2020-03-19, 12:32
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jo, det är en nyhet för mig.
För vad dömdes han? När? Och vilket straff?
Och.
Hur vet du vad du här påstår?

Domen:

(FB) Nemo Heden anmäld för utnyttjande av barn
Citera
2020-03-19, 12:40
Medlem
.
Senast redigerad av Ajara 2020-03-19 kl. 12:53.
Citera
2020-03-19, 12:44
Medlem
"Varför jag känner mig lurad? Förmodligen för att det var tjejen i fråga som var initiativtagare till alltihop… Vilket hon också sagt i förhör. Det var inget våld. Det var knappt någon alkohol heller. Det var bara vanligt ömsesidigt sex. Vi pratade även lite under kvällens gång. Då berättade hon att hon haft mycket sex tidigare och även vid ett tillfälle också varit gravid med en efterföljande abort… Vem kan tro att en tjej som varit med om allt detta bara är ynka 14 år?"

Ja det var väl inte så farligt enligt Nemo så låt han vara
Citera
2020-03-19, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boven541
"Varför jag känner mig lurad? Förmodligen för att det var tjejen i fråga som var initiativtagare till alltihop… Vilket hon också sagt i förhör. Det var inget våld. Det var knappt någon alkohol heller. Det var bara vanligt ömsesidigt sex. Vi pratade även lite under kvällens gång. Då berättade hon att hon haft mycket sex tidigare och även vid ett tillfälle också varit gravid med en efterföljande abort… Vem kan tro att en tjej som varit med om allt detta bara är ynka 14 år?"

Ja det var väl inte så farligt enligt Nemo så låt han vara

Hur många tjejer har jag inte känt i mina dar som varit sexuellt aktiva i den åldern. Vilket ju inte är bra på flera sätt. Dels har de fått besvär i urinvägarna och skolan har blivit lidande när de drällt runt med alla kåta lowlifes till snubbar. De har ofta senare känt sig utnyttjade också och önskat de hade fått mer vägledning.

Men faktum är att i det här landet uppmuntras nästan ungdomar att vara sexuellt aktiva tidigt. Knappt har de blivit byxmyndiga innan det kastas kondomer på dem.

N framställer säkert detta så det ska vara till hans egen fördel. Men ändå. Skiten är ju ändå överspelad.

Det där är en anmälan. Var är domen? Kan domen delas, om den finns?
Senast redigerad av Ajara 2020-03-19 kl. 13:07.
Citera
2020-03-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Hur många tjejer har jag inte känt i mina dar som varit väldigt sexuellt aktiva i den åldern. Vilket ju inte är bra på flera sätt. Dels har de fått besvär i urinvägarna och skolan har blivit lidande när de drällt runt med alla kåta lowlifes till snubbar. De har ofta senare känt sig utnyttjade också och önskat de hade fått mer vägledning.

Men faktum är att i det här landet uppmuntras nästan ungdomar att vara sexuellt aktiva tidigt. Knappt har de blivit byxmyndiga innan det kastas kondomer på dem.

N framställer säkert detta så det ska vara till hans egen fördel. Men ändå. Skiten är ju ändå överspelad.

Domen finns i inlägg 565.
Citera
2020-03-19, 12:56
Medlem
Citat:
Hur många tjejer har jag inte känt i mina dar som varit väldigt sexuellt aktiva i den åldern. Vilket ju inte är bra på flera sätt. Dels har de fått besvär i urinvägarna och skolan har blivit lidande när de drällt runt med alla kåta lowlifes till snubbar. De har ofta senare känt sig utnyttjade också och önskat de hade fått mer vägledning.

Jag var ironisk med förra inlägget. Klart att han utnyttjade en trasig 14 åring(hur hamnar man ens på en fest med någon som är 14?).

Tog bara texten från trådstarten
Citera
2020-03-19, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veckans.brott
Domen finns i inlägg 565.

Ok. Orkar inte bläddra dit. Kan tänka mig N önskar den kvällen inte fanns.
Citera
2020-03-19, 13:03
Medlem
Citat:
Jag var ironisk med förra inlägget. Klart att han utnyttjade en trasig 14 åring(hur hamnar man ens på en fest med någon som är 14?).

Tog bara texten från trådstarten

"Trasiga 14 åringar" ligger ibland, tyvärr. Har haft kompisar som gått omkring och ojat sig över sina urinvägsinfektioner de haft på löpande band från att de varit tidigt sexuellt aktiva.

Är killen 20 år är det såklart mer creepy.
Senast redigerad av Ajara 2020-03-19 kl. 13:52.
Citera
2020-03-19, 13:07
Medlem
Rockmans avatar
Citat:
Ok. Orkar inte bläddra dit. Kan tänka mig N önskar den kvällen inte fanns.
Snurra mushjulet ett halvt varv framåt så har du domen där.
Citera
2020-03-19, 13:10
Medlem
Citat:
"Trasiga 14 åringar" gillar ibland att knulla, tyvärr. Har haft kompisar som gått omkring och ojat sig över sina urinvägsinfektioner de haft på löpande band från att de varit tidigt sexuellt aktiva och jag har då tänkt med gud så skönt, att jag hade andra intressen då.

Är killen 20 år är det såklart mer creepy.

Ja dom gör väl det. Men jag har ändå svårt att se hur man får kontakt med 14åringar när man är 20. Även om hon hade varit 15 så hade det varit lika illa enligt mig. Det är ju helt moraliskt fel
Citera
2020-03-19, 13:17
Medlem
Citat:
Ja dom gör väl det. Men jag har ändå svårt att se hur man får kontakt med 14åringar när man är 20. Även om hon hade varit 15 så hade det varit lika illa enligt mig. Det är ju helt moraliskt fel

En otrygg och osedd ungdom kan ju i och för sig hamna vart som helst. Nuförtiden antastas de och utnyttjas av äckel på nätet. Bäst vore ju om alla barn hade föräldrar som såg till dem, men det är ju inte lätt veta hur den här tjejens familjesituation såg ut.

Det är ju inte han som tagit sig hem till henne eller kontaktat henne på nätet. Hon har befunnit sig på en fest med vuxna. Hade inte hennes päron något ansvar?
Senast redigerad av Ajara 2020-03-19 kl. 13:35.
Citera
2020-03-19, 13:22
Medlem
Citat:
En otrygg och osedd ungdom kan ju i och för sig hamna vart som helst. Nuförtiden antastas de och utnyttjas de av äckel på nätet. Bäst vore ju om alla barn hade föräldrar som såg till dem, men det är ju inte lätt veta hur den här tjejens familjesituation såg.

Det är ju inte han som tagit sig hem till henne eller kontaktat henne på nätet. Hon har befunnit sig på en fest med vuxna. Hade inte hennes päron något ansvar?

Ja, säkert helt värdelösa föräldrar dock spelar det ingen roll för vad Nemo gjorde.

Ja alltså på dom festerna jag har varit på så har jag svårt att tänka mig att 14 åringar skulle vara där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in