2020-03-16, 21:08
  #75937
Medlem
VART SER MAN PROGRAMMET?
Har alltid sett liven på måndagar kl 21 på fyran.
Står i appen att det är live nu men går inte att se något avsnitt? På fyran är det någon film!??!?!?
2020-03-16, 21:09
  #75938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evildancer
VART SER MAN PROGRAMMET?
Har alltid sett liven på måndagar kl 21 på fyran.
Står i appen att det är live nu men går inte att se något avsnitt? På fyran är det någon film!??!?!?

Kanal 7
2020-03-16, 21:09
  #75939
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
NU är det dags för rösta kvar snart. Rösta på Philip, rör runt i grytan! Detta är inte SNÄLLTV : DET ÄR BIG BROTHER 2020!!!
Exakt tråkigare person har jag inte sett på år och dar i BB tyvärr, Så nej har ryker i min bok!
2020-03-16, 21:09
  #75940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Vi som ser liven ofta, vet att Philip inte är tråkig.
Jag brukar titta en del också, men han är för tråkig tyvärr, för annars vill jag egentligen ha ut viktoria.
2020-03-16, 21:09
  #75941
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vad fan gör Moa där egentligen? Hon verkar det är lika tråkigt som vi.

Det har hon nog också
2020-03-16, 21:09
  #75942
Medlem
Hoppas vi får se Philip sätta ner foten mot Amilia.
2020-03-16, 21:09
  #75943
Medlem
Gutis avatar
Någon mer som inte kan se veckofinalen genom appen i appen?
2020-03-16, 21:09
  #75944
Medlem
mycket snack och lite verkstad om glasman
2020-03-16, 21:10
  #75945
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
NU är det dags för rösta kvar snart. Rösta på Philip, rör runt i grytan! Detta är inte SNÄLLTV : DET ÄR BIG BROTHER 2020!!!

Om du menar rösta ut så är jag helt med dig. Men tyvärr blir det mer rövslickar-tv enligt folkets vilja.
2020-03-16, 21:10
  #75946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gringo85
Har vi nån plan för utröstnigen ikväll ? Vem ska vara kvar ?

Kommer rösta på att Philip eller Alex åker ut
2020-03-16, 21:10
  #75947
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Kanal 7

Tack!!
2020-03-16, 21:10
  #75948
Medlem
Flaxifluxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evildancer
VART SER MAN PROGRAMMET?
Har alltid sett liven på måndagar kl 21 på fyran.
Står i appen att det är live nu men går inte att se något avsnitt? På fyran är det någon film!??!?!?
Streama på internet som en normal person

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in