Citat:
Ursprungligen postat av
Dragonhuvud007
Jag tolkar, det är gammalt och enbart då det gällde. I övrigt uppvisar SD en normal medelklass pappa. Att detta ska ses i ljuset av hans vänliga inställning till avsluta lidande det är en femi könsmaktsordning som ens vågar ta upp detta ovidkommande i det av Åsa obefintliga motiv bild som ingen förstår.
Tror nog jag tolkat rätt. SD är livsfarlig under vissa premisser, och de är inte långt bort.
Hur jobbigt livet är för en själv och andra tänker man inte ens i dessa banor. Men det gör SD, sedan har vi kristna som skoter i sånt här. Bo är viktigare. Sedan femi nazist snubbarna som bortförklarar.
Riktigt ruggigt! Att båda två diskuterade familjemord som en lösning på problemen i familjen, att mörda även barnen - det är fruktansvärt. Att
tänka på en sån "lösning" är en sak. Att uttala det är ett steg närmare. Att sen göra det, är det ultimata av jävelskap.
(Tänker lite på Bjärredsfamiljen här. )
Men jag tror inte att SD skulle ha velat dö själv. Men när det gäller andra (även hans egna barn) då är det kanske inte så svårt? Kanske önskade han att HD skulle ta livet av sig?