visar bara på vilka efterblivna människor det finns här i världen. Dom som diggar henne är antagligen efterblivna sprutluder dom med.
+1
2020-03-19, 15:29
Medlem
Är det sant att Julia är med i Mensa??
2020-03-19, 15:31
Medlem
Jag lovar och svär att ingen kommer åka ut denna veckan pga detta. BB kommer göra som i början av veckorna när deras favorit Jasmine hängde löst utan att möta någon i en omröstning.
Mergim kommer hänga löst ensam och kommer röstas kvar efter att bb fifflat med rösterna
2020-03-19, 15:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är det sant att Julia är med i Mensa??
Mensaproven har annorlunda kriterier. Precis som Darwins teori. Den mest lämpade övelever inte den som bäst kan multiplikationstabellen. Alltså vid en översvämning så överlever en individ som kan simma inte den som vet som är president i USA. IQ tester har andra mätinstrument.
2020-03-19, 15:37
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Jag lovar och svär att ingen kommer åka ut denna veckan pga detta. BB kommer göra som i början av veckorna när deras favorit Jasmine hängde löst utan att möta någon i en omröstning.
Mergim kommer hänga löst ensam och kommer röstas kvar efter att bb fifflat med rösterna

Jag litar inte på TV4s kriterier men det här blir för uppenbart för alla i så fall.
2020-03-19, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Mensaproven har annorlunda kriterier. Precis som Darwins teori. Den mest lämpade övelever inte den som bäst kan multiplikationstabellen. Alltså vid en översvämning så överlever en individ som kan simma inte den som vet som är president i USA. IQ tester har andra mätinstrument.
Jo precis. Men är hon med i Mensa? Rätt imponerande isåfall. Hon kan ju se saker abstrakt
2020-03-19, 15:38
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jo precis. Men är hon med i Mensa? Rätt imponerande isåfall. Hon kan ju se saker abstrakt

Javisst. Det stämmer 110% (med Alex röst).
2020-03-19, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Kan fortfarande inte sluta titta på Jasmines förstörda hår Det skiftar mellan grått och grönt och jag tror inte det kommer tvättas ur, blekt hår blir jättelätt missfärgat. Det samma gäller Martin men han var smart och tog på sig en mössa.

Detta har jag missat helt, hur kommer det sig att Jassa har färgat håret?
2020-03-19, 15:41
Medlem
Amilia jobbar ögon läppar och hår inför Lennie här nu.
2020-03-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Lenny blev ju råtänd av fridas fetbleka röv ett par fester tidigare.
Analia höll på att bryta ihop totalt

Var det inte på piratfesten, som var den senaste gemensamma festen?

Tyckte lapdancen från Julia var mycket ”värre” och borde ha gjort Amelia mer förbannad än vad hon blev. Kan dock inte förstå detta, de har inte gjort något mer ihop än då de bara pillade lite på varandra under täcket. Jag hoppas han blir så full att han gör bort sig totalt så hon fattar att hon inte äger honom 😆
2020-03-19, 15:44
Medlem
Nej Amilia dra inte in Lund och Lundensiska i din dialekt för då bryter jag lillfingret på dig. Skäms över att hon har bott här.
2020-03-19, 15:45
Medlem
likebananass avatar
Yup. Då hade jag rätt. Mergim är nu officiellt autonominerad och åker hem på måndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in