Citat:
Ursprungligen postat av
jonteboj
Som rubriken lyder,
Kollar de om man sökt jobben man anger i sin rapport och hur gör de isåfall?
Jag har inte sökt jobb på ett bra tag nu hahaha då jag blivit så utbränd och sjukt trött på det. Jag har de senaste 4 månaderna inte sökt ett enda jobb hahahahahaha och har ljugit för AF och angett namn på företag som inte finns utan som jag i min fantasi hittat på haha
Kan detta märkas längre fram och kommer jag hamna i trubbel då och bli återbetalningskyldig?
Jag ljuger i rapporten för att få ersättning vilket alla skulle göra.........
Och ja.....blablabla buuhuu bääää det är ju verkligen så jättesynd för er moderata skattebetalare att jag snyltar på era pengar.....men jag behöver dom haha

sluta vara sånna snåla och giriga pengakåta jävlar......är pengar verkligen allt i världen för er??? Om så är fallet så har ni nog verkligen guldfeber och borde söka vård för det
Att AF skulle ha tid för att anstränga sig för att sätta dit fuskare låter väldigt osannolikt. Jag har aldrig hört talas om att någon åkt dit för fusk. Men kan det hända????
Jag är en vit infödd svensk som talar och skriver flytande svenska bara så ni vet och så att jag slipper få massa påhopp om att jag är en bidragsberoende blatte och annan rasistisk bullshit.
Min kompis som jobbar på AF har 1690 sökande. Han trycker enter, enter 1690 ggr. Kanske nån rapport där det är 0 sökta jobb så kanske han reagerar. Annars 1 sek per rapport, klicka klicka.. å af har inte ens rättighet att kolla med arbetsgivare om de sökt jobbet.
Det e enter enter, klick klick 1690 ggr som gäller.