Hoppas de blir hårdare på reglerna, bestraffar för regelbrott + förbjuder taktiksnack.
Behöver fan rehab efter den här skitsnackarveckan. Är helt jävla TRÖTT i skallen.
Håller med fullständigt. Jag har varit i karantän i en halv vecka och då trodde jag bb skulle hjälpa mig. Det har snarare blivit tvärtom, en riktig skitvecka ur bb-synpunkt
Alex smaskande samtidigt som jassa Och mergim har skriktävling medans amilia och och Vickan ruggdunkar sig själva till månen o tillbaka. Sveriges våta dröm?
Jag tror Philip vann men produktionen myglade med resultatet. De kan göra detta för de vet att ingen kommer ifrågasätta att en person som varit inne i 1 vecka åker ut mot en som varit där längre. Detta gjorde de alltså för de tror att Victoria kommer göra bättre tv.
Jag hoppas på en tävling med invägning, där alla ska uppge sin vikt, sedan kämpa för att gå upp så mycket som möjligt, sedan invägning och sedan gå ner så mycket som möjligt. Vet att de gjorde detta 2011? Eller 2012?
Vill se Amilias siffror.
2011, svulla upp sig och sen banta. Man fick dock inga siffror förutom hela gruppens. Det hade inte funkat i dagens BB. Om någon har tid att rasa på sånt just nu dvs.
Flashback ville ha kvar Lennie för att Lisa var jobbig och sa "jobba ögon". Vad gör Lennie? Vinner tävlingar. Vilka är han närmast? Ridå.
Lennie är jävligt nära på att dissa Analia. Hon håller på hela tiden ”Vad är det? Varför sitter du inte bredvid mig” blablabla och han sa ifrån tydligt i soffan idag att ”Lägg ned. Det är inget men snart kommer det vara om du fortsätter så!” Hehe det var nice
Blir det ingen riktigt fyllefest som dom hade i Fredags, så blir en halvfull kväll nästan tråkigare och mer avslagen än en vanlig BB-kväll utan dricka.
Alltså fyfan så jävla fult av Victoria att fjäska för Glasman och Sami när hon hängde löst inför örådet. Nu när hon är safe kan hon inte prata om något annat än skit om dem.
Så uppenbart nu i efterhand att hon ställde sig in hos dem bara för att de inte skulle rösta på henne då.
Flashback ville ha kvar Lennie för att Lisa var jobbig och sa "jobba ögon". Vad gör Lennie? Vinner tävlingar. Vilka är han närmast? Ridå.
Fast Lisa sprang runt o trodde hon var Mr Universe i Knulla o skulle ge tips på hur man raggar tex till Julia o Antonia som har säkert fått mer pipp än Lisa. Sen petade hon i näsan så man spydde upp kaffet o vara en helikoptermorsa aka nI fÅåÅåÅr InTe DrIcKa fÖr MycKet när hon samtidigt grät att Glas drack mest i huset