2020-03-19, 11:21
Medlem
eribabsis avatar
Finns inte på kartan att man lägger en röst på den skrikande hybrisen. Idag kan hela huset gärna få lämna, alla är ju dötråkiga. Sen tror jag visserligen mycket av det grundläggande problemet ligger hos TV4 som är fantastiskt dåliga.
2020-03-19, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Snart har Glasmans 2 timmar gått. Tror ni dom stoppar där?
Det hoppas jag annars är produktionen riktigt vidrig.
2020-03-19, 11:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Tror jag löst gåtan varför alltför tycker Jasmine är en go tjej och Glasman en dryg jävel, handlar om intelligens man identifierar sig med de människor man är mest lik, förstår deras beteende och tankesätt. Så vi som röstar på Glasman och skulle haft en förbannat kväll med honom, intelligenta varelser.
Jasmineanhängare mindre intelligenta och skulle hånglat, skrikit sig genom en kväll.
2020-03-19, 11:24
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fero
Så om "ditt team" hade haft planer på att rösta ut dig så hade du fortsatt varit lojal med "ditt team"?
Allvarligt? Njäää tror inte det... och OM du hade varit det - kan du förklara hur du hade tänkt?
Intressant på riktigt alltså.
Jassa hade dragit sig ur teamet sedan länge för hon ville umgås med alla vilket alla redan gör.
men Jassa va inte med när Sami Jullan och Glasman pratade som grupp ens utan då va Jassa med dom i rosa rummet istället.
vilket gjorde att hon inte va helt 100 lojal till Rainbow och Rainbow vet inte vad Jassa säger till dom andra då.

Så jag tycker det va rätt av Rainbow.
2020-03-19, 11:26
Medlem
Sov Lennie och Amilia ihop inatt eller har de glidit ifrån varandra?
2020-03-19, 11:27
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja detta årets bb är under all kritik. fyfan vad sämst

Ja släckt 12-14, komvuxprovet är nog ingen tävling skulle jag tro, dom har fuckat hela dagen pga corona fittskiten

Japp. helt jävla otroligt, kanske längre.
Kan tänka mig att ngn i produktionen fått COVID-19 och då måste dem testa alla i huset och det kan ta sin lilla tid tyvärr, Känslan är som jag sagt det är en TIDSFRÅGA innan dem bryter BB 2020 för detta virus som härjar oavsett hur än mycket du envisas att dem inte gör det!
2020-03-19, 11:29
Medlem
iridescences avatar
Hur fan kan folk rösta på Jasse? Har hon gjort någonting för att förtjäna en miljon kronor? Det enda hon gör är att hänga på Martin, sminka sig och prata strunt. Hon gör ingenting roligt, kommer inte med egna initiativ, suger på tävlingar och bidrar inte direkt med en skön stämning bland de andra.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Snart har Glasmans 2 timmar gått. Tror ni dom stoppar där?
Aldrig, big brother kör på, dom sänker tiden när någon grinar som fettot igår
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa ska veta sin plats, På golvet med 'stackel koppel'.
Jassa ska fan inte bli räddad nu. Hon ska fatta att hon inte är så populär.
Jassa har fått hybris efter hon blivit räddad några gånger och behöver komma ner på jorden.
Vi är chanslösa mot hennes jävla fittfans
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Sov Lennie och Amilia ihop inatt eller har de glidit ifrån varandra?
Lennie har väl typ alltid sovit med mergim
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror jag löst gåtan varför alltför tycker Jasmine är en go tjej och Glasman en dryg jävel, handlar om intelligens man identifierar sig med de människor man är mest lik, förstår deras beteende och tankesätt. Så vi som röstar på Glasman och skulle haft en förbannat kväll med honom, intelligenta varelser.
Jasmineanhängare mindre intelligenta.

Jag är med i BB Facebook grupp. Och det du skriver stämmer helt när jag kikar på användarnas Facebook sidor. 90% är dessutom utländska namn och förorten. Förorten har samlats bra denna gång och muslimerna får som de vill just nu. De flesta är fjortonåringar eller runt där. De svenskar som finns där och är lite äldre än 20 lobbar Rainbow.
2020-03-19, 11:30
Medlem
icons avatar
Hade varit kul att se reaktionerna i huset om Lennie vann immuniteten. Han brukar väl vinna ofta i tävlingar så sitter han redan säkert är han inte med som hot i nästa immunitetstävling.
2020-03-19, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kan tänka mig att ngn i produktionen fått COVID-19 och då måste dem testa alla i huset och det kan ta sin lilla tid tyvärr, Känslan är som jag sagt det är en TIDSFRÅGA innan dem bryter BB 2020 för detta virus som härjar oavsett hur än mycket du envisas att dem inte gör det!
Skämtar du eller dom som jobbar där bor där skulle jag vilja påstå
hade någon fått covid 19 i produktionen så hade de klappat igen redan nu.
2020-03-19, 11:32
Medlem
Ska inte Glasman få sänkt styrka som Amilia och sen slippa den. Amilia ska dessutom se till att göra regelbrott så att han får mer stötar, fast hon själv grät igår. Fyfan!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in