Jag hoppas på en tävling med invägning, där alla ska uppge sin vikt, sedan kämpa för att gå upp så mycket som möjligt, sedan invägning och sedan gå ner så mycket som möjligt. Vet att de gjorde detta 2011? Eller 2012?
Det verkar vara ganska mycket problem med discords servrar. Om ni märker att era meddelanden inte skickas eller om ni inte kommer åt servern så är detta ett problem hos discord.
Ok tack!
Fy fan så självgod Amilia är nu, "Sveriges ledande magkänsla". Det enda den magen känner är väl hunger.. Satans fetto!!
Åh!! Är så arg så jag kokar!! Vet inte om jag klarar av att kolla mer....tror jag tar en paus o tar en cigg!!! Vi måste snart få en chans att rösta ut Amilia!!!
Flashback ville ha kvar Lennie för att Lisa var jobbig och sa "jobba ögon". Vad gör Lennie? Vinner tävlingar. Vilka är han närmast? Ridå.
Jag röstade naturligtvis Philip men det var egentligen inte ett orättvist resultat. Den som har varit inne mycket längre har ett bättre läge och det är ett helt okej resultat. Philip har ju inte visat några framfötter direkt. Ett par veckor till hade han nog behövts. Hoppas att Analia åker ASAP!
Ja.
Bara hoppas Lisa2 sitter säkert nästa vecka så det blir lite spänning iaf.
Lennie, Glasman, Sami och Philip i varsin stol lekandes 20 frågor eller spelandes oralpingis. Flashbacks våta dröm.
Alex smaskande samtidigt som jassa Och mergim har skriktävling medans amilia och och Vickan ruggdunkar sig själva till månen o tillbaka. Sveriges våta dröm?
Jag röstade naturligtvis Philip men det var egentligen inte ett orättvist resultat. Den som har varit inne mycket längre har ett bättre läge och det är ett helt okej resultat. Philip har ju inte visat några framfötter direkt. Ett par veckor till hade han nog behövts. Hoppas att Analia åker ASAP!
Det är lugnt. Amilia har sin chans till att hänga löst redan imorgon! Hoppas hon tar chansen