2020-03-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Victoria Och Jasmine som "Hatar taktik och pakter" ligger nu och snackar taktik... Idioter. Största hycklarna i hela huset.
Dom ligger inte och snackar taktik, dom snackar om människorna i huset.
2020-03-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Asså tas snarkandet upp såhär bra av Jasse och Vickans mickar eller har BB igång fler mickar i rummet trots att det bara är dessa två som pratar?

Finns inbyggda miccar i kamerorna också såklart, men tar givetvis inte upp ljudet lika bra.
2020-03-19, 00:34
Medlem
Jifers avatar
Åh tack BB! <3
2020-03-19, 00:35
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Det måste ha blivit en besvikelse när han insåg att han inne var speciellt välkänd när han kom ut från huset. Jag tyckte precis som du att han var skön till och från. Tror säkert att det kunde ha blivit lite action om han var kvar. Älskade hur han sprang runt i sina breifs med håret stående. Men det var något som hände när han fick en ordentlig varning från produktionen, sen blev han aldrig sig mer lik och sen blev han ju sjuk. Om du skulle träffa honom så får du sjukt gärna dela med dig om hans egna syn och tankar 😊

Absolut! Hoppas att Corona kan ebba ut så småningom så att man kan hänga ute igen. Det är en läskig känsla att gå ut. Gatorna ekar tomma. Nästan som "The Walking Dead". Riktigt kusligt att se hur snabbt allt kan ändras så extremt på bara några få dagar. Man vill ju heller inte umgås med andra just nu för skiten. Min arbetskamrat blev sjuk redan i januari men han kände det som en vanlig förkylning. Nu vet man ju inte om det var Corona, bara en misstanke, då killen han jobbar nära med fick Corona. Tydligen kan du gå omkring med den under en längre tid och smitta andra utan att man själv drabbas nämnvärt. Nu kör han på nästan ensam på jobbet.
2020-03-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det är ingen big deal att sova med någon annan öht.

Däremot har jag följt BB väldigt mycket då jag gillar studera mänskligt beteende psykologi och att hon gör detta är riktigt skumt och stämmer inte överens med hur hon och Martin varit mot varandra innan.

Därför jag undrar what's up.

Har iofs mina teorier redan men kul att höra vad andra tror.

Min teori är att Jassa märkt att Martin och Victoria flörtar en del och vill visa att han inte har henne helt runt lillfingret. Lite Knepigt dock att sova med just Victoria om det är fallet..
Medlem
Kan dom sluta viska eller? Prata högre ankjävel eller gå ut ur rummet med micjäveln
Medlem
Deus-Culpas avatar
"Så här ska vi nominera i finalspelet" Kräks på de där äckliga fjortisarna.
2020-03-19, 00:38
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Dom ligger inte och snackar taktik, dom snackar om människorna i huset.

Eller hur. Är du trög, naiv eller hör du dåligt?
2020-03-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Eller hur. Är du trög, naiv eller hör du dåligt?
Ja, nu pratade dom lite taktik faktiskt. Men samtidigt, det gör ju Sami och Glasman hela tiden. Hatar taktiksnacket, vill att BB ska vara som förut.
2020-03-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Min teori är att Jassa märkt att Martin och Victoria flörtar en del och vill visa att han inte har henne helt runt lillfingret. Lite Knepigt dock att sova med just Victoria om det är fallet..

Jo du är inne på rätt spår.

Jag är dock osäker på om hon försöker göra Martin svartsjuk eller om hon tröttnat på honom.

Var jävligt skumt att Alex kommer in till Martin och säger vart är Jasmine inte sett henne på länge, fastän han vart med henne inne på toan, Alex är som ett plåster på Jasmine och är där hon är hela tiden i princip.

Vetifan men lär märkas.
2020-03-19, 00:41
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Hoppas Amilia och Mergin blir störda av viskningar nu när Jasmine lagt sig hos vicktoria och viskar. Mergin har också sömnproblem och blir arg om sömnen blir störd
Tror knappast de vågar med det för länge då Big Fat Mama ligger där och kommer spy ner dom.
2020-03-19, 00:44
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Absolut! Hoppas att Corona kan ebba ut så småningom så att man kan hänga ute igen. Det är en läskig känsla att gå ut. Gatorna ekar tomma. Nästan som "The Walking Dead". Riktigt kusligt att se hur snabbt allt kan ändras så extremt på bara några få dagar. Man vill ju heller inte umgås med andra just nu för skiten. Min arbetskamrat blev sjuk redan i januari men han kände det som en vanlig förkylning. Nu vet man ju inte om det var Corona, bara en misstanke, då killen han jobbar nära med fick Corona. Tydligen kan du gå omkring med den under en längre tid och smitta andra utan att man själv drabbas nämnvärt. Nu kör han på nästan ensam på jobbet.
Kan tänka mig det och om du bor i götet så blir det ännu mer påtagligt. Jag bor i ett litet samhälle så jag märker inget mer än att det är mycket lugnare med trafiken i storstan som är nära mitt hem.

Jag har varit i frivillig karantän sen i fredags då jag visade symptom och har så haft på big brother väldigt mycket. Det känns som man är i huset men det är galet vad man börjar störa sig på det mesta i huset, både produktion och människorna.

Jobbar du hemifrån nu då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in