2020-03-16, 21:10
  #75949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evildancer
VART SER MAN PROGRAMMET?
Har alltid sett liven på måndagar kl 21 på fyran.
Står i appen att det är live nu men går inte att se något avsnitt? På fyran är det någon film!??!?!?
7an
2020-03-16, 21:10
  #75950
Medlem
Zingo2s avatar
Sami är enda värdiga vinnaren i denna tävlingen! Övriga är så jävla falska. Att han ville ha ut Jass, var det bästa han sagt.
Jass måste ut fort som fan!
2020-03-16, 21:10
  #75951
Medlem
Har dom hatkväll mot Glasman ikväll? Brukar dom ha så?
2020-03-16, 21:11
  #75952
Medlem
teamdjungels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evildancer
VART SER MAN PROGRAMMET?
Har alltid sett liven på måndagar kl 21 på fyran.
Står i appen att det är live nu men går inte att se något avsnitt? På fyran är det någon film!??!?!?
Alltid på sjuan
2020-03-16, 21:12
  #75953
Medlem
jA vArFör HaDe dOm iNTe aMILiA elLer mERgiM sOm plAn B???
2020-03-16, 21:12
  #75954
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami är enda värdiga vinnaren i denna tävlingen! Övriga är så jävla falska. Att han ville ha ut Jass, var det bästa han sagt.
Jass måste ut fort som fan!

Jag gillar Sami, men han är inte bättre än någon annan.
2020-03-16, 21:12
  #75955
Medlem
riskns avatar
Älskar hur de roastar Glasman
2020-03-16, 21:13
  #75956
Medlem
burialhexs avatar
Tittar "experten" i studion på programmet?

Hon undrar varför team rainbow inte valde Amolia eller Mergim som plan b i ö-rådet....
2020-03-16, 21:13
  #75957
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
NU är det dags för rösta kvar snart. Rösta på Philip, rör runt i grytan! Detta är inte SNÄLLTV : DET ÄR BIG BROTHER 2020!!!

A just därför vill vi ha kvar vickan hon gör bra tv och skapar tjafs, det vi vill se
2020-03-16, 21:13
  #75958
Medlem
Varför dom inte hade Amilia eller Mergim som plan B? Eeeh, dom var ju immuna
Jassa som plan B var ju att testa henne om hon skulle hålla plan A, och om hon inte gjorde det skulle dom ta henna som plan B

Bra expertpanel
2020-03-16, 21:13
  #75959
Medlem
teamdjungels avatar
Ut med Alex
2020-03-16, 21:13
  #75960
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
jA vArFör HaDe dOm iNTe aMILiA elLer mERgiM sOm plAn B???

De satt säkert. Annars hade de rykt såklart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in