2020-03-17, 01:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Mergim och Amilia gillar inte varandra men de håller ihop tillsammans med Lennie och Victoria.

Men Viktoria gillar egentligen inte Amilia.

Amilia och Mergim var också tydliga med att Alex inte är med i deras pakt.

Det märker ju att det där kommer aldrig att hålla.
Fyll ett rum med rabiessmittade hyenor och de kommer snart slita varandra i stycken.

Jösses, vad poetisk jag börjar bli då. Kanske dags att gå och sova.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Ja porr blir det väl knappast i BB, ett guppande täcke är allt man får se.

Men man blir ju inte direkt intresserad av att en gammal gubbe med skägg sätter på en tant som Julia.

Ungefär som att få höra att två pensionärer har sex.

Underskatta inte Jullan, hon kan få in en hel fot i det ovala rummet (enligt säkra källor från Amolian och Anty)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fyfan vad sjuk grupp. Jävligt splittrad. Det tog typ 30 dagar innan alla i huset typ hatar varandra lol.
Rainbow står starka och trogna!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Citerar du ditt spännande liv nu?

Vet att du gillar Julia men tyvärr ser hon ut som en tant. Kanske är snygg om man inte kan få tag i fina tjejer.
Medlem
Citat:
Jag skrev det. Hon har sina kontakter, ja.

Så jävla vidrigt
Upp till bevis, de lär vi se under finalveckan
2020-03-17, 01:12
Medlem
Jassa ditt vidriga helvete du ska ut. Fucking anty 2. Du skjuter dig själv i foten dumjävel
Medlem
royalqualitys avatar
Victoria har fått alldeles för mycket luft efter denna kväll och tro sig vara stark nu! Åter berättar saker på ett felaktigt sätt som hon egentligen inte sagt.
Trode bättre om henne och röstade därför på henne vilket jag aldrig mer kommer göra.

Läget blir inte bättre då vidriga gris Amalia njuter till max och tar varje tillfälle i akt att hälla benis i elden för att hålla igång skit snacket.

Dags att skicka hem hela rosa rummet en efter en. Amalia, Victoria och Jasse först och främst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det märker ju att det där kommer aldrig att hålla.
Fyll ett rum med rabiessmittade hyenor och de kommer snart slita varandra i stycken.

Jösses, vad poetisk jag börjar bli då. Kanske dags att gå och sova.
Med den klockrena analysen säger jag också godnatt 🥰
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Underskatta inte Jullan, hon kan få in en hel fot i det ovala rummet (enligt säkra källor från Amolian och Anty)

På vilket sätt skulle det vara positivt.
2020-03-17, 01:13
Medlem
Jävligt ful i håret blev du också för den delen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av royalquality
Victoria har fått alldeles för mycket luft efter denna kväll och tro sig vara stark nu! Åter berättar saker på ett felaktigt sätt som hon egentligen inte sagt.
Trode bättre om henne och röstade därför på henne vilket jag aldrig mer kommer göra.

Läget blir inte bättre då vidriga gris Amalia njuter till max och tar varje tillfälle i akt att hälla benis i elden för att hålla igång skit snacket.

Dags att skicka hem hela rosa rummet en efter en. Amalia, Victoria och Jasse först och främst.
+1!
Medlem
Citat:
Jag skrev det. Hon har sina kontakter, ja.

Undra om inte produktionen sitter här och lurkar, då dom bad isterburken byta ämne?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in