2020-03-16, 21:02
  #75925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape
Jag kollar liven Philip är sjuuuuuuukt tråkig

Du kollar fel.
2020-03-16, 21:03
  #75926
Medlem
Kan man inte se avsnittet live i appen?
Måste man se det på TV?
2020-03-16, 21:03
  #75927
Medlem
Flaxifluxs avatar
Har aldrig orkat bry mig riktigt om liven och vem som heter vad, Men vem är denna co-host? ser ju ut som ett riktigt "snack" in med henne i huset eller skicka henne hem till mig
2020-03-16, 21:03
  #75928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Filip kmr ryka ikväll, vem fan röstar kvar tråkigaste deltagaren ever? Om vi bortser från dom 10 från fb då.
Vill man ha Samie i final så röstar nan Philip kvar
2020-03-16, 21:04
  #75929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vem är pappan ?
Mergim.
2020-03-16, 21:04
  #75930
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Mergim.
Hur gick det till? Han gillar ju manliga rövahål.
2020-03-16, 21:05
  #75931
Medlem
gringo85s avatar
Har vi nån plan för utröstnigen ikväll ? Vem ska vara kvar ?
2020-03-16, 21:05
  #75932
Medlem
"Det smakar bränt ris Lennie"
"Ja men vad har vi?"
"Vanligt ris"

2020-03-16, 21:06
  #75933
Medlem
Herregud vad jag hade glömt Izabella
2020-03-16, 21:07
  #75934
Medlem
Imperiatrixias avatar
NU är det dags för rösta kvar snart. Rösta på Philip, rör runt i grytan! Detta är inte SNÄLLTV : DET ÄR BIG BROTHER 2020!!!
2020-03-16, 21:07
  #75935
Medlem
herpesvårtas avatar
Vad fan gör Moa där egentligen? Hon verkar tycka det är lika tråkigt som vi.
__________________
Senast redigerad av herpesvårta 2020-03-16 kl. 21:10. Anledning: stavfel
2020-03-16, 21:08
  #75936
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vem är pappan ?

Ronald McDonald.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in