2020-03-16, 21:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Hahahaha troll

+1
Indisk bot
2020-03-16, 21:50
Medlem
Sveriges ledande magkänsla säger...: Vicky is OUT.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jasmine ser gräslig ut, hade kunnat svära på att det var en peruk. Varför!?

Lite Billie Eilish, blått grönt vem vet.
Medlem
Lunatics avatar
Hahaha När programledaren frågade Glasman om sex så lutade han sig fram och kollade på Jullan längst bort i soffan.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Vem där inne anser du gör bra tv då? Låt mig höra din expertis.
Går du mot Jullan här inne lär du garanterat bli grillad.

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Är ni redo för första analyseringen av Amilias kvällsmat?
Här kommer den (för jag har verkligen inget liv).

16 mars
kvällsmat: En stor bit pizza på tio minuter, sitter och ’’mm’’ar under tiden. Ser ut som att hon sitter och överväger ifall hon ska ta en ’’liten’’ bit till. Blir inga fler bitar än. Hon verkar mycket fundersam. Hon säger till Lennie ’’jag tror fan jag är mätt alltså’’. Beslutar sig tillslut för att det får plats en till bit pizza i magen. Varför inte liksom. Stoppar i sig den på cirka fem minuter. Mums. Lennie förser henne med ännu en bit pizza. Hon skrattar lite svagt men hugger in med glädje. Släpper en ljudlig rap. Hon äter upp pizzan i tre tuggor. Skrattar som hon samtidigt säger ’’alltid jag som är sist’’. Kan detta vara taktik från hennes sida, för att slippa ta disken? Mycket möjligt. Såklart tar pappa Lennie hennes tallrik samtidigt som hon dricker i sig sitt sista vatten. Även glaset dukar Lennie undan. På hennes ansiktsuttryck ser det ut som att pizzan kommer upp i halsen några gånger, men hon sväljer beslutsamt.

Okej, detta är nog det enda jag kommer skriva om hennes matintag. Det var jobbigare än vad jag trodde.
Tack för rapporten! Förstår att du ger upp efter en måltid. Det krävs ju mer än ett heltidsjobb för att hinna rapportera om hennes matintag.

Hon är ju alltid sist kvar vid bordet. Är helt klart en strategi för att slippa hjälpa till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Men brukar inte dem nya vara Imun första veckan.Jag hade helst velat att skitsnackaren Vickan lämnat
Blir ett jädra drama om Philip får stanna!! HEJA PHILIP.
Folket!! Visa nu att skit ska skit ha
2020-03-16, 21:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Sveriges ledande magkänsla säger...: Vicky is OUT.

Hoppas din mage fungerar bra!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Antar att det är bekräftat att de hade sex då? Plötsligt förstår man varför Glasman red på 2 unicorns besprutade med glitter och helium hela gårdagen.

Kan inte tänka mig att det inte skulle märkas på Julia/Olga alls och att hon bara skulle ligga där som en död sill
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Vem där inne anser du gör bra tv då? Låt mig höra din expertis.
Går du mot Jullan här inne lär du garanterat bli grillad.

Jag gillar Jullan, Martin, Sami och Glasman. Mergim är ju riktigt störig men gör bra TV. Resten är jag ganska litgiltig till men hatar Julia
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dom låg under samma täcke, vad som hände där vet varken du eller jag.

Jo, vi som har koll vet, även BB och Jasse.
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonc
Hur kan någon gilla Julia? WT som inte ens gör bra TV
Ja du är väl en Amilia lover. Hon står ju för den absolut bästa underhållningen i TV tidens historia såsom hon håller sina monologer och tittar in i kamerorna varannan sekund

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in