2020-03-17, 23:47
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha Jassa har problem med att sova helt klart ska surras och snaskas med/på Martin, Ska bli intressant när dem höjer rösten i rummet åt hon personligen hade jag flippat sedan ett tag....
Medlem
riskns avatar
Sami gnäller hela tiden om att han ska lämna om det inte är så att han gör det för TV så tror jag att han kommer lämna inom kort. Det skulle vara bra om Sami lämnar för då blir det mer öppet om vem som vinner. Jag önskar att en av Julia, Jasmin eller Lennie vinner.

Jag tror inte att TV4 vill att en f.d. nazist vinner så de försöker nog få bort honom efter 50-70 dagar. Produktionen kommer nog se till så att Glasman åker ut i en veckofinal och så får vi se om Sami är ärlig och lämnar självmant.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Hörrudu tack ska du ha. Jag har följt tråden sen dag ett men inte haft nå konto. Jag var tvungen att skaffa de för att få ut min irritation på Fridas jävla gapskratt som är likt en stucken sugga
Och sprider dynga direkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deus-Culpa
Halsduken står och skriksjunger i köket som vanligt då BB säger åt henne att ta på sig sin mikrofon.
"URSÄKTA??? Jag satte faktiskt min tablett i halsen och måste skölja ner den." Vad är det för fel i hjärnan på den pantade bruden?
Amilia är fortsatt min största hatobjekt, sen är det fanimej Jasmine. Fjortis som skriker och gapar ständigt.
2020-03-17, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Har varit med om sånt och lackat ur och bara slängt ut fanskapen.
Det förstår jag. För får man inte sova så lackar man ur. Sömnen är det viktigaste för att orka dagarna
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Sami gnäller hela tiden om att han ska lämna om det inte är så att han gör det för TV så tror jag att han kommer lämna inom kort. Det skulle vara bra om Sami lämnar för då blir det mer öppet om vem som vinner. Jag önskar att en av Julia, Jasmin eller Lennie vinner.

Jag tror inte att TV4 vill att en f.d. nazist vinner så de försöker nog få bort honom efter 50-70 dagar. Produktionen kommer nog se till så att Glasman åker ut i en veckofinal och så får vi se om Sami är ärlig och lämnar självmant.

Om Sami lämnar säger jag direkt upp mitt abonnemang och slutar titta. Totalt ointressant fortsättning.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn

Skulle aldrig önska ett luder som vinnare.
2020-03-17, 23:49
Medlem
Nu smackas det för fullt igen. Hoppas Jassa åker ut pga smasket
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nu är spammare inne igen. Ditt fjärde inlägg. Grattis.
Och du står just nu för vartannat inlägg så grattis till det.
Medlem
Paulabrauns avatar
Blåvalsjäveln är mitt största hatobjekt
Sen har vi Fläskludret Frida
2020-03-17, 23:50
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag fick posttraumatisk stressyndrom efter att ha läst att det är över 6500 inlägg i tråden vid två tillfällen.
Det är över 79 000 inlägg i tråden och över 6500 sidor med inlägg...

Vilken lättnad att få rätta till detta fel, kittlade verkligen i fingrarna. Nu är ordningen återställd 🥶
Ja vilket fel. Ber om ursäkt!
2020-03-17, 23:50
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Amilia är fortsatt min största hatobjekt, sen är det fanimej Jasmine. Fjortis som skriker och gapar ständigt.

Victoria med sin skenhelighet skojar man inte heller bort. Hon kan säga att hon hatar pakter och taktik för att 30 sekunder senare prata taktik. Det är fan riktigt vidrigt beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in