Hade besök av några invandrare som plingar på alla dörrar och lämnar en blankett att dom kan handla mat åt en mot en kostnad pga av Corona
De ska alltså tjäna pengar nu när folk lider....Vidrigt beteende. Samtidigt finns det frivilliga grupper bestående av studenter som gratis ställer upp och gör detta.
I centrala Stockholm är det stendött på gatorna nu på ett sätt som ger flashbacks till hur det var på midsommaraftnarna i stan förr i tiden. Paniken sprider sig förmodligen nu bland affärsinnehavarna och restaurangägarna.
Många av bussarna är tomma och omvända förhållanden rådde vid min parkerg när jag skulle köra till jobbet. Nästan alla parkeringar i grannskapet var upptagna istället för tomma och det stod en hel del bilar vid betalparkeringar som annars är tomma. Det var inga köer när jag körde förbi trafikplats Gubbängen vid 07.00, det är alltid köer vid Gubbängen 07.00 annars...
Amanda Lind: "Läget är mkt allvarligt för kulturarbetare”
Nu gråter BiB-sörplande kulturvänstern krokodiltårar när deras skattefinansierade, privilegierade liv, inte får sina narcissistiska behov tillgodosedda
Kommer det något gott ur detta är det att FI slopar amorteringskravet pga att så många behöver gå från jobben och som kanske sitter med lån på bostad.
Enda rätta är att släppa på kravet tills Sverige är i balans igen.
Då kliver man själv in och köper bostad när folk kanske till och med behöver sälja billigt...