Citat:
Ursprungligen postat av
Imperiatrixia
NU är det dags för rösta kvar snart. Rösta på Philip, rör runt i grytan! Detta är inte SNÄLLTV : DET ÄR BIG BROTHER 2020!!!
A just därför vill vi ha kvar vickan hon gör bra tv och skapar tjafs, det vi vill se