Lysande jobb du gör min vän, har du kollat ditt konto än?
Du bör ha fått åtminstone en hyfsad peng insatt
Visst är det MGK det handlar om, det är ju vad det gjort hela tiden.
MGM,s enda ömma punkt, BO kunde göra vad fan hon ville mot honom, han brydde sig inte nämnvärt och det visste ju BO om.
Det enda sättet att få MGM stissig var att ge sig på MGK, och djävla vad BO lyckades med sitt uppsåt när hon på allvar började att djävlas med henne, då gick MGM igång på alla cylindrarna.
Jag tror det var när BO började plocka bort MGK,s loggningar som det riktigt brast för MGM, då fick han det ultimatum som skulle resultera i BO,s död, han fick helt enkelt budskapet från MGK att nu räcker det, se till att få stopp på det här annars kan du fetglömma mig.
Och som sagt, jag förstår inte hur Hiding & Johansson tänker med sitt åtal där linjen är att BO var på väg att lämna MGM, därför dödade han henne, de kan inte ha läst eller förstått sin egen FUP för att lämna MGM var det sista BO tänkte göra, tvärtom hon skulle ha honom fullt ut av någon helt obegriplig anledning.
Hade de gått på den linje som så tydligt framgår av FUP så hade det räckt med en normal FUP på 3000-4000 sidor och vägen till en fällande dom hade varit fan så mycket lättare, det är inte " våld i nära relation" som är motivet, det är det vanliga klassiska triangeldramat som är anledningen till att BO måste dö.
MGK kommer att gå fri från allt ansvar just för att Hiding & Johansson kör den linjen de gör.