2020-03-16, 22:32
Medlem
sodars avatar
Jag är fruktansvärt bitter nu. Philip var aptråkig, men detta självgoda leendet på Victorias läppar får mig att spy.

Mitt smeknamn för Victoria är Babian.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag hoppas på en tävling med invägning, där alla ska uppge sin vikt, sedan kämpa för att gå upp så mycket som möjligt, sedan invägning och sedan gå ner så mycket som möjligt. Vet att de gjorde detta 2011? Eller 2012?

Vill se Amilias siffror.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tror också han hade klarat sig mot henne. Vore helt fantastiskt om det blev så!
Fatta hur CHOCKAD och förstörd hon hade varit om hon förlorat mot Mergim?!
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
JÄVLAR vad kul det hade varit. Jag hoppas på grisvecka. Alla tvingas äta fläsk. Bra vecka för Mergim dvs
Haha
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Jag är inne, men någon postade detta:

Det verkar vara ganska mycket problem med discords servrar. Om ni märker att era meddelanden inte skickas eller om ni inte kommer åt servern så är detta ett problem hos discord.
Ok tack!

Fy fan så självgod Amilia är nu, "Sveriges ledande magkänsla". Det enda den magen känner är väl hunger.. Satans fetto!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Han är live på instagram nu och gör helikoptern!

Otroligt hur folket röstar ut en sån jävla kille.

Kolla festen just nu.

Korvläppen och tjockisen snackar som fan.

Bra röstat Sverige!
2020-03-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Åh!! Är så arg så jag kokar!! Vet inte om jag klarar av att kolla mer....tror jag tar en paus o tar en cigg!!! Vi måste snart få en chans att rösta ut Amilia!!!

Flashback ville ha kvar Lennie för att Lisa var jobbig och sa "jobba ögon". Vad gör Lennie? Vinner tävlingar. Vilka är han närmast? Ridå.
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag röstade naturligtvis Philip men det var egentligen inte ett orättvist resultat. Den som har varit inne mycket längre har ett bättre läge och det är ett helt okej resultat. Philip har ju inte visat några framfötter direkt. Ett par veckor till hade han nog behövts. Hoppas att Analia åker ASAP!

Ja.
Bara hoppas Lisa2 sitter säkert nästa vecka så det blir lite spänning iaf.
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Lennie, Glasman, Sami och Philip i varsin stol lekandes 20 frågor eller spelandes oralpingis. Flashbacks våta dröm.

Alex smaskande samtidigt som jassa Och mergim har skriktävling medans amilia och och Vickan ruggdunkar sig själva till månen o tillbaka. Sveriges våta dröm?
2020-03-16, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag röstade naturligtvis Philip men det var egentligen inte ett orättvist resultat. Den som har varit inne mycket längre har ett bättre läge och det är ett helt okej resultat. Philip har ju inte visat några framfötter direkt. Ett par veckor till hade han nog behövts. Hoppas att Analia åker ASAP!

Det är lugnt. Amilia har sin chans till att hänga löst redan imorgon! Hoppas hon tar chansen
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Otroligt hur folket röstar ut en sån jävla kille.

Kolla festen just nu.

Korvläppen och tjockisen snackar som fan.

Bra röstat Sverige!

Om 15minuter är gruppse... sitta i grupp o snacka skit om Sami o Glasman
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hoppas de blir hårdare på reglerna, bestraffar för regelbrott + förbjuder taktiksnack.

Behöver fan rehab efter den här skitsnackarveckan. Är helt jävla TRÖTT i skallen.
You and me both!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in