Citat:
Ursprungligen postat av
Boven541
"Varför jag känner mig lurad? Förmodligen för att det var tjejen i fråga som var initiativtagare till alltihop… Vilket hon också sagt i förhör.
Det var inget våld. Det var knappt någon alkohol heller. Det var bara vanligt ömsesidigt sex. Vi pratade även lite under kvällens gång. Då berättade hon att hon haft mycket sex tidigare och även vid ett tillfälle också varit gravid med en efterföljande abort… Vem kan tro att en tjej som varit med om allt detta bara är ynka 14 år?"
Ja det var väl inte så farligt enligt Nemo så låt han vara

Hur många tjejer har jag inte känt i mina dar som varit sexuellt aktiva i den åldern. Vilket ju inte är bra på flera sätt. Dels har de fått besvär i urinvägarna och skolan har blivit lidande när de drällt runt med alla kåta lowlifes till snubbar. De har ofta senare känt sig utnyttjade också och önskat de hade fått mer vägledning.
Men faktum är att i det här landet uppmuntras nästan ungdomar att vara sexuellt aktiva tidigt. Knappt har de blivit byxmyndiga innan det kastas kondomer på dem.
N framställer säkert detta så det ska vara till hans egen fördel. Men ändå. Skiten är ju ändå överspelad.
Det där är en anmälan. Var är domen? Kan domen delas, om den finns?