2020-03-16, 22:34
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas de blir hårdare på reglerna, bestraffar för regelbrott + förbjuder taktiksnack.

Behöver fan rehab efter den här skitsnackarveckan. Är helt jävla TRÖTT i skallen.
Håller med fullständigt. Jag har varit i karantän i en halv vecka och då trodde jag bb skulle hjälpa mig. Det har snarare blivit tvärtom, en riktig skitvecka ur bb-synpunkt
Medlem
__Alez__s avatar
Vi har fått se en glad Amilia för mycket nu.

Någon vi verkligen inte gillar måste åka. Jag som trodde vi kunde beta av en efter en.

Bara hoppas att två vi inte gillar sitter löst mot varandra.

Eller att Sami offrar sig och hänger löst
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quq
Alex smaskande samtidigt som jassa Och mergim har skriktävling medans amilia och och Vickan ruggdunkar sig själva till månen o tillbaka. Sveriges våta dröm?

Så jävla bra sammanfattat!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Otroligt hur folket röstar ut en sån jävla killen.

Kolla festen just nu.

Korvläppen och tjockisen snackar som fan.

Bra röstat Sverige!
Man vet inte vad man har förrän man förlorat det! BB-Philip går till historien som den sjukaste, mest utflippade deltagaren i Big Brother!
Medlem
2018s avatar
Jag tror Philip vann men produktionen myglade med resultatet. De kan göra detta för de vet att ingen kommer ifrågasätta att en person som varit inne i 1 vecka åker ut mot en som varit där längre. Detta gjorde de alltså för de tror att Victoria kommer göra bättre tv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag hoppas på en tävling med invägning, där alla ska uppge sin vikt, sedan kämpa för att gå upp så mycket som möjligt, sedan invägning och sedan gå ner så mycket som möjligt. Vet att de gjorde detta 2011? Eller 2012?

Vill se Amilias siffror.

2011, svulla upp sig och sen banta. Man fick dock inga siffror förutom hela gruppens. Det hade inte funkat i dagens BB. Om någon har tid att rasa på sånt just nu dvs.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Flashback ville ha kvar Lennie för att Lisa var jobbig och sa "jobba ögon". Vad gör Lennie? Vinner tävlingar. Vilka är han närmast? Ridå.
Lennie är jävligt nära på att dissa Analia. Hon håller på hela tiden ”Vad är det? Varför sitter du inte bredvid mig” blablabla och han sa ifrån tydligt i soffan idag att ”Lägg ned. Det är inget men snart kommer det vara om du fortsätter så!” Hehe det var nice
2020-03-16, 22:35
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Flashback ville ha kvar Lennie för att Lisa var jobbig och sa "jobba ögon". Vad gör Lennie? Vinner tävlingar. Vilka är han närmast? Ridå.

Precis. Folk här tänker inte längre, Lisa hade åkt i varenda omröstning - Lennie däremot. Han är tittarfavorit numera
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Ja, det har förstört det gamla goda bb som man minns så bra!
Aa. nu sitter dom i varsina hörn i huset och snackar skit om alla hit och dit..
Så jävla trist BB blivit.
Bannlyst
Blir det ingen riktigt fyllefest som dom hade i Fredags, så blir en halvfull kväll nästan tråkigare och mer avslagen än en vanlig BB-kväll utan dricka.
Medlem
Alltså fyfan så jävla fult av Victoria att fjäska för Glasman och Sami när hon hängde löst inför örådet. Nu när hon är safe kan hon inte prata om något annat än skit om dem.

Så uppenbart nu i efterhand att hon ställde sig in hos dem bara för att de inte skulle rösta på henne då.
Medlem
D_120s avatar
Citat:

Fast Lisa sprang runt o trodde hon var Mr Universe i Knulla o skulle ge tips på hur man raggar tex till Julia o Antonia som har säkert fått mer pipp än Lisa. Sen petade hon i näsan så man spydde upp kaffet o vara en helikoptermorsa aka nI fÅåÅåÅr InTe DrIcKa fÖr MycKet när hon samtidigt grät att Glas drack mest i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in