Det är helt sjukt men ibland kan jag sakna det där.... att sitta inne på en kort kaffevolta (observera KORT kaffevolta) typ 1-2 månader max haha

Nej, men det är ju fan som en fritidsgård. Jag satt på en klass 2 anstalt i Umeå och alltså maten var så jävla god att det var helt sjukt! Och man behövde inte vara rädd för att gå därifrån hungrig heller.... helvete vilka stora portioner. Och ville man ändå ha mer då var det bara att gå fram till den som serverade (oftast kocken själv) så fick man en rejäl portion till.
Om man bortser från den jobbiga biten att jag saknade min flickvän så mycket att jag grät vissa nätter och den springande punkten att man inte tar sig därifrån så var det fan soft där.
Jag gillar att få vara ifred och pyssla med mitt (älskar frivillig ensamhet). Man sitter ju inlåst 12 timmar per dygn och då får man tid att tänka, se nån bra film på TV, skriva brev osv. På dagtid så sitter man och snackar skit med andra intagna.
Kan fan sakna det där.
Men nu när det är överfullt på i princip alla anstalter men överbeläggningar osv, folk måste dela rum, folk får sova på allmänna utrymmen osv, så just nu skulle jag inte vilja sitta inne. Så jag får passa mig och vara snäll och försiktig nu hehe

Saknar ni inte också anstaltstiden ibland?