2020-03-18, 00:02
Medlem
__Alez__s avatar
Sitter Sami och Glasman i köket och väntar på att kärleksparet ska somna?
2020-03-18, 00:03
Medlem
Får Sami sova i annexet? Eller hörde jag fel? Vore ju fan skitbra isf så stackarn får SOVA
2020-03-18, 00:04
Medlem
Jävla patetiska människor ni är som sitter och skriver i den här tråden, har följt den ett tag och liven med.
Vem fan använder ens ord som ”luder, neger, hora, fetto” längre? Är det vad ni blev kallade sist ni gick utanför dörren?
Men fint att ni hittat en slags gemenskap här på fb, det kanske är det enda ni har liksom. kram och hoppas ni får vad ni förtjänar😊
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Va e de för program du kollat på? Tror du blandar ihop.
Jag tror du läste "min ponny".
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Får Sami sova i annexet? Eller hörde jag fel? Vore ju fan skitbra isf så stackarn får SOVA
japp stämmer bra!
Medlem
brajzillas avatar
Tycker jassa är en bortskämd liten fittunge som börjar skrika och gapa så fort hon inte får som hon vill! det såg man ju inte minst när patzy var lite packad och höll på med sitt bögflams inne i rummet när hon fick utbrott för att hon ville sova, men själv hade hon legat och skrattat o gapat med Julia i en vecka och hållit alla vakna... patetisk snorunge.
2020-03-18, 00:05
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
De hade en diskussion om Tinder och raggning och enades i att ingen av dem gillar när tjejer är för på. De syftade alltså inte på någon specifik.
Vilken sjuk diskussion de hade.

Jag tror inte de har någon erfarenhet av att tjejer har varit för ''på'' dem vad det nu betyder. Jag tror att de enda gånger de har fått till det med det motsatta könet är när deras byten har varit kraftigt påverkade.
2020-03-18, 00:06
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Har Sami å Glasman haft nåt prank för sig i köket? Bytte kamera när nån av dom sa att ”de bästa hade varit om ingen märkte de här förrän om några veckor”.

Dom blandade lite kryddor men visste inte om någon skulle märka något.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Vilken sjuk diskussion de hade.

Jag tror inte de har någon erfarenhet av att tjejer har varit för ''på'' dem vad det nu betyder. Jag tror att de enda gånger de har fått till det med det motsatta könet är när deras byten har varit kraftigt påverkade.
Det tror du ja.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Jävla patetiska människor ni är som sitter och skriver i den här tråden, har följt den ett tag och liven med.
Vem fan använder ens ord som ”luder, neger, hora, fetto” längre? Är det vad ni blev kallade sist ni gick utanför dörren?
Men fint att ni hittat en slags gemenskap här på fb, det kanske är det enda ni har liksom. kram och hoppas ni får vad ni förtjänar😊
Det är bara att försöka ignorera. Men det blir för mycket ibland. Jag antar att de aldrig skulle vara så kaxiga utanför skärmen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Tycker jassa är en bortskämd liten fittunge som börjar skrika och gapa så fort hon inte får som hon vill! det såg man ju inte minst när patzy var lite packad och höll på med sitt bögflams inne i rummet när hon fick utbrott för att hon ville sova, men själv hade hon legat och skrattat o gapat med Julia i en vecka och hållit alla vakna... patetisk snorunge.
hahaha den kvällen var dock legendarisk. "SPELET HAR BÖRJAT. JAG ÄR SYLVASS"
2020-03-18, 00:07
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle

tillbaka till familjeliv ditt feta ludernegerfetto!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in