2020-03-19, 12:35
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Tycker vi skickar ut alla som sitter i soffan och hyllar sosse-Sverige.
2020-03-19, 12:37
Medlem
Frida har noll koll.

Säger att Sverige gjort ett bra jobb ang Corona
2020-03-19, 12:37
Medlem
Blir det ett 3:e möte om corona då jävlar
De där inne i huset skiter väl i vad som händer på utsidan, dom kan ju inte påverka det ändå.
2020-03-19, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Frida har noll koll.

Säger att Sverige gjort ett bra jobb ang Corona
Ja som vanligt, hon leker positiv och tror att hon kan så mycket. ett nudistluder som knullat över 150 usch
2020-03-19, 12:40
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Blir det ett 3:e möte om corona då jävlar
De där inne i huset skiter väl i vad som händer på utsidan, dom kan ju inte påverka det ändå.

Får man veta att folk dör och man har anhöriga över 70 så borde man ju inte skita i utsidan.
2020-03-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ja som vanligt, hon leker positiv och tror att hon kan så mycket. ett nudistluder som knullat över 150 usch

HAHAHAHHAHA har hon sagt det?? Nej men va i
2020-03-19, 12:41
Medlem
Jag tror att folk komemr att lämna efter detta.
2020-03-19, 12:42
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Morgonfolket har väl INTE röstat på Jas nu? Förhoppningsvis har ni avgått.
Jag blir glad så länge Jas inte vinner immunitet. Bara att hon för en gångs skull inte blir räddad och får luft under sina vingar vore skönt att se. Ännu skönare att se när hon säger Adios på måndag.
Röstade en på Glasman och en på Jullan.
2020-03-19, 12:42
Medlem
Citat:
Vem fan vill knulla henne. Hon bär ju på alla sjukdomar.
2020-03-19, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
HAHAHAHHAHA har hon sagt det?? Nej men va i
Japp, hon deltar i swingers och knullar runt som fan
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Får man veta att folk dör och man har anhöriga över 70 så borde man ju inte skita i utsidan.
Haha vad ska de göra åt saken då. de är där för att vinna pengar^^ och om åldringen har fastigheter och stora cash så hoppas dom nog att den dör snabbt och komma ut som miljonär oavsett
Medlem
haha juden är fortfarande sur på sami&julia för dem jävlades med honom under elchockerna
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Visste det, intelligenta har oftast ett arbete att gå till, dokusåpor är totalt ointressant, försökt få mina kollegor att förstå tjusningen men går bet de vägrar se.

Ja det ä en enkel slutsats egentligen. Därför vore det så mycket bättre att gå tillbaka till ursprungliga BB med nomineringar. De har väl redan tidigt i BBs historia insett hur det skulle slå. Men TV4 har plötsligt ändrat i konceptet. Jag har under den senaste veckan tajmat hur mycket TV tid en deltagare får och man ser att exempelvis Martin och Lennie får väldigt lite medan Amelia som får ligger mycket TV tid på DC kameran. Även Jassa och Vickan ligger väldigt högt medan Alex och Sami får väldigt lite. Dessutom hade jag bara följt 45minuter avsnitten så hade jag haft en helt annan bild. Att sedan vika sig för hur mycket man gråter så premieras det hela. Nu är det ju så och man kan bara beklaga det och hoppas att TV4, eller de som får rättigheterna får fundera ett varv till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in