Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Tror inte alls på den teorin. Snarare att någon kommer att åka ut först. De har hållit ihop sedan dag ett och visst har det varit friktion mellan dom men de kommer alltid tillbaka till varandra till slut då båda vet att de har mycket att förlora på att vara osams. En annan orsak kan vara att Mergim inte håller sig i skinnet utan lackar, får en tredje varning och automatiskt åker ut.
Du är ett troll men jag svarar dig ändå.
Mergim och Amilia avskyr varandra, men båda har räknat ut att dem måste sluta upp för att öka deras chanser att stanna kvar.
Du har ingen aning om psykologi om du tror att deras falska vänskap och pakt kommer att hålla. Klippet som Virgo1 länkade är ett bevis på detta, ingenting som har hänt dem 2 emellan är glömt.
Synd att inte Mergim vet hur mycket han skulle tjäna på att sätta dolken i Amilias bilring. Han hade gjort det direkt, utan att tveka. Men det kommer om båda är kvar ett tag till. Tror dock Amilia är den som kommer att göra det, hon vet hur man bakom ryggen vänder en hel grupp mot en person, det såg vi i deras senaste bråk.
Det jag fetade i din text tyder även på att du har samma åsikt som jag, men bara för att jag sänkte dig förut så var du tvungen att komma med ett pinsamt motinlägg här.
Snyggt att du kunde skriva ett inlägg utan att nämna neger, sprutluder, knulla och fetto förresten. Din jävla wannabe.