2020-03-17, 01:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Vet att du gillar Julia men tyvärr ser hon ut som en tant. Kanske är snygg om man inte kan få tag i fina tjejer.

Din ändlösa avundsjuka lyser igenom så tydligt. Jag vet att du älskar Anty och är tänd på Analia.
Medlem
Simon 2011 hahahahahha. Lite mer alkohol på den tiden

https://youtu.be/O36WHsk9T2U
Medlem
Tycker hela Jassas sätt att vara har förändrats på bara några dagar. Hur hon för sig, pratar, minspel. Hon beter sig som att hon är bäst i hela huset.
Det märks TYDLIGT att hon fått hybris av att blivit räddad denna vecka, som att hon tror att det hände för att ”hela svenska folket” backar henne mot Rainbow.

Frågan är bara varför i HELVETE hon vände till en tjej med så jävla pissig attityd, fulspel, skitsnack och hånflinande efter det.

Hon FÅR INTE bli räddad på det där sättet en gång till. Hon ska sätta sig ner i båten och det är fort som fan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
+1
KLART att DU +1:ar det, grodjävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Notera att jag gått från grodrackare till grodjäkel och nu grodjävel)
2020-03-17, 01:14
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Jassa ditt vidriga helvete du ska ut. Fucking anty 2. Du skjuter dig själv i foten dumjävel
Trodde aldrig det, men nu när jASS visat sitt riktiga jag så avskyr jag henne fan mer än spacklet. Ångra jag rösta kvar henne den där gången bara för att göra spacklet avis. Hon skulle åkt först av alla. Plattbröstade luder.
2020-03-17, 01:14
Medlem
Citat:
Din ändlösa avundsjuka lyser igenom så tydligt. Jag vet att du älskar Anty och är tänd på Analia.

Kan messa en bild på mig och senaste bruden jag låg med så får du avgöra om jag är avis på Julia lol

Tyst nu din mupp
2020-03-17, 01:15
Medlem
I vilken grupp är frida i???
2020-03-17, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jassa är en person som vänder kappan efter vinden och har ingen ryggrad.

Vicky vill inte pakta men det enda jag sett ikväll är pakter och skitsnack.

Altså Jullan måste kamma hem det här.
Visst snackar hon också men hon har inga problem att säga det rakt i deras fula plyten heller.

Skulle jävligt gärna vilja se vad du tycks ha sett kring hennes ärlighet, rakt upp i andras plyten

Julia är mer en halvkaxig tjej med mindervärdeskomplex som hela tiden överskattar sig själv i stort sett allting. Antagligen blivit lite halvt utstött under skoltiden, verkar så med tanke på hennes fnäsiga ton hon har orimligt ofta. Väldigt vanligt att offer från skolan har sånt senare i livet.
2020-03-17, 01:16
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Som jag skrev tidigare. Jag har varit lärare i redigeringsteknik i mitten av 90 talet. Det var innan man började redigera i datorn utan använde Sony Beta Pro maskiner. Jag har många elever som jobbar inom produktion. Tyvärr så slutade min bekant att jobba som frilansare för BB pga Corona. Man har endast fast anställda som som skall hålla sig hemma och jobbet hela tiden. Inga andra får koma nära nu. Analia känner ett par personer i teamet som växlar. Du kan oftast märka när ett visst team jobbar. I vissa team är Analia normalt prioriterad i andra mer. Det är lätt att se det om du tittar en hel dag vem som är i tjänst.
Så är det och kan inte förnekas.

Det blir intressant att se hur det utvecklas framöver.
Man har märkt det. har kollar mycket.
Och har nästan som en övervaknings central hehehe
TV skärmarna är bredvid varandra.

har BB på hela tiden på 55" LED 4k TV,
4st video fönster bredvid varandra.
så jag inte missar nått i någon kamera.

Andra 55" LED 4k TVn surfar jag på
och snackar på Flashback..m.m i split screen.
2020-03-17, 01:16
Medlem
Hela denna kombon av rosa rummet får det att vrida sig i magen på mig.

Jassas äckliga klängande på en ovillig Martin, Amolians malande kombinerat med taxtissarna som väller ut, Vickans ormiga beteende och Glenny som skedar Rimmet medan han ibland inflikar något oviktigt med sin nasala stämma.

Detta är en mardröm
2020-03-17, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
I vilken grupp är frida i???

I Philips grupp..
2020-03-17, 01:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
KLART att DU +1:ar det, grodjävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Notera att jag gått från grodrackare till grodjäkel och nu grodjävel)

Jag myser lite ödmjukt över din lilla förändring.
Välkommen till att hata dessa falska får där Analia styr och ställer allt. Hon är på topp nu. Snart vänder hennes lycka dock, det vet vi alla och den dagen blir så skön.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in